Mercedes-Benz Arocs με Turbo Retarder Clutch στα λατομεία της Θάσου

Δυνατότητα συχνών εκκινήσεων και ελιγμών χωρίς καταπόνηση του δίσκου, πλήρης εκμετάλλευση του κινητήρα έως και 3.000 Nm, μέγιστη ελκτική δύναμη εκκίνησης από τις 1.100 σ.α.λ., υψηλή απόδοση πέδησης έως και 720 kW ακόμη και σε πολύ μικρές ταχύτητες κίνησης είναι μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά του συστήματος Turbo Retarder Clutch με το οποίο εφοδιάζεται το Mercedes-Benz Arocs.

Με βάση αυτά τα οφέλη έγινε η παραγγελία ενός καινούργιου Arocs 4245 από την εταιρεία Δ. Ν. Χαριτόπουλος Α.Ε. για τη μεταφορά μαρμάρων στα λατομεία της Θάσου. Καθημερινά εργάζεται σε δύσκολες συνθήκες μεταφέροντας όγκους μαρμάρου από τα χαμηλότερα επίπεδα του λατομείου στα πιο ψηλά με υψομετρική διαφορά που ξεπερνάει τα εκατό μέτρα και συνεχόμενη ανηφόρα με κλίση άνω του 12%.

Διαβάστε περισσότερα στο τεύχος Σεπτεμβρίου (365) του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & TIR που κυκλοφορεί την 1η του μηνός στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.

Στο ίδιο τεύχος: