Τροχοί & TIR

Νέα γενιά Mercedes-Benz Sprinter

Καινούργιες τεχνολογίες, πληθώρα εφαρμογών, δυναμική σχεδίαση και μοντέρνο εσωτερικό είναι μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά της νέας-τρίτης-γενιάς του επιτυχημένου μοντέλου της γερμανικής εταιρεί
από Παύλος Μαυρομύτης | Παρασκευή 29/12/2017 - 10:18
Κοινοποίηση στα Social Media

Καινούργιες τεχνολογίες, πληθώρα εφαρμογών, δυναμική σχεδίαση και μοντέρνο εσωτερικό είναι μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά της νέας-τρίτης-γενιάς του επιτυχημένου μοντέλου της γερμανικής εταιρείας, Mercedes-Benz Sprinter, το οποίο από το 1995 μέχρι σήμερα έχει πουλήσει πάνω από 3,3 εκατομμύρια μονάδες σε περισσότερες από 130 χώρες. Σε πρώτη φάση ενημερωθήκαμε σχετικά με τις επιλογές του ταμπλό και για τις υπηρεσίες που θα διαθέτει, με την επίσημη παρουσίασή του να είναι προγραμματισμένη για το Φεβρουάριο του 2018.

Πέντε τομείς καινοτομίας

Το νέο Sprinter συγκαταλέγεται στη στρατηγική πολιτική adVANce όπου η Mercedes-Benz από εταιρεία κατασκευής επαγγελματικών οχημάτων μετατρέπεται σε πάροχο ολοκληρωμένων μεταφορικών λύσεων για τους πελάτες της.

Η ανάπτυξη προϊόντων και υπηρεσιών διαμορφώνεται από πέντε τομείς καινοτομίας. Το digital@vans που αφορά κυρίως τη συνδεσιμότητα και την ψηφιακή δικτύωση των οχημάτων, το solutions@vans με λύσεις οι οποίες εστιάζονται κυρίως στην ανάπτυξη του λογισμικού και οι οποίες μπορούν να κάνουν τους πελάτες πιο αποτελεσματικούς στην καθημερινή τους χρήση, το rental@vans το οποίο επικεντρώνεται σε καινοτόμα μοντέλα ενοικίασης, το sharing@vans που συγκεντρώνει νέες ιδέες στον τομέα των δημόσιων επιβατικών μεταφορών και το eDrive@vans με μια ολιστική προσέγγιση στην ηλεκτρική κινητικότητα.

Η τεχνολογία στη διάθεση του οδηγού και της εταιρείας

Η σύνδεση στο ίντερνετ αυξάνει την αποδοτικότητα, με τον απλούστερο έλεγχο του στόλου και βελτιστοποιημένη επικοινωνία μεταξύ του διαχειριστή και του οδηγού. Ο κάθε εταιρικός στόλος ελέγχεται μέσω των υπηρεσιών τηλεματικής Mercedes PRO σε συνδυασμό με διάφορες εύχρηστες εφαρμογές. Ο διαχειριστής συνδέεται με όλα τα οχήματα και τους οδηγούς μέσω του εργαλείου διαχείρισης οχημάτων, μια υπηρεσία μέσω διαδικτύου.

Έτσι, καταφέρνει να προγραμματίζει μια σειρά εργασιών οι οποίες διαχειρίζονται online και αφορούν το όχημα, όπως η θέση που βρίσκεται, τα διαστήματα συντήρησής του και η στάθμη καυσίμου, σε πραγματικό χρόνο. Επιπλέον, η βελτιστοποιημένη επικοινωνία μεταξύ του διαχειριστή και του οδηγού καθιστούν την καθημερινή εργασία ευκολότερη. Μέσω της υπηρεσίας fleet communication, ο οδηγός γνωρίζει τη διεύθυνση του πελάτη, την εξέλιξη της παραγγελίας, καθώς και αλλαγές στο δρομολόγιο.

Για παράδειγμα ο οδηγός του Sprinter Shuttle bus που πραγματοποιεί μεταφορές επιβατών, σχολικό, θα μπορεί να ενημερώνεται απευθείας από τους γονείς ενός μαθητή αν το παιδί τους δεν πάει στο σχολείο και δεν θα τον παραλάβει, κερδίζοντας χρόνο.

Δυναμική σχεδίαση – Μεγάλη γκάμα εκδόσεων

Προς το παρόν, βάση της μοναδικής φωτογραφίας που έχουμε από το νέο Sprinter και αφορά την εξωτερική του εμφάνιση, αναμένεται ριζική αλλαγή του σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο. Ο προφυλακτήρας και η μάσκα είναι νέας σχεδίασης καθώς και τα φωτιστικά σώματα τα οποία είναι οριζόντια και η γραμμή από τα φώτα ημέρας βρίσκεται κατά μήκος της επάνω πλευράς τους. Επίσης, αλλαγμένο εμφανίζεται το κάλυμμα του κινητήρα και ο θόλος των τροχών. H νέα γενιά προσφέρει βελτιωμένη ευελιξία και προσαρμοστικότητα για τις ανάγκες κάθε επιχείρησης. Θα είναι διαθέσιμο σε μια μεγάλη γκάμα εκδόσεων, σχετικά με το μέγεθός του και τις διαστάσεις του αμαξώματος, με πολλές λύσεις σχετικά με τη διαρρύθμιση και την αξιοποίηση των χώρων.

Τέσσερα διαφορετικά ταμπλό

Στη Στουτγκάρδη, στο πλαίσιο της εκδήλωσης Sprinter Innovation Campus, παρουσιάστηκαν τέσσερα διαφορετικά ταμπλό, με απλές και πλούσιες εκδόσεις, ανάλογα με την παραγγελία. Συγκριτικά με το μοντέλο που αντικαθιστά, οι βασικότερες διαφορές που εντοπίζουμε είναι οι εξής: Το νέο τριάκτινο τιμόνι με χρωμιωμένη επένδυση, όπου στην αριστερή πλευρά του ενσωματώνονται τα χειριστήρια για το cruise control και δεξιά για το ηχοσύστημα, το τηλέφωνο και την οθόνη πολυμέσων. Το παραδοσιακό κλειδί για την εκκίνηση του κινητήρα πλέον αντικαθίσταται από κουμπί Start/Stop.

Μοντέρνος είναι και ο πίνακας οργάνων με νέα σχεδίαση για τους αριθμούς, ο λεβιές ταχυτήτων παραμένει στην ίδια θέση στο ταμπλό ενώ το χειρόφρενο πλέον είναι ηλεκτρικό και βρίσκεται τοποθετημένο στην αριστερή πλευρά του ταμπλό. Το κλιματιστικό είναι νέας σχεδίασης και συνοδεύεται από στρογγυλούς αεραγωγούς. Η μεγάλη οθόνη, στην πιο πλούσια έκδοση, είναι αφής και θα συγκεντρώνει σημαντικές λειτουργίες. Τέλος, διαθέτει πολλές αποθηκευτικές λύσεις κατά μήκος της επάνω πλευράς του ταμπλό με κλειστά ντουλάπια καθώς και στην πλευρά του συνοδηγού.

Διαβάστε επίσης

PreviousNext