Τροχοί & TIR

Mahindra Goa Pick Up

2,2 L M-HAWK 4x4 Double Cab Δοκιμάζουμε την κορυφαία έκδοση του διπλοκάμπινου της Mahindra, ένα σκληροτράχηλο Pick Up που διαθέτει σύγχρονη γραμμή μετάδοσης κίνησης, αξιόλογα στοιχεία εκμετάλλευσης και διαμόρφωση κατάλληλη για ακραίες καταπονήσεις και «βαριές» εκτός δρόμου εργασίες. Το διπλοκάμπινο Goa Hawk της δοκιμής προέρχεται από τον ινδικό κολοσσό Mahindra & Mahindra, που είναι ένα από τα μεγαλύτερα επιχειρηματικά σχήματα της χώρας. Ο κατασκευαστής διαθέτει μακρά εμπειρία στην κατασκευή τετρακίνητων οχημάτων. Παρουσίασε το πρώτο του αυτοκίνητο πριν από 67 χρόνια. Σήμερα ο όμιλος διαθέτει ένα εντυπωσιακό πλέγμα δραστηριοτήτων –κατασκευάζει από αεροπλάνα μέχρι βιομηχανικό εξοπλισμό. Σημαντική διαφορά του μοντέλου σε σχέση με ανταγωνιστές προερχόμενους επίσης από χώρες που μόλις κάνουν τα πρώτα βήματά τους στην αυτοκινητοβιομηχανία, είναι τα υψηλά στοιχεία εκμετάλλευσης και η συνολική αποδοτικότητα. Όπως καταγράψαμε και στη διάρκεια της δοκιμής, έχουμε να κάνουμε με ένα ικανό «εργαλείο» που δεν ζητά πολλούς συμβιβασμούς από τον χρήστη. Τα ελαφρά επαγγελματικά της Mahindra διαθέτουν ήδη «δυνατή» εμπορική παρουσία σε κάποιες από τις πιο ανεπτυγμένες αγορές του πλανήτη, όπως η Αυστραλία και η Νότια Κορέα.
από Βασίλης Δαραμούσκας | Τρίτη 01/04/2014 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media


2,2 L M-HAWK 4x4 Double Cab

Δοκιμάζουμε την κορυφαία έκδοση του διπλοκάμπινου της Mahindra, ένα σκληροτράχηλο Pick Up που διαθέτει σύγχρονη γραμμή μετάδοσης κίνησης, αξιόλογα στοιχεία εκμετάλλευσης και διαμόρφωση κατάλληλη για ακραίες καταπονήσεις και «βαριές» εκτός δρόμου εργασίες.

Το διπλοκάμπινο Goa Hawk της δοκιμής προέρχεται από τον ινδικό κολοσσό Mahindra & Mahindra, που είναι ένα από τα μεγαλύτερα επιχειρηματικά σχήματα της χώρας. Ο κατασκευαστής διαθέτει μακρά εμπειρία στην κατασκευή τετρακίνητων οχημάτων. Παρουσίασε το πρώτο του αυτοκίνητο πριν από 67 χρόνια. Σήμερα ο όμιλος διαθέτει ένα εντυπωσιακό πλέγμα δραστηριοτήτων –κατασκευάζει από αεροπλάνα μέχρι βιομηχανικό εξοπλισμό.
Σημαντική διαφορά του μοντέλου σε σχέση με ανταγωνιστές προερχόμενους επίσης από χώρες που μόλις κάνουν τα πρώτα βήματά τους στην αυτοκινητοβιομηχανία, είναι τα υψηλά στοιχεία εκμετάλλευσης και η συνολική αποδοτικότητα. Όπως καταγράψαμε και στη διάρκεια της δοκιμής, έχουμε να κάνουμε με ένα ικανό «εργαλείο» που δεν ζητά πολλούς συμβιβασμούς από τον χρήστη. Τα ελαφρά επαγγελματικά της Mahindra διαθέτουν ήδη «δυνατή» εμπορική παρουσία σε κάποιες από τις πιο ανεπτυγμένες αγορές του πλανήτη, όπως η Αυστραλία και η Νότια Κορέα.

Όλες μας οι εντυπώσεις και οι σημειώσεις που κρατήσαμε από τη δοκιμή του διπλοκάμπινου Mahindra δημοσιεύονται αναλυτικά στο τεύχος Απριλίου που κυκλοφορεί.

 

PreviousNext