Νέα Scania V8

Έτοιμα να κατακτήσουν τους ευρωπαϊκούς δρόμους, τα νέα Scania V8 διαθέτουν τους πιο προηγμένους οχτακύλινδρους που παρουσίασε ποτέ ο κατασκευαστής –οδηγούμε για πρώτη φορά το νέο «650» με μείωση κατανάλωσης πάνω από 7%, κατάργηση του EGR, 3.300 Nm και μια «βελούδινη» γραμμή μετάδοσης κίνησης που το κατατάσσει στα πιο απολαυστικά οχήματα των τελευταίων ετών.

Πρώτες Οδηγικές Εντυπώσεις Ανάλυση των Αλλαγών στα V8

Έτοιμα να κατακτήσουν τους ευρωπαϊκούς δρόμους, τα νέα Scania V8 διαθέτουν τους πιο προηγμένους οχτακύλινδρους που παρουσίασε ποτέ ο κατασκευαστής –οδηγούμε για πρώτη φορά το νέο «650» με μείωση κατανάλωσης πάνω από 7%, κατάργηση του EGR, 3.300 Nm και μια «βελούδινη» γραμμή μετάδοσης κίνησης που το κατατάσσει στα πιο απολαυστικά οχήματα των τελευταίων ετών.

Όπως είναι φανερό, η Scania διανύει την πιο παραγωγική της περίοδο εδώ και δύο δεκαετίες. Από το 2016 αλλάζει σταδιακά το σύνολο της γκάμας, αλλά προστίθενται και νέες σειρές όπως τα S αλλά και τα χωματουργικά XT.

Από πέρυσι, όταν και λανσαρίστηκαν τα νέα R και S, συνέχεια προστίθενται νέα μοντέλα στη γκάμα, η οποία, με αυτούς τους ρυθμούς τείνει να εξελιχθεί σε μία από τις πιο πλήρεις της παγκόσμιας αγοράς. Τελευταίες «εγγραφές» νέα μοντέλα, νέες καμπίνες, («Ρ» και «G») V8 κινητήρες νέας γενιάς, αναβαθμισμένα ηλεκτρονικά, νέες υπηρεσίες για τους πελάτες και αρκετές ακόμη πρεμιέρες προ μερικών εβδομάδων.

Στη διάρκεια του λανσαρίσματος της νέας σειράς χωματουργικών 60 Τ&Τ TEST DRIVE «ΧΤ» στη Σουηδία, είχαμε την ευκαιρία για μία σύντομη πρώτη γεύση από αυτό που ενδιαφέρει πέρα από οτιδήποτε άλλο τους πιστούς της φίρμας -τα νέα V8.

Τα οχήματα είναι ήδη διαθέσιμα για παραγγελία, πλην όμως, τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές πέρα από τράκτορες για ειδική Μεταφορά και χωματουργικά με ανατροπή, ούτε η ίδια η Scania δεν έχει έτοιμες τις «ταξιδιάρικες» εκδόσεις των νέων V8. Έστω κι έτσι, δεσμεύσαμε το πρώτο Scania με τον καινούριο 650άρη V8 που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής για να δούμε κατά πόσο είναι άξιος διάδοχος του πολυαγαπημένου «620».

Μαζί με τις πάμπολλες αλλαγές στη γραμμή μετάδοσης κίνησης, παραθέτουμε στο τεύχος Οκτωβρίου τις πρώτες εντυπώσεις.

Τα οχήματα είναι ήδη διαθέσιμα για παραγγελία, πλην όμως, τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές πέρα από τράκτορες για ειδική Μεταφορά και χωματουργικά με ανατροπή, ούτε η ίδια η Scania δεν έχει έτοιμες τις «ταξιδιάρικες» εκδόσεις των νέων V8. Έστω κι έτσι, δεσμεύσαμε το πρώτο Scania με τον καινούριο 650άρη V8 που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής για να δούμε κατά πόσο είναι άξιος διάδοχος του πολυαγαπημένου «620».
Ετικέτες: 
Scania V8650EGR
Θεματική Ενότητα: 
Test Drive