«Gladiator» (μονομάχο) ονόμασε η Jeep το νέο της pick-up, το οποίο αποτελεί την «αγροτική» έκδοση του νέου 4θυρου Jeep Wrangler, αλλά με μακρύτερο ατσάλινο πλαίσιο τύπου σκάλας κατά 787 χλστ. και με το μεταξόνιο να έχει επιμηκυνθεί κατά 493 χλστ., φτάνοντας στα 3.501 χλστ., ώστε να δημιουργηθεί ένας χώρος φόρτωσης μήκους 1.524 χλστ. To ωφέλιμο φορτίο του οχήματος ορίζεται στα 725 κιλά και η ελκτική του ικανότητα είναι στα 3.470 κιλά.

Διαθέτει πλήθος αλουμινένιων εξαρτημάτων, σε μία προσπάθεια να κρατηθεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα. Η αισθητική του είναι απόλυτα εναρμονισμένη με τα πρότυπα της Jeep και προσφέρει πλήθος επιλογών στους υποψήφιους ιδιοκτήτες του, όπως οι αφαιρούμενες πόρτες, η υφασμάτινη ανοιγόμενη οροφή και το παρμπρίζ που χαμηλώνει σε ύψος. Άλλωστε, το νέο pick-up θα προσφέρεται στις Η.Π.Α. σε 4 εκδόσεις: Sport, Sport S, Overland και Rubicon.

Οι δύο πρώτες εξοπλίζονται με το σύστημα τετρακίνησης Command-Trac και οι άλλες με το Rock-Trac, με την έκδοση Rubicon να διαθέτει εμπρός και πίσω κλειδώματα των διαφορικών, Tru-Lock, ενώ στις εκδόσεις Sport και Overland υπάρχει η επιλογή για πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, TracLok. Η απόσταση του οχήματος από το έδαφος ορίζεται στα 282 χλστ., η γωνία προσέγγισης εμποδίου στις 43,6ο και η αντίστοιχη αναχώρησης στις 26ο . Η γωνία ράμπας είναι 20,3ο και η δυνατότητα υδάτινου περάσματος ανέρχεται στα 762 χλστ.

Στην Αμερική, το Gladiator θα κάνει ντεμπούτο με τον V6 κινητήρα βενζίνης Pentastar των 3,6 λτ., ο οποίος αποδίδει 385 hp ισχύος και 352 Nm ροπής και συνεργάζεται με 6τάχυτο μηχανικό ή προαιρετικά με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Μέσα στο 2020, χρονιά που θα εμφανιστεί και στην Ευρώπη, θα προστεθεί και η επιλογή του 3λιτρου EcoDiesel V6 κινητήρα, η ισχύς του οποίου ανέρχεται σε 260 hp και η ροπή στα 599 Nm. Ο εν λόγω κινητήρας θα συνεργάζεται με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο, ενώ τόσο αυτός όσο και ο βενζινοκινητήρας διαθέτουν σύστημα Engine Stop-Start (ESS).

Σε ό,τι αφορά στο εσωτερικό του Jeep, άξιο μνείας είναι το 4ης γενιάς σύστημα infotainment, Uconnect, το οποίο -ανάλογα με την έκδοση- συνδυάζεται με οθόνη αφής 5, 7 ή 8,4 ιντσών. Πρέπει να τονιστεί, επίσης, πως στον εξοπλισμό του Gladiator συναντούμε περισσότερα από 80 συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, συμπεριλαμβανομένης της παρακολούθησης των τυφλών σημείων (Blind-spot Monitoring) και της οπίσθιας διασταύρωσης (Rear Cross Path), της εμπρόσθιας κάμερας εκτός δρόμου, της οπίσθιας κάμερας ParkView με δυναμικές γραμμές πλέγματος, του Adaptive Cruise Control και του ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας (ESC) με ηλεκτρονικό μετριασμό κλίσεων.