Στις ανηφόρες του Πολύμυλου με Actros 1863

Δοκιμάζουμε τον κορυφαίο 16λιτρο κινητήρα της Mercedes-Benz, με την ιπποδύναμη των 625 ίππων, σε μια από τις πιο ιδιαίτερες διαδρομές της χώρας μας για φορτηγά, από τη Θεσσαλονίκη μέχρι τα Γρεβενά μέσω Εγνατίας Οδού.

Γρεβενά-Θεσσαλονίκη-Γρεβενά

με Mercedes-Benz Actros 1863

Δοκιμάζουμε τον κορυφαίο 16λιτρο κινητήρα της Mercedes-Benz, με την ιπποδύναμη των 625 ίππων, σε μια από τις πιο ιδιαίτερες διαδρομές της χώρας μας για φορτηγά, από τη Θεσσαλονίκη μέχρι τα Γρεβενά μέσω Εγνατίας Οδού. Πρόκειται για μια διαδρομή που στο σύνολό της αποτελείται από συνεχόμενες ανηφόρες, με κορυφαία αυτή του Πολύμυλου μήκους είκοσι έξι χιλιομέτρων.

Ποια είναι η απόδοσή του; Με τι ταχύτητα ανεβαίνει; Πώς συνεργάζεται με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο δώδεκα σχέσεων PowerShift 3; Ποια αίσθηση αποκομίζει ο οδηγός του; Τι κατανάλωση φέρνει; Πόσο σημαντικά είναι τα βοηθήματα ασφαλούς οδήγησης του Actros; Απαντούμε σε μερικά από τα βασικά ερωτήματα των μεταφορέων και παράλληλα καταγράφουμε την άποψη του οδηγού Γιάννη Δράκου.

Το δρομολόγιό μας πραγματοποιείται με το τελευταίο απόκτημα της εταιρείας του Σπύρου Τζιότζιου από τα Γρεβενά, το Actros 1863. Μεταφέρουμε καύσιμα από τα διυλιστήρια της Θεσσαλονίκης σε πρατήρια της Βορειοδυτικής Ελλάδας με μικτό 42 τόνους (27.590 κιλά καθαρό φορτίο).

Διαβάστε το τεύχος Μαΐου που κυκλοφορεί από 28/4 για να λάβετε όλα τα απαραίτητα στοιχεία και τις απαντήσεις.

Ποια είναι η απόδοσή του; Με τι ταχύτητα ανεβαίνει; Πώς συνεργάζεται με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο δώδεκα σχέσεων PowerShift 3; Ποια αίσθηση αποκομίζει ο οδηγός του; Τι κατανάλωση φέρνει; Πόσο σημαντικά είναι τα βοηθήματα ασφαλούς οδήγησης του Actros; Απαντούμε σε μερικά από τα βασικά ερωτήματα των μεταφορέων και παράλληλα καταγράφουμε την άποψη του οδηγού Γιάννη Δράκου.

Στο ίδιο τεύχος: