Περισσότερα από 500.000 φορτηγά πούλησε πέρυσι η Daimler Trucks, μία επίδοση που συνιστά την καλύτερη της τελευταίας 10ετίας και μία από τις υψηλότερες όλων των εποχών.
Το παραπάνω νούμερο πωλήσεων αφορά στις μάρκες Mercedes-Benz, FUSO, Freightliner, Western Star, Thomas Built Buses και BharatBenz και αποτελεί μια αρχική εκτίμηση, καθώς τα ακριβή στοιχεία θα ανακοινωθούν αργότερα φέτος.
Σε κάθε περίπτωση, το 2017 ο γερμανικός όμιλος είχε πουλήσει 470.700 φορτηγά, ενώ μέχρι το Νοέμβριο του 2018 είχαν παραδοθεί 466.900 οχήματα, 11% περισσότερα από ότι στο αντίστοιχο διάστημα του 2017 που είχαν διατεθεί 422.500 μονάδες.
Στην Ευρώπη των 30 κρατών (Ε.Ε., Ελβετία και Νορβηγία), στους 11 πρώτους μήνες του 2018 οι πωλήσεις της Daimler Trucks αυξήθηκαν κατά 4% (76.200 αντί για 73.600 μονάδες). Το ευρωπαϊκό μερίδιο της Mercedes-Benz Trucks στην κατηγορία των μεσαίων και βαρέων φορτηγών ανήλθε στο 20,4%, ενώ στην πατρίδα της μάρκας, τη Γερμανία, το σχετικό ποσοστό έφτασε στο 36%. Εκεί, από τον Ιανουάριο μέχρι το Νοέμβριο του 2018, είχαν πουληθεί 29.100 οχήματα, 4% περισσότερα από ότι στο αντίστοιχο διάστημα του 2017 που είχαν διατεθεί 28.000 μονάδες. Οι ιθύνοντες της εταιρείας προσδοκούν σε ακόμα καλύτερη πορεία μέσα στο 2019, χάρη στο λανσάρισμα του νέου Mercedes-Benz Actros.
Στη Β. Αμερική (περιοχή NAFTA) στους πρώτους 11 μήνες του 2018, οι πωλήσεις των Freightliner, Western Star και Thomas Built Buses, ανήλθαν στις 172.700 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση κατά 15% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017.
Ακόμα καλύτερα ήταν τα πράγματα στη Ν. Αμερική, όπου η άνοδος των πωλήσεων ήταν της τάξης του 26%, καθώς διατέθηκαν 34.400 αντί για 27.300 φορτηγά της Daimler Trucks. Εντυπωσιακή ήταν η αύξηση κατά 59% στη νευραλγική αγορά της Βραζιλίας (19.300 αντί για 12.200 μονάδες), όπου η Mercedes-Benz Do Brazil έχει μερίδιο αγοράς 27,7%.
Στην Ασία, η σχετική αύξηση έφτασε στο 12% (147.900 αντί για 132.400 μονάδες). Ελαφρώς πτωτικά κινήθηκε η αγορά της Ιαπωνίας (40.000 αντί για 40.700 φορτηγά), ενώ στον αντίποδα στην Ινδονησία σημειώθηκε αύξηση κατά 52% (57.400 αντί για 37.600 μονάδες). Σημαντική ήταν η άνοδος και στην Ινδία (35%), όπου η Daimler India Commercial Vehicles (DICV) πούλησε 20.500 φορτηγά (15.200 στο 1ο 11μηνο του 2017). Μικρή πτώση υπήρξε στην αγορά της Κίνας μέχρι το Νοέμβριο του 2018 (95.100 αντί για 104.600 φορτηγά).