Τροχοί & TIR

Οδηγούμε το νέο Fuso Canter Euro 6

Στο τεύχος Απριλίου που κυκλοφορεί καταγράφουμε την πρώτη μας οδηγική επαφή με τα νέα Fuso. Τα σημαντικά νέα αφορούν στη για πρώτη φορά διάθεση έκδοσης στους 8,55 τόνους μικτού, το βελτιωμένο Canter 4 μία πρώτη οδηγική επαφή με τα νέα Fuso. Τα σημαντικά νέα αφορούν στην για πρώτη φορά διάθεση έκδοσης στους 8,55 τόνους μικτού, το βελτιωμένο Canter 4x4, το επίσης βελτιωμένο υβριδικό Canter Eco Hybrid και τους νέους κινητήρες. Από εκεί και πέρα, σημαντικά στοιχεία του βασικού εξοπλισμού του οχήματος, στη Euro 6 εκδοχή του, αποτελούν επίσης, το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESP), το μηχανόφρενο (μέγιστη ισχύς πέδησης 50 kW) και το τελευταίας γενιάς ABS με τον ηλεκτρονικό κατανεμητή πίεσης. Το όχημα υπερκαλύπτει τις νέες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων που ισχύουν από την 1η Ιανουαρίου 2014. Υπενθυμίζουμε ότι, η νόρμα Euro 5b+ ισχύει για εκδόσεις μικτού βάρους μέχρι έξι τόνων, ενώ το Euro 6 αφορά όλες τις μεγαλύτερες εκδόσεις και το Canter Eco Hybrid.
από Βασίλης Δαραμούσκας | Τρίτη 01/04/2014 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Στο τεύχος Απριλίου που κυκλοφορεί καταγράφουμε την πρώτη μας οδηγική επαφή με τα νέα Fuso. Τα σημαντικά νέα αφορούν στη για πρώτη φορά διάθεση έκδοσης στους 8,55 τόνους μικτού, το βελτιωμένο Canter 4 μία πρώτη οδηγική επαφή με τα νέα Fuso. Από εκεί και πέρα, σημαντικά στοιχεία του βασικού εξοπλισμού του οχήματος, στη Euro 6 εκδοχή του,  αποτελούν επίσης, το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESP), το μηχανόφρενο (μέγιστη ισχύς πέδησης 50 kW) και το τελευταίας γενιάς ABS με τον ηλεκτρονικό κατανεμητή πίεσης. Το όχημα υπερκαλύπτει τις νέες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων που ισχύουν από την 1η Ιανουαρίου 2014. Υπενθυμίζουμε ότι, η νόρμα Euro 5b+ ισχύει για εκδόσεις μικτού βάρους μέχρι έξι τόνων, ενώ το Euro 6 αφορά όλες τις μεγαλύτερες εκδόσεις και το Canter Eco Hybrid.

PreviousNext