Τροχοί & TIR

Ένας "μαύρος κύκνος" στο πτηνοτροφείο

Το νέο Iveco Daily Euro 6 στην έκδοση Hi MATIC με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο είναι το κορυφαίο panel van της ιταλικής μάρκας με εξαιρετικές επιδόσεις και με μια ιδιαίτερα εντυπωσιακή εμφάνιση χάρη στο
από Μανώλης Αγριμανάκης | Σάββατο 01/07/2017 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Το νέο Iveco Daily Euro 6 στην έκδοση Hi MATIC με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο είναι το κορυφαίο panel van της ιταλικής μάρκας με εξαιρετικές επιδόσεις και με μια ιδιαίτερα εντυπωσιακή εμφάνιση χάρη στο μαύρο χρωματικό σύνολο στο οποίο οφείλει και την ονομασία «μαύρος κύκνος».

Πλουσιότατος εξοπλισμός, αξιόπιστη γραμμή κίνησης, σύγχρονα συστήματα ασφάλειας, ευρύχωρη καμπίνα και άνεση στην οδήγηση είναι τα βασικά πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου. Ευχάριστη για μας έκπληξη απετέλεσε το γεγονός ότι συναντήσαμε το «μαύρο κύκνο» σε ένα όμορφο περιβάλλον, ανάμεσα σε πλήθος πτηνών, από κοτόπουλα και πάπιες μέχρι και στρουθοκαμήλους.

Όλα αυτά στην πτηνοτροφική επιχείρηση του κ. Γεράσιμου Κρεζία, ο οποίος εκπροσωπεί την τρίτη γενιά πτηνοτρόφων, διαθέτει πλούσια εμπειρία και βαθιά γνώση της δουλειάς του. «Η επιχείρηση δραστηριοποιείται από το Σεπτέμβριο του 1955 εδώ στα Μέγαρα Αττικής από τον παππού μου Γεράσιμο Κρεζία και ασχολείται με επιτυχία στο πέρασμα των χρόνων με την παραγωγή πτηνοτροφικών προϊόντων. Ασχολούμαστε με την παραγωγή αυγών με κοτόπουλα που μεγαλώνουν σε καθαρές, εξελιγμένες εγκαταστάσεις και τρέφονται αυστηρά με βότανα και πίτουρο χωρίς χημικές παρεμβολές έτσι ώστε τα προϊόντα μας να προμηθεύονται σε λαϊκές αγορές, σε φούρνους, ζαχαροπλαστεία και κυρίως νοικοκυριά ανά την Ελλάδα», μας λέει ο κ. Μάκης που φέρει το όνομα του παππού του.

Και σε άλλο σημείο της συζήτησής μας θα συμπληρώσει: «Σεβόμαστε τον καταναλωτή που μας προτιμά εδώ και δεκαετίες και όφειλα να εξοπλιστώ με τον καλύτερο τρόπο για τη μεταφορά των προϊόντων μας». Στην ερώτησή μας, πώς έφτασε στην αγορά του «μαύρου κύκνου», ο κ. Κρεζίας είναι σαφής: «Στη δουλειά μας όπως μπορείτε να καταλάβετε οι μετακινήσεις είναι συνεχείς και σε μακρινές αποστάσεις και γι' αυτό το λόγο εδώ και ένα μεγάλο διάστημα ήμουν σε αναζήτηση ενός νέου επαγγελματικού φορτηγού. Σε μια έκθεση λοιπόν γνώρισα τον κο Μιχάλη Μιχαηλίδη της εταιρείας Παύλος Ι. Κοντέλλης ΑΕΒΕ και όλα ξεκίνησαν. Μετά από πολλές επαφές, συζητήσεις και λεπτομερείς αναλύσεις χαρακτηριστικών, κατέληξα στην αγορά του μαύρου Iveco Daily, γνωστό και ως μαύρο κύκνο. Τι με οδήγησε στην αγορά του; Η αξιοπιστία του, η ασφάλεια και η σταθερότητα που παρέχει και σε εμένα ως οδηγό αλλά και στα ευπαθή και ευαίσθητα προϊόντα που μεταφέρω. Το εμπιστεύτηκα από την αρχή και δεν διαψεύστηκα. Είναι σταθερό, γρήγορο και άκρως ευέλικτο σε δρόμους και στενά δύσκολα στην Αττική και όχι μόνο.

Αισθάνομαι ασφαλής και πιο ξεκούραστος κατά τη διάρκεια πολύωρων μετακινήσεων. Είναι αναμφισβήτητα μια σοβαρή επένδυση που έχω κάνει και δεν το έχω μετανιώσει γιατί περνάω πολλές ώρες καθημερινά οδηγώντας το και σε αντίξοες καιρικές συνθήκες συχνά και γι' αυτό το λόγο, όπως θα δείτε, επέλεξα να το εξοπλίσω όσο γίνεται περισσότερο αφού περισσότερες ώρες περνάω εκεί παρά στο σπίτι μου».

Τελειώνοντας ο κ. Κρεζίας τόνισε: «Σεβόμαστε τον καταναλωτή που μας προτιμά εδώ και δεκαετίες και όφειλα να εξοπλιστώ με το καλύτερο και ασφαλέστερο μέσι για τη μεταφορά των προϊόντων μας και το κατάφερα με την αγορά του Iveco Daily».

Ο «μαύρος κύκνος»

Το νέο Iveco Daily, ξεχωρίζει από τον πλούσιο εξοπλισμό του. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του μια σύγχρονη μονάδα πολυμέσων που περιλαμβάνει πολλές πηγές ήχου, πλήρη συνδεσιμότητα με κινητό τηλέφωνο, μια ειδική βάση στήριξης για φορητές συσκευές, όπως τάμπλετ, κινητά κ.α. Διαθέσιμες είναι επίσης οι θύρες USB και προαιρετικά μια βάση για φόρτιση συσκευών.

Ο αυτόματος κλιματισμός, το cruise control, η κάμερα οπισθοπορείας και το GPS περιλαμβάνονται στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου. Το κάθισμα του οδηγού έχει ρύθμιση για τη μέση και το βάρος, το διπλό κάθισμα των συνοδηγών έχει ενσωματωμένο τραπέζι και από κάτω μεγάλο αποθηκευτικό χώρο, ενώ αποθηκευτικό ράφι υπάρχει επίσης και στην οροφή.

Ο χώρος οδήγησης διακρίνεται από την ευρυχωρία του, την άνεση που παρέχει στον οδηγό χάρη στην εργονομία και την επιτυχή τοποθέτηση των χειριστηρίων, όπως αυτά στο τιμόνι (σύστημα Iveconnect) και των διακοπτών - ενοποιημένων στο ταμπλό σύμφωνα με τη χρήση τους που διευκολύνουν έτσι τον οδηγό να εξοικειωθεί εύκολα με αυτά.

Το νέο Iveco Daily 35S21 με μικτό βάρος 3,5 τόνους εξοπλίζεται με τον 3λιτρο κινητήρα πετρελαίου Euro 6, ο οποίος αποδίδει ισχύ 205 ίππων στις 3.500 σαλ και ροπή 470 Nm στις 1500 σαλ. Η μείωση των ρύπων επιτυγχάνεται με επανακυκλοφορία των καυσαερίων και με τη χρήση του AdBlue (EGR+SCR).

Τη μετάδοση της κίνησης αναλαμβάνει το αυτόματο σασμάν των 8 σχέσεων της ZF, το Hi MATIC, κορυφαίας κλάσης, ικανό να διαχειρίζεται άριστα τη ροπή και να εξασφαλίζει βελούδινες αλλαγές ακόμη και σε βιαστικές (από το πόδι του οδηγού) επιταχύνσεις. Σημαντική είναι επίσης η συμβολή του 8τάχυτου Hi MATIC στην οικονομία καυσίμου και στη συνολική απόδοση του οχήματος προς όφελος του ιδιοκτήτη του.

Ως προς τις διαστάσεις του, το συγκεκριμένο μοντέλο έχει μεταξόνιο 3.520 mm, συνολικό μήκος 5.669 mm και πλάτος 2.010 mm. Διαθέτει ένα μεγάλο χώρο φόρτωσης που φτάνει τα 9 κυβ. μέτρα με διαστάσεις που εξυπηρετούν τη μεταφορά πλήθους διαφορετικών προϊόντων. Συγκεκριμένα, το εσωτερικό ύψος του χώρου φόρτωσης είναι 1.545 mm, το πλάτος 1.740 mm, το μήκος 3.130 mm και το πλάτος ανάμεσα στους θόλους των τροχών 1.317 mm, αρκετά μεγαλύτερο και από τη μεγάλη διάσταση της ευρωπαλέτας (1.200 mm). Στην πτηνοτροφική μονάδα παρατηρήσαμε την ευκολία που παρέχει η πλαϊνή συρόμενη πόρτα στη διαδικασία της φορτοεκφόρτωσης των αυγών και διαφόρων άλλων συσκευασιών. Να σημειώσουμε ότι το πλάτος της συρόμενης πόρτας είναι 1.260 mm και το ύψος της 1.425 mm. Οι αντίστοιχες ιαστάσεις της πίσω πόρτας είναι 1.560 και 1.450 mm.

Κλείνοντας, μπορούμε να πούμε ότι το Daily 35S21 με το 8άριαυτόματο σασμάν, τον άνετο χώρο οδήγησης, τον πλούσιο εξοπλισμό του και τον μεγάλο χώρο φόρτωσης ικανοποιεί κατά τον καλύτερο τρόπο τις μεταφορικές ανάγκες των επαγγελματιών, όπως επιβεβαιώνεται και στην περίπτωση της πτηνοτροφικής επιχείρησης του κ. Μάκη Κρεζία.

Στο ίδιο τεύχος #351

Διαβάστε επίσης

PreviousNext