Το Νοέμβριο του 2006 παραμιλούσε όλος ο κόσμος του Truck Tuning μετά την παρουσίαση του Ellasoniti Scania Power μέσα από τις σελίδες του Truck No 1. Το πάθος του ιδιοκτήτη είχε αποτυπωθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο επάνω στο 164 το οποίο ήταν ένα από τα ομορφότερα οχήματα που κυκλοφορούσαν στην Ευρώπη. Όχι άδικα, φίλοι των Scania και μη, είχαν υποκλιθεί στη μαγεία του δράκου με τις εντυπωσιακές αερογραφίες, τις ανοξείδωτες επενδύσεις και φυσικά το χλιδάτο εσωτερικό του. Μαζί με αυτούς είχαμε ταυτιστεί και εμείς, μιας και ήμαστε φαν του συγκεκριμένου συρμού. Τα επόμενα χρόνια το όχημα απέσπασε τα ανάλογα κύπελλα στα Ελληνικά Truck Festival, τόσο για την εξωτερική όσο και την εσωτερική εμφάνισή του, ενώ ο δρόμος είχε ανοίξει για να διεκδικήσει κύπελλα και στις αντίστοιχες ευρωπαϊκές εκδηλώσεις.

Ellasonitis Scania Power is over

Σε αυτή τη ζωή τίποτα δεν είναι δεδομένο, καθώς όταν πιστεύαμε πως ο Γιάννης όλα του τα χρόνια θα συμβίωνε με το 164, σκεφτόμασταν λάθος. Στις 20 Νοεμβρίου 2012 έγινε κάτι αναπάντεχο, το οποίο προκάλεσε θλίψη σε αρκετούς φίλους του Ellasoniti. Στο γκαράζ του πλοίου Κρήτη 2 ξέσπασε φωτιά με αποτέλεσμα να υποστούν ζημιές αρκετά οχήματα και κάποια από αυτά να καταστραφούν ολοσχερώς, όπως το 164 του Γιάννη. Οι φωτογραφίεςμε το καμμένο Scania έκαναν γρήγορα το γύρω του διαδικτύου με αρκετούς να υποστηρίζουν ότι απλά ήταν ένα φορτηγό, ενώ για εμάς τους υπολοίπους ο θρυλικός Ellasonitis Scania Power είχε μόλις σβήσει...

Η αγορά του R

Γνωρίζουμε όλοι μας πόσο δύσκολο είναι, ιδιαίτερα στα χρόνια της κρίσης που διανύουμε, να στήσεις ένα αυτοκίνητο από την αρχή και να ξεκινήσεις πάλι στη δουλειά μετά από μια τόσο μεγάλη καταστροφή. Απαιτούνται μεγάλα ψυχικά αποθέματα, και φυσικά αρκετά χρήματα για την αγορά καινούργιου οχήματος. Ο Γιάννης αποφάσισε να επιστρέψει στη δουλειά με ένα Scania R και τριαξονική νταλίκα, και να συνεχίσει τις μεταφορές από Ελλάδα προς Ευρώπη. Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε μαζί του, μετά την αγορά του R, μας δήλωσε πως δεν θα ασχοληθεί ξανά με το Truck Tuning και ότι το νέο του όχημα θα είναι απλό, χωρίς αξεσουάρ. Κάτι τέτοιο μας φάνηκε περίεργο, καθώς γνωρίζουμε το μεράκι και το πάθος του Γιάννη για τα φτιαγμένα φορτηγά.

Οι αλλαγές ξεκίνησαν

Η εμπειρία του Γιάννη στο Truck Tuning είναι μεγάλη, από τα προηγούμενα οχήματα που είχε φτιάξει, με αποκορύφωμα βέβαια το τελευταίο του, το 164. Στο τωρινό R οι βελτιώσεις είναι ακόμη σε αρχικό στάδιο, καθώς εξωτερικά αναμένεται μια μεγάλη αλλαγή και αναφερόμαστε φυσικά στο σχεδιασμό της αερογραφίας. Τα σχέδια που έχουν προταθεί είναι αρκετά και όλα καλόγουστα, ωστόσο η τελική επιλογή παραμένει δύσκολη. Ο καλογυαλισμένος σε μελιτζανί αποχρώσεις τράκτορας αφήνει πολλά περιθώρια κινήσεων στον ιδιοκτήτη του για βελτιώσεις και μετατροπές και βέβαια στην τοποθέτηση ανοξείδωτων. Άλλωστε τα σκούρα χρώματα αναδεικνύουν τα ανοξείδωτα και δημιουργούν όμορφη αντίθεση. Στα αξιοσημείωτα τονίζουμε ότι η φωτεινή επιγραφή προέρχεται από το Scania που είχε καεί.

Ονειρεμένη καμπίνα...

Ο Γιάννης δεν έκοψε τους δεσμούς με το παρελθόν, ούτε στο θέμα του εσωτερικού της καμπίνας. Αντίθετα επέστρεψε με περισσότερη διάθεση και έστησε έναν ονειρεμένο χώρο οδήγησης και διαμονής πιο περιποιημένο από αυτόν του 164. Η δερματίνη καφέ χρώματος μας άρεσε πολύ, ωστόσο την παράσταση κλέβουν, κατά τη γνώμη μας, τα βαμμένα πλαστικά του ταμπλό. Επιπλέον, ευχάριστη έκπληξη αποτελεί το κάτω κρεβάτι στο οποίο έχει γίνει αερογραφία με το πρόσωπο του μυθικού γρύπα, ενώ δίπλα επέλεξε να τοποθετήσει δυο πλάκες χρυσού στις οποίες αναγράφονται τα ονόματα των παιδιών του Γιάννη, της Ιλιάννας και του Δημήτρη. Το νέο Scania έχει μοναδική αξία.

Τον Γιάννη Ζάννα τον βρήκε μια ατυχία, ωστόσο κατάφερε να σταθεί ξανά στα πόδια του και το κυριότερο να κάνει δυναμική επιστροφή...Zannas is back...