Μειωμένη κατά 11% ήταν η κατανάλωση καυσίμου των Actros Euro 6 σε σχέση με άλλα οχήματα, σύμφωνα με μετρήσεις που πραγματοποιήθηκαν σε 22 Ευρωπαϊκές χώρες και τους ειδικούς να αναφέρουν ότι το προγνωστικό σύστημα PPC Predictive Powertrain Control καθώς και το Fleetboard συμβάλλουν στην επίτευξη της χαμηλής αυτής κατανάλωσης. Σε περίπου 750 συγκριτικά τεστ καυσίμων σε διάφορους στόλους και με χρήση σε πραγματικές συνθήκες δρόμου – το Actros με την ονομασία Fuel Duel επέδειξε οικονομία της τάξεως του 11%.
Το πιο πρόσφατο παράδειγμα προέρχεται από το Soest, κοντά στο Ντόρτμουντ: στη μεταφορική εταιρεία Meiberg, ένα Actros 1845 LS (Euro VI), αντιμετώπισε όχημα Euro V του ανταγωνισμού, και ανέλαβε να διεκπεραιώσει όλες τις μεταφορικές εργασίες του ανταγωνιστικού οχήματος για δύο εβδομάδες. Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας Dirk Meiberg εξήγησε: «Δεν μας ενδιαφέρουν τα στοιχεία που περιγράφονται στα φυλλάδια. Θέλαμε να δοκιμαστεί η Mercedes στις καθημερινές μας δραστηριότητες και να δούμε τι μπορεί να κάνει σε σύγκριση με τους τράκτορες που ήδη έχουμε στην κατοχή μας, οι οποίοι έχουν κατά μέσο όρο κατανάλωση 29,5 l / 100 km». Αλλά αυτό δεν είναι μία εύκολη πρόκληση για το Actros, διότι η κατανάλωση του καλύτερου φορτηγού του στόλου της Meiberg είναι σημαντικά χαμηλότερη από το μέσο όρο - εν μέρει χάρη στην οικονομική τεχνολογία Euro V. Η κατανάλωση καυσίμου του οχήματος αυτού ήταν 26,9 l / 100 km, ένας αριθμός που το Actros έπρεπε να νικήσει στην μονομαχία των δύο εβδομάδων.
Στη μονομαχία καυσίμων που πραγματοποιήθηκε για την εταιρεία μεταφορών Meiberg, το Actros 1845 LS, που κάλυψε μία διαδρομή 4.972,7 χιλιομέτρων κατά την περίοδο δοκιμής κατέγραψε μέση κατανάλωση 25,0 λίτρα ανά 100 km. Αυτό σημαίνει ότι το όφελος στην κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με το ανταγωνιστικό φορτηγό Euro V είναι 1,9 l / 100 km, ή 7%. Στην ετήσια βάση των 120.000 χιλιομέτρων, αυτό έχει ως αποτέλεσμα την εξοικονόμηση 2.280 λίτρων καυσίμου και έξι τόνων CO2. To Actros 1845 LS, ήταν σε δράση για δύο εβδομάδες για την εταιρεία μεταφορών Meiberg με επικαθήμενο ψυγείο το οποίο περιείχε 33 παλέτες νωπών κρεάτων σε μία καθημερινή διαδρομή από το Heiligenstadt στο Ντόρτμουντ.
Την πρώτη ημέρα, ο οδηγός εκπαιδεύτηκε στον τρόπο οδήγησης Economy Mode του αυτόματου κιβωτίου Mercedes PowerShift 3 (βασικός εξοπλισμός οχήματος). Το προγνωστικό σύστημα ελέγχου ταχύτητας ταξιδιού Predictive Powertrain Control (PPC) ήταν επίσης κάτι νέο για τον οδηγό. Καθώς το PPC, όχι μόνο γνωρίζει την τοπογραφία της διαδρομής που θα ακολουθηθεί, αλλά το ακριβές βάρος του οχήματος και την επιλεγμένη ταχύτητα στο cruise control, μπορεί να υπολογίσει ποια είναι η βέλτιστη σχέση ταχυτήτων την σωστή στιγμή πιο γρήγορα από τον κάθε οδηγό.