Τροχοί & TIR

Ελαφρά επαγγελματικά Fiat αυξημένης παραγωγικότητας

Δυναμικά χαρακτηριστικά, νέο επιβλητικό στυλ, στοιχεία υψηλής εκμετάλλευσης και αυξημένης παραγωγικότητας χαρακτηρίζουν τα δύο καινούργια επαγγελματικά της Fiat Professional: Το Talento Van και το Fullback Pick Up τα οποία ξεκίνησαν ήδη την εμπορική τους πορεία στην Ευρώπη, προσφέρουν ένα πλήθος διαφορετικών εκδόσεων και επιλογών που ικανοποιούν ένα ευρύτερο φάσμα μεταφορικών εφαρμογών. Πάνω απ’ όλα όμως η ιταλική μάρκα έχει πετύχει να αναβαθμίσει αισθητά την ποιότητα της οδήγησης φέρνοντας τον επαγγελματία οδηγό στο επίκεντρο της τεχνολογικής της προσπάθειας κάτι που εκτιμήσαμε στη διάρκεια της πρώτης μας δοκιμής.
από Παύλος Μαυρομύτης | Δευτέρα 01/08/2016 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Δυναμικά χαρακτηριστικά, νέο επιβλητικό στυλ, στοιχεία υψηλής εκμετάλλευσης και αυξημένης παραγωγικότητας χαρακτηρίζουν τα δύο καινούργια επαγγελματικά της Fiat Professional: Το Talento Van και το Fullback Pick Up τα οποία ξεκίνησαν ήδη την εμπορική τους πορεία στην Ευρώπη, προσφέρουν ένα πλήθος διαφορετικών εκδόσεων και επιλογών που ικανοποιούν ένα ευρύτερο φάσμα μεταφορικών εφαρμογών. Πάνω απ’ όλα όμως η ιταλική μάρκα έχει πετύχει να αναβαθμίσει αισθητά την ποιότητα της οδήγησης φέρνοντας τον επαγγελματία οδηγό στο επίκεντρο της τεχνολογικής της προσπάθειας κάτι που εκτιμήσαμε στη διάρκεια της πρώτης μας δοκιμής.

Fiat Talento

Ταλαντούχο αναμφισβήτητα το νέο επαγγελματικό της Fiat φιλοδοξεί να κατακτήσει ένα σημαντικό μερίδιο στην ελληνική αγορά διαθέσιμο τόσο ως Panel Van, όσο και σε επιβατική έκδοση mini bus για τη μεταφορά οκτώ επιβατών και του οδηγού (8+1 θέσεις). Το Talento Van έρχεται να αντικαταστήσει το Scudo και τοποθετείται ανάμεσα στο Doblo Cargo και στο Ducato, με βελτιωμένα στοιχεία εκμετάλλευσης όπως είναι ο αυξημένος χώρος φόρτωσης και το περισσότερο ωφέλιμο φορτίο.

Ειδικότερα, ο πελάτης έχει να επιλέξει μεταξύ των δύο βασικών εκδόσεων του Talento Van, αυτή με το κοντό μεταξόνιο (τύπος L1H1) και εκείνη με το μακρύ μεταξόνιο (L2H1). Στην πρώτη επιλογή έχουμε όγκο φόρτωσης 5,2 κυβ. μέτρα και στη δεύτερη ξεκινά από τα 6 κυβ. μέτρα και φτάνει στα 7,2 μέχρι και τα 8,6 κυβ. μέτρα που αντιστοιχούν σε δύο υπερυψωμένες οροφές της κλούβας. Ως προς το ωφέλιμο βάρος, το Talento Van ανάλογα με την έκδοση και το βάρος του κινητήρα ξεκινά από τα 1074 κιλά και φτάνει μέχρι τα 1.249. Να σημειώσουμε ωστόσο, ότι σε αυτά τα φορτία περιλαμβάνεται ο οδηγός του οχήματος, ενώ από νομοθετικής πλευράς το ωφέλιμο βάρος ενδέχεται να είναι μειωμένο, όπως συμβαίνει με όλα τα οχήματα λόγω διαφορετικού υπολογισμού των μελών.

Πέρα όμως από τα στοιχεία εκμετάλλευσης του αυτοκινήτου, σημαντικό κριτήριο για κάθε επαγγελματικό όχημα που πραγματοποιεί αστικές διανομές είναι η εύκολη φορτοεκφόρτωση των προϊόντων και αυτό το επιτυγχάνει άριστα το Talento Van χάρη στο χαμηλό κατώφλι φόρτωσης τόσο της πλαϊνής, όσο και της πίσω πόρτας. Ομοίως, εύκολη είναι και η από-επιβίβαση του οδηγού ο οποίος επιπρόσθετα, απολαμβάνει την άνεση ενός μελετημένου εργονομικά χώρου με το κάθισμά του ελαφρά υπερυψωμένο, τόσο όσο να του εξασφαλίζει απρόσκοπτη ορατότητα προς κάθε κατεύθυνση.

Ο συνδυασμός εξάλλου των πολλαπλών ρυθμίσεων του καθίσματος και του τιμονιού παρέχει τη δυνατότητα προσαρμογής της θέσης οδήγησης σε άτομα διαφορετικού σωματότυπου, όπως συμβαίνει στις περιπτώσεις των εταιρικών οχημάτων στα οποία συχνά εναλλάσσονται οι οδηγοί. Μοντέρνας σχεδίασης είναι το τιμόνι του Talento με απαλό, ευχάριστο πιάσιμο και εύκολο στη λειτουργία του χάρη στην αποτελεσματική υποβοήθησή του. Επάνω του, κοντά στα δάκτυλα του οδηγού, φιλοξενούνται δύο σετ κουμπιών για τις συνήθεις λειτουργίες των πολυμέσων και του κινητού. Το επάνω τμήμα του τιμονιού, είναι ελεύθερο παρέχοντας στον οδηγό ανεμπόδιστη ορατότητα στο κεντρικό ταμπλό όπου οι πληροφορίες εμφανίζονται με ευκρινή γράμματα και αριθμούς. Αλλά και η θέση του λεβιέ αλλαγής ταχυτήτων – το σασμάν είναι μηχανικό – βρίσκεται στο πιο βολικό σημείο και, όπως παρατηρήσαμε, οι διαδρομές κατά τις αλλαγές ταχυτήτων είναι κοντές και τα «κουμπώματα» της κάθε σχέσης γίνονται απαλά συνεισφέροντας στην άνεση της οδήγησης. Όλες οι εσωτερικές επενδύσεις του οχήματος καθώς και οι πλαστικές επιφάνειες διακρίνονται από την ποιότητα των υλικών τους και το άψογο φινίρισμα.

Το εσωτερικό του χώρου φόρτωσης η γνωστή μας «κλούβα», έχει κάλυψη με πλαστικά πάνελ μέχρι το μέσο του ύψους των πλαϊνών, για την προστασία των συσκευασιών (χαρτοκιβωτίων κ.λ.π.). Ιδιαίτερα ενισχυμένο είναι το μπροστινό μέρος για να αντιστέκεται στη πρόσκρουση των φορτίων. Στο επάνω μέρος φέρει μεγάλη γυάλινη επιφάνεια ώστε ο οδηγός να βλέπει πίσω κοιτάζοντας τον επάνω καθρέφτη του χώρου οδήγησης και με δεδομένο ότι και οι πίσω πόρτες έχουν επίσης τζάμι στο επάνω μέρος. Ενισχυμένο είναι και το κατώφλι φόρτωσης τόσο της πίσω πόρτας όσο και της πλαϊνής και, στο σημείο αυτό, να προσθέσουμε ότι το μικρότερο άνοιγμα της συρόμενης πλαϊνής πόρτας είναι 907 χιλιοστά, αρκετά μεγαλύτερο από τη μια διάσταση της ευρωπαλέτας που είναι 800 χιλιοστά. Αλλά και το πλάτος ανάμεσα στους θόλους των τροχών είναι στα 1.268 χιλιοστά, που μπορεί να δεχτεί την ευρωπαλέτα και με τη μεγάλη της διάσταση (1.200 χιλιοστά). Φωτιστικά και κρίκοι πρόσδεσης των φορτίων συμπληρώνουν τον εξοπλισμό του χώρου φόρτωσης.

Κινητήρες

Η Fiat Professional διαθέτει για τα καινούργια επαγγελματικά της οχήματα μια από τις πλουσιότερες σειρές κινητήρων, οι περισσότεροι εκ των οποίων είναι πετρελαίου, αλλά διαθέσιμοι είναι επίσης κινητήρες βενζίνης και βενζίνης-φυσικού αερίου. Οι αποδόσεις αυτών των κινητήρων σε ισχύ και ροπή εμφανίζονται στον σχετικό πίνακα μαζί με τα κιβώτια με τα οποία συνεργάζονται – τα περισσότερα μηχανικά 5 και 6 σχέσεων. Εδώ να σημειώσουμε ότι οι ιπποδυνάμεις ξεκινούν από τους 80 HP και φτάνουν τους 150 HP ενώ υπάρχει και έκδοση 180 HP του πετρελαιοκινητήρα 4N15, όπως θα δείτε στον πίνακα.

Ηλεκτρονικά Συστήματα

Το νέο επαγγελματικό Fiat Talento εξοπλίζεται με ηλεκτρονικά συστήματα που συμβάλλουν σε ασφαλή δρομολόγια. Σε όλες τις εκδόσεις είναι στάνταρ το ABS με EBD (ηλεκτρονική κατανομή πέδησης) και ΕΒΑ (υποβοήθηση πέδησης έκτακτης ανάγκης). Επιπλέον εξοπλίζεται με το ESC (σύστημα ελέγχου σταθερότητας), με Hill Holder και Traction+. Επιπλέον, το σύστημα TSA εγγυάται την απόλυτη σταθερότητα κατά τη ρυμούλκηση τρέιλερ εμποδίζοντας την ανατροπή ή την ολίσθηση. Το Fiat Talento διατίθεται ήδη στη χώρα μας με τις τιμές να ξεκινούν από 25.950 ευρώ (περιλαμβάνεται Φ.Π.Α.)

Η Επιβατική Έκδοση Talento Combi M1

Στη συνεχώς ανερχόμενη κατηγορία των οχημάτων τύπου Combi και mini bus η Fiat παρουσίασε την επιβατική έκδοση του Talento σε δύο τύπους. Αυτή στο κοντό μεταξόνιο (L1) με 5 επιβάτες και τον οδηγό (5+1) και στο μακρύ μεταξόνιο (L2) για 8 επιβάτες και τον οδηγό (8+1). Ο χώρος των αποσκευών είναι αντίστοιχα 3,2 και 4,0 κυβ. μέτρα.

Το συνολικό μήκος της έκδοσης L1 είναι στα 5 μέτρα (4.999 χιλ.) και 5.399 χιλ. της έκδοσης L2. Σημαντικό ωστόσο είναι το γεγονός ότι ενώ το μεταξόνιο είναι διαφορετικό (3.098 και 3.498 χιλ. αντίστοιχα) οι πρόβολοι και στις δύο εκδόσεις διατηρούνται οι ίδιοι. Αυτό σημαίνει ότι αν ο πελάτης επιλέξει το μακρύ μεταξόνιο δεν θα αντιμετωπίσει προβλήματα εξαιτίας μεγάλων προβόλων κατά τις γωνίες προσέγγισης και αναχώρησης. Στο εσωτερικό τους οι επιβατικές εκδόσεις του Talento ξεχωρίζουν από την ορθή διάταξη των καθισμάτων, την ευρυχωρία της καμπίνας, καθώς και τις επενδύσεις με ποιοτικά υλικά τόσο στα πλαϊνά, όσο και στην οροφή.

FIAT Fullback... Το σκληροτράχηλο Pick Up

Fullback: Ένας νέος παίχτης με επιθετικό στυλ παρεμβαίνει εντυπωσιακά στην άκρως ανταγωνιστική αγορά των Pick Up επιδεικνύοντας δυναμικά χαρακτηριστικά κατασκευής και κίνησης, αλλά και επιδόσεις που δεν θα περάσουν απαρατήρητες. Μιλάμε για το σκληροτράχηλο δημιούργημα της Fiat που ήρθε διαθέσιμο με μακριά ή διπλή καμπίνα, ελαστικές σπορ αναλογίες, αεροδυναμικά στοιχεία και εξαιρετικές εκτός δρόμου επιδόσεις.

Τόσο η μεγάλη (Extended Cab) όσο και η διπλή καμπίνα (Double Cab) προσφέρουν τη βέλτιστη ευρυχωρία στους επιβαίνοντες χάρη στην ορθότητα της εργονομίας του χώρου και την τοποθέτηση των καθισμάτων με την κατάλληλη ευελιξία στις ρυθμίσεις τους.

Η θέση οδήγησης ανεβάζει θετικά τη διάθεση του οδηγού ο οποίος αποκτά πλήρη ορατότητα, άνεση κινήσεων, ενώ απολαμβάνει τον πλούσιο εξοπλισμό του αυτοκινήτου. Στο μέσο του ταμπλό κυριαρχεί η παρουσία του συστήματος πολυμέσων με την οθόνη αφής 7 ιντσών ενώ από κάτω βρίσκονται τα χειριστήρια για το διζωνικό κλιματισμό. Η ρύθμιση του δερμάτινου τιμονιού γίνεται σε απόσταση και κλίση και φέρει ενσωματωμένα χειριστήρια για το cruise control, το ηχοσύστημα και το Bluetooth.

Το Fullback είναι διαθέσιμο με έναν ισχυρό πετρελαιοκινητήρα 2,4 λίτρων με Turbo μεταβλητής γεωμετρίας, κατασκευασμένο από αλουμίνιο για χαμηλότερο βάρος. Είναι 4κύλινδρος με 16 βαλβίδες, δυο επικεφαλής κεντροφόρους και άμεσο ψεκασμό τύπου common rail. Αποδίδει 150 ίππους και 380 Nm ροπή ενώ η πιο ισχυρή έκδοση έχει ισχύ 180 ίππων και 430 Nm ροπής. Συνεργάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή αυτόματο πεντατάχυτο.

Μεταφορικές δυνατότητες

Αυξημένες παρουσιάζονται και οι μεταφορικές δυνατότητες του οχήματος με το μήκος του χώρου φόρτωσης να ορίζεται στα 1,85 μέτρα στην έκδοση Extended Cab και 1,52 στην έκδοση Double Cab. Στην καρότσα υπάρχουν τρία άγκιστρα συγκράτησης φορτίου, ενώ τόσο στην καμπίνα όσο και στην καρότσα γίνεται χρήση αντιδιαβρωτικών ατσάλινων φύλλων. Όλες οι εκδόσεις Fullback έχουν μέγιστο ύψος 1,78 μέτρα, πλάτος έως 1,81 μέτρα και μεταξόνιο 3 μέτρα. Το ωφέλιμο φορτίο ανέρχεται στα 1.000 κιλά ενώ με τη ρυμούλκηση ξεπερνάει τους 3 τόνους.

Μετάδοση

Δίπλα από το χειρόφρενο βρίσκεται ο καλαίσθητος περιστρεφόμενος διακόπτης μέσω του οποίου γίνεται η επιλογή κίνησης στους δυο τροχούς, στους τέσσερις τροχούς και ο υποπολλαπλασιασμός των σχέσεων. Πιο αναλυτικά η λειτουργία Part Time είναι διαθέσιμη στις εκδόσεις SX και έχει τρεις θέσεις οδήγησης, τη 2H για κίνηση στους πίσω τροχούς, την 4Η που μπορεί να επιλεγεί σε ταχύτητες μέχρι 100 χλμ./ώρα και κατανέμει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς για ασφαλέστερη οδήγηση σε ολισθηρούς ή ανώμαλους δρόμους και την 4L που παρέχει αργές σχέσεις για ακραίες εκτός δρόμου συνθήκες.

Η λειτουργία Full time είναι διαθέσιμη στις εκδόσεις LX. Με την χρήση ενός κεντρικού διαφορικού Torsen, και τρεις ηλεκτρονικά ελεγχόμενους συμπλέκτες, η ροπή μεταδίδεται στους τροχούς σε πραγματικό χρόνο με βάση τις οδικές συνθήκες και την ταχύτητα. Υπάρχουν τέσσερις θέσεις οδήγησης. Εκτός από τις θέσεις 2H και 4H, υπάρχει και η θέση 4HLc που κλειδώνει το κεντρικό διαφορικό, μοιράζοντας τη ροπή ισόποσα στους εμπρός και στους πίσω τροχούς για να βελτιώσει την πρόσφυση σε χιονισμένο, αμμώδες ή λασπώδες οδόστρωμα. Τέλος, η τέταρτη θέση 4LLc μπλοκάρει το κεντρικό διαφορικό και ταυτόχρονα εμπλέκει αργές σχέσεις για περισσότερη ροπή στις ακραίες εκτός δρόμου διαδρομές.

Πάει παντού

Το Fullback, στην έκδοση των 180 ίππων, είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε φορτωμένο σε ανηφορική ασφάλτινη δια-δρομή και έπειτα σε off road. Στο πρώτο κομμάτι το αυτοκίνητο απέδειξε τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα γρήγορου επιβατικού με καλές ρεπρίζ και ευκολία να πιάνει υψηλή ταχύτητα. Επιπρόσθετα, σε στροφές-πέταλα, όπου κόβαμε ταχύτητα για να χωρέσει να στρίψει το όχημα, δεν μας κρεμούσε τη δεύτερη σχέση στο κιβώτιο, δείχνοντας άμεση απόκριση από χαμηλές στροφές.

Εκτός δρόμου, σε ορεινές διαδρομές, είναι το πεδίο δράσης του Fullback το οποίο πρόκειται να συναρπάσει τον οδηγό του χάρη στο πλαίσιό του το οποίο εμφανίζει αυξημένη ακαμψία αλλά και τη μεγάλη γωνία προσέγγισης στις 30 μοίρες, τη γωνία ράμπας στις 24 μοίρες και τη γωνία διαφυγής στις 22 μοίρες, οι οποίες επιτρέπουν στο όχημα να κινείται σε δύσκολα εδάφη χωρίς να υπάρχει φόβος να χτυπήσει από κάτω.

Fiat Ducato... Επανασχεδίαση του επιτυχημένου μοντέλου

Η επανασχεδίαση του Fiat Ducato συνοδεύεται από καινούργιες τεχνολογίες, υψηλότερες επιδόσεις και μεγαλύτερη αξία προς όφελος των αναγκών του επαγγελματία. Η αναβαθμισμένη σειρά των κινητήρων προδιαγραφών Euro 6 αφορά τον 2.0 Multijet 115 ίππων με ροπή 290 Nm με μηχανικό εξατάχυτο κιβώτιο, τον 2.3 Multijet 130 ίππων και ροπή 320 Nm καθώς και με 150 ίππους και 380 Nm ροπή και τον πιο ισχυρό 2.3 Multijet με τους 180 ίππους και ροπή 400 Nm. Η γκάμα του Ducato ολοκληρώνεται με την έκδοση 140 Natural Power, που είναι εφοδιασμένη με 3.0 λτ. Turbo κινητήρα 136 ίππων προδιαγραφών Euro 6.

Το Ducato είναι διαθέσιμο σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις, Classic, Tecno και Lounge που προσφέρουν εργονομία και νέα καθίσματα με μεγαλύτερη άνεση.

Το Fiat Ducato είναι πλούσιο σε ηλεκτρονικά συστήματα, όπως αυτό του ελέγχου ευστάθειας ESC, σύστημα ανίχνευσης φορτίου και κέντρου βάρους LAC, το Hill Holder για τις αναβάσεις, σύστημα αντιολίσθησης ASR και ηλεκτρονική υποβοήθηση φρεναρίσματος EBA. Επιπλέον, για την εξασφάλιση μεγαλύτερης ευελιξίας και βελτίωση της οδηγικής άνεσης, το σύστημα Servotronic προσφέρεται στάνταρ με τους κινητήρες MultiJet 2.3.

 Τέλος, το Ducato προσφέρει ραδιόφωνο με τεχνολογία Bluetooth και MP3 player, ενώ παράλληλα διατίθενται έγχρωμη οθόνη αφής 5'', κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα πλοήγησης. Η γκάμα των βαν είναι διαθέσιμη σε οκτώ διαφορετικές επιλογές του χώρου φόρτωσης με όγκο που ξεκινά από τα 8 κ.μ. μέχρι και τα 17 κ.μ. στις εκδόσεις με το μακρύ μεταξόνιο και με την υπερυψωμένη οροφή.

Doblo Cargo

Το Doblo Cargo προσφέρει περισσότερη λειτουργικότητα, καλύτερες επιδόσεις, μεγαλύτερη αξία και είναι εφοδιασμένο με τις σύγχρονες τεχνολογίες που έχουν τα επιβατικά οχήματα της εταρείας.

Στην ελληνική αγορά, το αμάξωμα προσφέρεται σε 2 παραλλαγές (Cargo και WorkUp), 2 ύψη οροφής και 2 μεταξόνια, ενώ, ο όγκος και η χωρητικότητα φόρτωσης στο Doblo Cargo είναι με βάρη μεγαλύτερα του 1 τόνου και όγκο που φτάνει τα 5,4 κυβικά μέτρα. Στην έκδοση με το κοντό μεταξόνιο ο χώρος φόρτωσης έχει μήκος 1.82 μέτρα ενώ με το μακρύ μεταξόνιο 2.17 μέτρα. Το πλάτος του οχήματος είναι 1.71 μέτρα και το ύψος οροφής στα 1.30 μέτρα ή 1.55 μέτρα. Τέλος, η απόσταση 1.23 μέτρων μεταξύ των τροχών του επιτρέπουν να φορτώσει στο εσωτερικό του ακόμη και δυο ευρωπαλέτες.

Η γκάμα του Doblo Cargo αποτελείται από δύο turbodiesel κινητήρες, 1.3 MultiJet II 95 ίππων, 1.6 MultiJet ΙΙ 120 ίππων, και τον 1,4 λτ. βενζινοκινητήρα 95 ίππων. Την γκάμα ολοκληρώνει ο κινητήρας 120 ίππων 1.4 λτ TurboJet bi-fuel (βενζίνης / φυσικού αερίου). Όλοι οι κινητήρες είναι προδιαγραφών Euro 6 με έμφαση στις επιδόσεις, στην οικονομία καυσίμου και εκπομπών ρύπων. Στον δρόμο, το Doblo Cargo εξασφαλίζει καλύτερο κράτημα και οδηγική άνεση στην κατηγορία χάρη στην ανεξάρτητη ανάρτηση Bi-link του πίσω άξονα.

Fiat Fiorino... Συνεργάτης πόλης

Το ανανεωμένο Fiat Fiorino απέκτησε επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και μάσκα, ενώ τα φώτα παρέμειναν στην υπερυψωμένη θέση τους παρέχοντας καλύτερη ορατότητα. Είναι ιδανικό για χρήση στην πόλη, ευέλικτο στην κίνηση και εύκολο στο παρκάρισμα. Οι διαστάσεις δεν έχουν διαφοροποιηθεί, επαρκούν για μεταφορά αντικειμένων συνολικού όγκου μέχρι 2,8 κυβικών μέτρων και βάρους μέχρι 660 κιλά. Το τετράγωνο παρουσιαστικό του οχήματος εξασφαλίζει πλήρη εκμετάλλευση του εσωτερικού χώρου και οι πίσω πόρτες με το άνοιγμα των θυρών στις 180 μοίρες με εργονομικές κάθετες λαβές βοηθούν στη φόρτωση των εμπορευμάτων. Στο εσωτερικό, οι αλλαγές έχουν γίνει με γνώμονα την άνεση και την εργονομία. Το ανασχεδιασμένο τιμόνι διαθέτει χειριστήρια για το σύστημα πολυμέσων και δερμάτινη επένδυση. Ο πίνακας οργάνων έχει νέα γραφικά και φωτισμό, ενώ με την επανασχεδίαση του ταμπλό βελτιώθηκε η λειτουργικότητα των αποθηκευτικών χώρων. Στο μέσο της κεντρικής κονσόλας είναι τοποθετημένο το νέο σύστημα infotainment με έγχρωμη οθόνη αφής 5 ιντσών με ραδιόφωνο, ενώ διατίθεται και με σύστημα δορυφορικής πλοήγησης, το οποίο περιλαμβάνει, Bluetooth, θύρα USB, θύρα AUX και MP3 player.

Fiat Fiorino... Συνεργάτης πόλης

Η γκάμα κινητήρων πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6 με δυο εκδόσεις turbodiesel του 1.3 MultiJet ΙΙ με 80 και 95 ίππους, ενώ στη βενζινοκίνητη γκάμα υπάρχει ο ατμοσφαιρικός 1.4-λίτρων με 77 ίππων, ενώ παράλληλα είναι διαθέσιμος και ο 1.4-λίτρων Natural Power με 70 ίππους και καύσιμο βενζίνης/φυσικού αερίου. Επιπλέον, η έκδοση EcoJet κάνει για πρώτη φορά την εμφάνισή της στο νέο Fiorino. Περιλαμβάνει το σύστημα Start & Stop, έναν έξυπνο εναλλάκτη και μια αντλία λαδιού μεταβλητής χωρητικότητας. Αυτά σε συνδυασμό με ένα ρομποτικό κιβώτιο Comfort-Matic, επιτυγχάνουν σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία μέση κατανάλωση 3,8 λτ. καυσίμου ανά 100 χλμ. στον μικτό κύκλο με εκπομπές 100 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο. Το νέο Fiorino διατίθεται σε διαμόρφωση αμαξώματος (Cargo) και τρία επίπεδα εξοπλισμού, Base, SX και Adventure

Διαβάστε επίσης

PreviousNext