Τροχοί & TIR

Μια πριγκίπισσα με πολλά άλογα

Η άσπρη Πριγκίπισσα από το Κριεκούκι! Αυτό είναι το 164 του διεθνομεταφορέα Χάρη Παππά και όπως θα αναλύσουμε παρακάτω ο τίτλος πάνω από το παρμπρίζ δικαιολογείται πλήρως από την πληθωρική παρουσία
από Παύλος Μαυρομύτης | Παρασκευή 01/07/2016 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Η άσπρη Πριγκίπισσα από το Κριεκούκι! Αυτό είναι το 164 του διεθνομεταφορέα Χάρη Παππά και όπως θα αναλύσουμε παρακάτω ο τίτλος πάνω από το παρμπρίζ δικαιολογείται πλήρως από την πληθωρική παρουσία του οχήματος, τόσο στην εμφάνισή του όσο και στις αυξημένες επιδόσεις του κινητήρα του. Η γνωριμία μας με τον Χάρη κρατάει αρκετά χρόνια. Είχαμε συναντηθεί παλαιότερα, πριν γίνουν οι σημερινές αλλαγές στο όχημα, παρέα με το DAF XF του αδερφού του Γιάννη. Ο Χάρης από τα πρώτα χρόνια ενασχόλησής του στο χώρο δραστηριοποιήθηκε στη διεθνή μεταφορά ενώ πριν από ένα χρόνο έκανε αλλαγή πλεύσης περνώντας στην εθνική. Όπως μας τόνισε ο ίδιος η διεθνής με την εθνική μεταφορά έχουν πολλές διαφορές μεταξύ τους, κυρίως στον τρόπο εργασίας καθώς στη διεθνή μεταφορά υπάρχει καλύτερη οργάνωση. Ωστόσο, εξαιτίας της μείωσης εργασιών που παρατηρείται το τελευταίο διάστημα στην εθνική μεταφορά, αποφάσισε να κάνει δυναμικό come back στο International Transport και να γυρίσει στην παλιά του δουλειά. Η επιστροφή αυτή συνοδεύτηκε με το ριζικό facelift στο 164άρι το οποίο απέκτησε νέο look για να κυκλοφορήσει ξανά στους δρόμους.

Σε στυλ αυθεντικό

Το ραντεβού μας με τον Χάρη και το λευκό δράκο είχε δοθεί στην παραλία του Ασπροπύργου, λίγο πριν ξεκινήσει το δρομολόγιό του προς το λιμάνι της Πάτρας και από εκεί για Ιταλία.

Ήμασταν βέβαιοι πριν δούμε το αυτοκίνητο πως θα είναι πλυμένο, γιατί πολύ απλά γνωρίζουμε το μεράκι του Χάρη γι’ αυτό. Το σημείο συνάντησης δεν εξυπηρετούσε για φωτογράφιση όλου του συρμού, οπότε ήρθε μόνο με τον τράκτορα ο οποίος έλαμπε! Μπαίνοντας κατευθείαν στο ζουμί της παρουσίασης θα τονίσουμε ότι αυτό που μας αρέσει ιδιαιτέρως στον τράκτορα είναι πως διατηρεί αναλλοίωτα τα εργοστασιακά χαρακτηριστικά του και το λέμε επειδή παρατηρούμε συνεχώς ιδιοκτήτες 164 να αλλάζουν τη μάσκα και τα πλαϊνά σπόιλερ με αυτά των R. Μας αρέσει που ο ιδιοκτήτης αυτού του οχήματος δεν άλλαξε το μανίσιο χαρακτήρα του οχήματος και προτιμούμε να το βλέπουμε να κυκλοφορεί με τα δικά του αξεσουάρ και όχι διαφοροποιημένο.

Στο 164 του Χάρη μας γοητεύουν πολλά σημεία επάνω του και εκτός από το αυθεντικό του στυλ, με το λευκό χρώμα, ο ίδιος έχει κάνει καίριες παρεμβάσεις με τις οποίες έχει ομορφύνει αρκετά. Αν ξεκινήσουμε τμηματικά, θα παρατηρήσουμε τις δυο φωτεινές επιγραφές, τους προβολείς, το ανοξείδωτο γείσο και το κάτω μπαράκι. Εστιάζοντας στο γείσο έχει ξεχωριστή σχεδίαση με ενσωματωμένους τέσσερις προβολείς και τέσσερα φώτα όγκου, ενώ έχει χαραχθεί σε αυτόν το όνομα Princess με το οποίο αποκαλεί ο Χάρης το 164.

Την ομορφιά και την ευπρέπεια της μπροστινής πλευράς ολοκληρώνει ένα σήμα Super και το λογότυπο της εταιρείας. Αυτό που πρόσεξε και τόνισε ιδιαίτερα ο ιδιοκτήτης του επάνω στο Scania είναι οι πλαϊνές πλευρές στις οποίες έβαλε πινελιές κόκκινου χρώματος στα σκαλοπάτια και στα σπόιλερ.

Το μεράκιπερισσεύει και αυτό φαίνεται ακόμη και στις ζάντες στις οποίες επίσης υπάρχει διχρωμία. Η άσπρη Πριγκίπισσα είναι προσεγμένη και στο πίσω μέρος της όπου είναι τοποθετημένος ανοξείδωτος προφυλακτήρας, μαρκίζα και διάφορα αυτοκόλλητα. Όλες τις αλλαγές τις πραγματοποίησε σε συνεργασία με τον φανοποιό Θανάση Τόπουλο.

Εσωτερικό πολλών αστέρων

Το ταξίδι με το 164 του Χάρη είναι σκέτη απόλαυση και αυτό οφείλεται όχι μόνο στην εξωτερική καλαίσθητη πλευρά του αλλά και στο αναβαθμισμένο εσωτερικό στο οποίο περάσαμε αφού πρώτα βγάλαμε τα παπούτσια μας στο τρίτο σκαλοπάτι. Όπως μας τόνισε ο Χάρης απαγορεύεται δια ροπάλου η είσοδος στην καμπίνα με παπούτσια, ακόμη και σαμπό, και επάνω σε αυτό θα συμφωνήσουμε μαζί του. Άλλωστε ένα τόσο καλοφτιαγμένο εσωτερικό είναι μόνο για να το θαυμάζεις και για να ταξιδεύεις μαζί του ευχάριστα και με καλή διάθεση.

«Τερατάκι»

Το 164 εκτός από Λευκή Πριγκίπισσα είναι και «τερατάκι» στο δρόμο και αυτό το οφείλει στον V8 κινητήρα του ο οποίος έχει δεχθεί σημαντικές βελτιώσεις. Βέβαια, ο Χάρης ανέκαθεν ήταν λάτρης της ταχύτητας, οπότε εκτόξευσε την ιπποδύναμη του κινητήρα στους 900 ίππους!

Στο ίδιο τεύχος #339

PreviousNext