Τεύχος #365- Σεπτέμβριος 2018

Troxoikaitir issue 365 september 2018 cover

Διαβάστε αυτό το Μήνα

Συγκρότηση Ομάδων Εργασίας για την υλοποίηση των Logistics Τροχόσπιτο Unimog παντός εδάφους Η Χρύσα του υπεραστικού ΚΤΕΛ Λάρισας Οικονομικότερο το νέο Ford Transit Connect Αναβαθμίζεται ο εξοπλισμός του ΟΛΒ Πιστοποίηση ΚΤΕΟ από άλλο κράτος της Ε.Ε. Αυστριακό Truck Festival με άρωμα ελληνικό Τα παλιά φορτηγά γίνονται ηλεκτρικά! Προσοχή στα έγγραφα για διέλευση της Ουκρανίας Υπογράφεται η σύμβαση για το Θριάσιο Ένας αιώνας ελαφρά επαγγελματικά Renault Νέα παράταση για το εμπορευματικό Θεσσαλονίκης Επικές μάχες στο Slovakia Ring ZF ReAX EPS: ηλεκτρικό τιμόνι χωρίς υδραυλικά για φορτηγά Αυστηρότερες διατάξεις και πρόστιμα για ταξί Δυνατότητα εισόδου στις Μεταφορές αποκτούν οι Ο.Τ.Α. Mercedes-Benz Reman: Οι απαντήσεις σε αυτά που πρέπει να γνωρίζετε Συγχαρητήρια: Δεκάδες φορτηγά στο πλευρό των πυρόπληκτων ΜΑΝ aFAS: το πρώτο φορτηγό αυτόνομης οδήγησης σε δημόσιο δρόμο Απλές διαδικασίες για τη διαγραφή των καμένων οχημάτων Ξεπερνά τα 500 εκ. ευρώ η σύμβαση για τα νέα ηλεκτρονικά διόδια Άδειες Κυκλοφορίας Οχημάτων Μεταφοράς Πόσιμου Νερού Η Bosch στην ΙΑΑ 2018 Στα ύψη το πετρέλαιο: αυξάνει δραματικά το κόστος κίνησης των φορτηγών RoadStars: η ιστορία του μήνα - Μανώληs Κριθινίδηs Ταξινομήσεις επαγγελματικών οχημάτων: Χάθηκαν τα χαμόγελα Έτοιμα τα φορτηγά αυτόνομης οδήγησης από τη ZF Προδιαγραφές & απαιτήσεις υγρών μετάδοσης Το Σημείωμα του Εκδότη Volvo FH 460: Πετρέλαιο vs LNG Στην πρίζα eVito και eSprinter Σύγχρονα Λεωφορεία ΜΑΝ & Neoplan Τα νέα λεωφορεία Mercedes & Setra The show must go on Νέο πλαίσιο παραβάσεων – προστίμων για οχήματα μεταφοράς επικινδύνων Μέγας στόλος CNG για τη Μαδρίτη Ηλεκτρικά τα διώροφα του Λονδίνου Οδικές Εμπορευματικές Μεταφορές και Ανάπτυξη Η Ford φέρνει το Ranger Raptor στην Ευρώπη! Scania Long Line Blue Griffin by Svempas Mercedes-Benz Arocs με Turbo Retarder Clutch στα λατομεία της Θάσου