Τεύχος #370- Φεβρουάριος 2019

Διαβάστε αυτό το Μήνα - Τεύχος #370

Τα σύγχρονα φορτηγά, όπως κάθε όχημα, είναι πλέον μία σύνθεση hardware και λογισμικού, σε βαθμό που δεν τα ξεχωρίζεις, ειδικά όταν οδηγείς.
Πρώτη στις πωλήσεις επικαθήμενων είναι η εταιρεία Schmitz Cargobull.
Δείτε χρήσιμα παραδείγματα και τις απαντήσεις σε συνήθεις ερωτήσεις που αφορούν στην εφαρμογή του Φ.Π.Α. στις υπηρεσίες μεταφοράς αγαθών.
Στην πράξη, ένα φορτηγό διανομών με έδρα τα Οινόφυτα μπορεί να κάνει ακόμη και δυο δρομολόγια την ημέρα προς Αθήνα, με μια φόρτιση.
Το T&T έχει επιλεχθεί ως ο μόνιμος εκπρόσωπος των 27 κορυφαίων δημοσιογραφικών οργανισμών από αντίστοιχες ευρωπαϊκές χώρες.
Το Freightliner Cascadia μπορεί να μην έχει τα στρέμματα χρωμίου και νίκελ που φοράνε λ.χ., τα Western Star, είναι όμως ένα από τα πιο λαχταριστά φορτηγά της παγκόσμιας αγοράς.
Με πολλές αλλαγές στην εξωτερική εμφάνιση είναι διαθέσιμη η έκδοση N-Guard του Nissan Navara.
H Ford πρώτη σε Ελλάδα και Ευρώπη: Με 380.900 πωλήσεις στην Ευρώπη των 20 κρατών, η Ford σημείωσε πέρυσι επίδοση-ρεκόρ στα LCV από το 1993. Πρωτιά και για την Ελλάδα για 3η συνεχή χρονιά με 1.312 ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς 19,0%.
Το μοντέλο Sprinter Transfer 35 με μήκος 6,967 χιλιοστά, πλάτος 2,020 χιλιοστά και ύψος 2,850 χιλιοστά.
Το όχημα των φωτογραφιών προορίζεται για το γνωστό ξενοδοχείο Holiday Inn για τη μεταφορά πελατών από και προς το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος.
Πρώτος τερμάτισε ο Ρώσος Eduard Nikoalev με Kamaz, καταλαμβάνοντας την 3η σερί νίκη της καριέρας του στο Ράλι Ντακάρ. Πρώτη και η ομάδα της Kamaz, η οποία μετρά 16 πρωτιές στα 23 τελευταία χρόνια.
Αρκεί μόνο η αναγραφή του ανώτατου επιτρεπόμενου ορίου ταχύτητας, δηλαδή αυτό που ορίζεται για την κίνηση του οχήματος στον αυτοκινητόδρομο.
Στην Ευρώπη των 30 κρατών (Ε.Ε., Ελβετία και Νορβηγία), στους 11 πρώτους μήνες του 2018 οι πωλήσεις της Daimler Trucks αυξήθηκαν κατά 4% (76.200 αντί για 73.600 μονάδες).
Το νέο σύστημα των ηλεκτρονικών διοδίων εξετάζεται να τοποθετηθεί και στα συνοριακά σημεία εισόδου – εξόδου των αυτοκινητόδρομων που συνδέουν τη χώρα μας με τις γειτονικές χώρες.
Οι κάμερες και η προβολή του περιβάλλοντος χώρου στο εσωτερικό της καμπίνας είναι από τα συστήματα που αποδέχονται οι κατασκευαστές
Σε εξέλιξη βρίσκονται τα έργα στο νότιο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδος Ε65 που αφορά το κομμάτι Λαμία – Ξυνιάδα μήκους 32,27 χιλιομέτρων.
Την ευρεία αντικατάσταση του στόλου των αστικών της Αθήνας, ανήγγειλε ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ, κ. Ταστάνης.
Η απόκτηση των δώδεκα Scania S 650 με τη «flat» καμπίνα κόστισε, ούτε λίγο ούτε πολύ, 1,45 εκατομμύρια ευρώ και μαζί με την προμήθεια 14 σύγχρονων θαλάμων, η συνολική επένδυση πλησίασε τα 2,7 εκ. ευρώ.
Συζητάμε με τους κυρίους Volker Heim και Benjamin Steinmetz από τη MAN Truck & Bus για τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης.
Σε σχέση με τα προ κρίσης επίπεδα (2008), έχουν χαθεί 6.231 επιχειρήσεις, εκ των οποίων 5.963 ήταν πολύ μικρές επιχειρήσεις, ενώ παράλληλα μειώθηκαν και οι μικρές επιχειρήσεις κατά 311 μονάδες. Από την άλλη, αυξήθηκαν οι μεσαίες επιχειρήσεις κατά 30 μονάδες, καθώς και οι μεγάλες επιχειρήσεις κατά 14 μονάδες.
Το αίτημα για τη χορηγία των συσκευών GPS κατατέθηκε από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προς την HELLASTRON – Ελληνικές Υποδομές και Οδοί με Διόδια, η οποία και ανταποκρίθηκε θετικά άμεσα.
Το τελευταίο απόκτημα της Frago Cargo από το Βόλο. Το Iveco Eurocargo εκτελεί μεταφορές σε όλη την Ελλάδα. Σύντομα πρόκειται να κοτσάρει και ρυμούλκα.
Η διημερίδα διοργανώθηκε με την υποστήριξη του φορέα HELLASTRON, της Αnytime Online και του ΕΠΙΣΕΥ του ΕΜΠ.
Το κρύο χειμωνιάτικο σκηνικό ανέλαβαν να ζεστάνουν τα δύο Scania με πολλά ντουμάνια και κάπνες.
Η σημαντικότερη καινοτομία της FPT στην Έκθεση ΙΑΑ 2018 ήταν ο ηλεκτρικός άξονας E-Axle, με ενσωματωμένο μοτέρ ισχύος έως 250 kW και πολύ συμπαγείς διαστάσεις ώστε να χωράει άνετα στους θόλους και το δάπεδο επαγγελματικών οχημάτων
Θα σχεδιαστεί σταθερό σύστημα αποθήκευσης ενέργειας και θα αναπτυχθούν κατάλληλες τοπολογίες αποθήκευσης και στρατηγικές ενεργειακής διαχείρισης του εν λόγω συστήματος.
Οι τελευταίες πληροφορίες του Τ.Τ. αναφέρουν ότι οι ενδιαφερόμενοι είναι πλέον τουλάχιστον πέντε και ότι απομακρύνεται το ενδεχόμενο του άκαρπου διαγωνισμού.
Η TRATON AG μετονομάσθηκε σε TRATON SE.
Τα ηλεκτροκίνητα VDL εξοπλίζονται με τις νέες μπαταρίες των 216 kWh και συνολικά λειτουργούν για 22 ώρες κάθε ημέρα.
Στην πράξη, σύμφωνα με τα στελέχη της Daimler, η ασύρματη σύνδεση χάνεται συχνά, επιβατικά μπαίνουν ανάμεσα στον σχηματισμό αναγκάζοντας το platoon να φρενάρει, και τα φορτηγά επιταχύνουν προκειμένου να ξανασυνδεθούν καίγοντας επιπλέον καύσιμο στη διάρκεια της διαδικασίας.
Η Scania εισήγαγε πρόσφατα στον πίνακα οργάνων ένα κουμπί, μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει μόνος του το ενδεδειγμένο κάθε φορά ύψος του σπόιλερ οροφής.
Ο χειρισμός του κατ’ επιλογήν συστήματος τετρακίνησης γίνεται μέσω διακόπτη στο ταμπλό, όταν το όχημα είναι ακινητοποιημένο ή όταν κινείται με ταχύτητα έως και 10 χλμ./ώρα.
Το πρόγραμμα υπολογισμού φορτίου ανά άξονα οχήματος «NoVAB 3.0 Cloud» σύμφωνα με τη Nooteboom προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις και πλεονεκτήματα.
Η ZF παρουσίασε ένα ρομποτικό ταξί, δίχως τιμόνι και πεντάλ.
Στην επιστολή του ο κ. Σκουλικίδης κάνει λόγο για «λήψη αποφάσεων» αφήνοντας να εννοηθεί ότι θα ακολουθήσουν κινητοποιήσεις
Η ενασχόληση του κ. Σπύρου Αντιόχου (Μπουάζ) με τις συγκοινωνίες των Παξών, ξεκίνησε το 1946, όταν και αγόρασε από τον ΟΔΙΣΥ μια 14θέσια Chevrolet Καναδέζα, η οποία αποτέλεσε το πρώτο λεωφορείο του νησιού.
Σε περίπτωση που η κάρτα του οδηγού έχει φθαρεί, δυσλειτουργεί ή έχει απολεσθεί ή κλαπεί, ο οδηγός επιτρέπεται, με την προϋπόθεση ότι θα υποβάλλει αίτηση για αντικατάσταση εντός 7 ημερών, να οδηγεί για διάστημα 15 ημερών ή και μεγαλύτερο αν αυτό απαιτείται για να επιστρέψει στην έδρα του.
Το Scania R410 αποτελεί μια παγκόσμια πρωτιά στην κατηγορία των βαρέων φορτηγών και πρόκειται να χρησιμοποιηθεί στη μεταφορά αιθανόλης.
Το TGX 26.500 XXL διαθέτει τη μεγάλη καμπίνα και επιπλέον εξοπλίζεται με το πακέτο «Style Package» της ΜΑΝ
Το διώροφο Enviro400XLB δημιούργησε η Alexander Dennis Limited (ADL), στηριζόμενη στο τριαξονικό σασί Volvo B8L, με τον 8λιτρο diesel κινητήρα D8K των 350 ίππων να προέρχεται και αυτός από τη Volvo.
Ο εντυπωσιακός συρμός είχε βάρος 90 τόνων, μήκος 60 μέτρων και πλάτος 5 μέτρων.
Η πλατφόρμα  χαμηλής φόρτωσης Goldhofer VENTUM έχει ύψος φόρτωσης 1.250 χλστ. και διαθέτει ένα τηλεσκοπικό μηχανισμό με πέντε «συρτάρια», που του επιτρέπει να επεκτείνεται σε μήκος από τα αρχικά 13,5 μέτρα, μέχρι και τα 72 μέτρα.
Η νέα μονάδα ελέγχου του κιβωτίου ταχυτήτων της WABCO είναι ελαφρύτερη και διαθέτει πιο ανθεκτικό και συμπαγή σχεδιασμό (στη φωτό η υπάρχουσα).
Στην πρώτη φάση των δοκιμών παίρνει μέρος ένα ανατρεπόμενο αυτόνομο Scania XT 8x4, στο οποίο επιβαίνει ένας οδηγός ασφαλείας, προκειμένου να επιβλέπει την όλη διαδικασία και να επεμβαίνει εφόσον παραστεί ανάγκη.
Για πρώτη φορά η εταιρεία ενοικιάσεως αυτοκινήτων, ενέταξε στο στόλο της και 102 μονάδες του Atego στην έκδοση των 15 τόνων, θέλοντας να ικανοποιήσει την αυξημένη ζήτηση για την εν λόγω κατηγορία.
Το αρθρωτό Karsan Menarinibus Citymood 18 των 18.050 χλστ., έχει τη δυνατότητα μεταφοράς έως και 146 επιβατών, από τους οποίους οι 40 είναι καθήμενοι.
Κάθε σταθμός φόρτισης επιτρέπει τη φόρτιση σε συνεχές ρεύμα (DC) έως και 100 kW. Μπορεί να δεχθεί μέχρι και 4 οχήματα ταυτόχρονα, δύο με DC και δύο με AC συνδέσεις. Κατά μέσο όρο, απαιτούνται 17 λεπτά για να φορτιστεί μια μπαταρία αυτοκινήτου στο 80%.
Τα λεωφορεία της εταιρείας Alexander Dennis Limited (ADL) θα κάνουν μια διαδρομή μήκους 22,5 χλμ., ανάμεσα στο Φάιφ και το Εδιμβούργο, διασχίζοντας μέσω της λεωφορειολωρίδας τη γέφυρα Forth Road.
Η γερμανική μεταφορική εταιρεία Hegelmann Transporte Group, αποφάσισε να επεκτείνει το στόλο της με 540 μονάδες του DAF XF 480 Super Space Cab, που προγραμματίζεται να παραδοθούν μέχρι τα τέλη του 2020.
Η BYD έχει πουλήσει μέχρι στιγμής περισσότερα από 600 ebuses σε 12 χώρες της Γηραιάς Ηπείρου και έχει έτσι αναδειχθεί ως ένας από τους ηγέτες στο χώρο των ηλεκτροκίνητων λεωφορείων.
Η PIMK εδρεύει στη Φιλιππούπολη και αυτή τη στιγμή κατέχει περισσότερα από 1.400 βαρέα φορτηγά, γεγονός που την καθιστά μία από τις ηγέτιδες μεταφορικές εταιρείες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Το eCitaro διαθέτει μπαταρίες λιθίου χωρητικότητας έως και 243 kWh, οι οποίες τροφοδοτούν με ενέργεια για μέχρι και 150 χλμ. τους δύο ηλεκτροκινητήρες που είναι τοποθετημένοι στις πλύμνες των τροχών του άξονα ZF AVE 130 και οι οποίοι αποδίδουν ισχύ 2x125 kW (2x168 hp) και ροπή 2x485 Nm (970 Nm).
Φίλοι και πελάτες του συνεργείου Πίτης.