Τα logistics της F1

Η DHL ασχολείται με τα logistics της Formula 1 εδώ και 35 χρόνια και από το 2004 αποτελεί επίσημο συνεργάτη (Official Logistics Partner) του πρωταθλήματος.

Στους ευρωπαϊκούς αγώνες, η εταιρεία χρησιμοποιεί 25 φορτηγά για να μεταφέρει περίπου 1.000 τόνους μετά από κάθε αγώνα, ενώ για τα grand prix που απαιτείται αεροπορική μεταφορά, το φορτίο ανέρχεται σε περίπου 2.000 τόνους.

«Ένα αγωνιστικό διήμερο απαιτεί μήνες προγραμματισμού και σκληρή δουλειά από μία πολυπληθή ομάδα ειδικών», εξηγεί ο Martin Pople, Trackside Manager της DHL. Στην πράξη, η ομάδα δεν έχει πάνω από 48 ώρες μετά από κάθε αγώνα, για να αποσυναρμολογήσει τον εξοπλισμό, να τον μεταφέρει στον επόμενο χώρο και να τον στήσει εκ νέου εκεί. Στο φορτίο συμπεριλαμβάνονται τα αγωνιστικά οχήματα, τα ελαστικά, τα καύσιμα, τα ανταλλακτικά, αλλά και ο εξοπλισμός φιλοξενίας και μάρκετινγκ της κάθε ομάδας.

Η ιδιαιτερότητα της φετινής σεζόν είναι πως για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού, πραγματοποιήθηκαν τρεις αγώνες, σε τρεις διαφορετικές χώρες (Γαλλία, Αυστρία και Μ. Βρετανία) σε τρία διαδοχικά Σαββατοκύριακα από τις 24 Ιουνίου ως τις 8 Ιουλίου. Εύλογα, το γεγονός αποτέλεσε πρόκληση ακόμα και για μια εταιρεία του βεληνεκούς της DHL, η οποία είχε μια πρώτης τάξης ευκαιρία να αποδείξει στην πράξη την εξειδίκευσή της στα logistics του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Ετικέτες: 
LogisticsF1DHL

Στο ίδιο τεύχος: