Η Mercedes-Benz μαζί με το νέο Actros και το μοναδικό τεχνολογικό μπρα ντε φερ που το συνοδεύει, θα παρουσιάσει τον άλλο μήνα στην Έκθεση Bauma του Μονάχου και το ανανεωμένο χωματουργικό Arocs, το οποίο εφοδιάζεται με το σύνολο της φανταχτερής «προίκας» της νέας ναυαρχίδας, θέλοντας να αποδείξει στους επαγγελματίες πως και τα εργοταξιακά οχήματα με το αστέρι στη μάσκα θα έχουν ανέσεις και τεχνολογία που παραπέμπουν στους τράκτορες της διεθνομεταφοράς.

Το Arocs, ήταν το πρώτο φορτηγό της σύγχρονης ιστορίας που σχεδιάστηκε εξαρχής αποκλειστικά και μόνο για εργοταξιακή χρήση. Λανσαρίστηκε το 2013, διατηρεί τη φρεσκάδα του σε μεγάλο βαθμό, και προικίζεται πλέον με όλα τα καλούδια του Actros νέας γενιάς που λανσάρεται φέτος. Το ανανεωμένο Arocs που μπαίνει σε παραγωγή φέτος, ξέφυγε της προσοχής των μέσων ενημέρωσης, καθώς η υπερπαραγωγή του νέου Actros (αυτό που είδατε στην έκθεση Transport Show της Αθήνας), επισκίασε τα πάντα, και η Mercedes-Benz προτίμησε να αφήσει το λανσάρισμα του Arocs για την πιο κατάλληλη περίσταση, τη μεγαλύτερη έκθεση του κλάδου μηχανημάτων στον κόσμο, τη Bauma 2019 όπου και θα πραγματοποιηθεί η πρεμιέρα του στο κοινό.

Θα μπορούσαμε κάπου εδώ να βάλουμε αυτούσιο το κείμενο της παρουσίασης του νέου Actros και να μην βγούμε (πολύ) εκτός θέματος. Για παράδειγμα, όλα οι εκδόσεις –με μοναδική εξαίρεση τις μπετονιέρες– του Arocs 2019 θα «φοράνε» στάνταρ το τελευταίας γενιάς βελτιωμένο προγνωστικό PPC, καθώς αυτό πλέον λειτουργεί και αυξάνει την αποδοτικότητα και σε χαμηλότερες ταχύτητες σε επαρχιακές οδούς, εκτός αυτοκινητόδρομου. Επειδή όμως αναφερόμαστε σε χωματουργικό/εργοταξιακό όχημα, οι διαφορές υπάρχουν.

Διαβάστε περισσότερα στο τεύχος Μαρτίου (371) του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & TIR που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.