Τροχοί & TIR

Οδηγοί Τουριστικών Λεωφορείων

Προβλήματα, πιέσεις, υπερεργασία, αλλά και ευθύνες Συνέντευξη του Γ.Γ. του Σωματείου, Μάριου Νικολόπουλου στο Μανώλη Αγριμανάκη «Τα Τουριστικά λεωφορεία μεταφέρουν εκδρομείς ξεκινώντας νωρίς το πρωί και γυρίζουν αργά το βράδυ ή μεταφέρουν μαθητές και το βράδυ προσωπικό εργοστασίων που αλλάζει βάρδια. Αυτά τα λεωφορεία τα οδηγούν … φαντάσματα. Γιατί, σύμφωνα με τις καταστάσεις εργασίας που δηλώνουν οι εργοδότες – ιδιοκτήτες των πούλμαν, οι οδηγοί δουλεύουν 7 το πρωί με τρεις το μεσημέρι». Αυτά μας είπε μεταξύ των πολλών άλλων, ο Γ.Γ. του Σωματείου Οδηγών Τουριστικών Λεωφορείων Μάριος Νικολόπουλος αναφερόμενος στα σοβαρότερα των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι οδηγοί των Τουριστικών λεωφορείων.
από Μανώλης Αγριμανάκης | Σάββατο 01/02/2014 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Προβλήματα, πιέσεις, υπερεργασία, αλλά και ευθύνες

Συνέντευξη του Γ.Γ. του Σωματείου, Μάριου Νικολόπουλου στο Μανώλη Αγριμανάκη

«Τα Τουριστικά λεωφορεία μεταφέρουν εκδρομείς ξεκινώντας νωρίς το πρωί και γυρίζουν αργά το βράδυ ή μεταφέρουν μαθητές και το βράδυ προσωπικό εργοστασίων που αλλάζει βάρδια. Αυτά τα λεωφορεία τα οδηγούν … φαντάσματα. Γιατί, σύμφωνα με τις καταστάσεις εργασίας που δηλώνουν οι εργοδότες – ιδιοκτήτες των πούλμαν, οι οδηγοί δουλεύουν 7 το πρωί με τρεις το μεσημέρι». Αυτά μας είπε μεταξύ των πολλών άλλων, ο Γ.Γ. του Σωματείου Οδηγών Τουριστικών Λεωφορείων Μάριος Νικολόπουλος αναφερόμενος στα σοβαρότερα των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι οδηγοί των Τουριστικών λεωφορείων.

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Φεβρουαρίου που κυκλοφορεί και περιμένουμε τα σχόλιά σας.

 

Στο ίδιο τεύχος #310

PreviousNext