Τα πρώτα ενιαία πλευρικά τοιχώματα FERROPLAST για τους νέους ψυκτικούς θαλάμους Long S.KO μήκους 16,80 μέτρων, κατασκευάζει η Schmitz Cargobull στο εργοστάσιό της και προορίζονται για αγορές εκτός Ε.Ε. όπου συρμοί μεγάλου μήκους επιτρέπονται ή μπορούν να παίρνουν ειδικές άδειες κυκλοφορίας.
Η πρώτη μονάδα του εν λόγω θαλάμου, παραδόθηκε στη ρώσικη εταιρεία X5 Retail Group N.V., καθώς στη χώρα επιτρέπονται συρμοί μήκους έως και 20 μέτρων. Ο νέος θάλαμος προσφέρει επιπλέον 3,4 μέτρα μήκους σε σχέση με το τυπικό τρέιλερ των 13,4 μέτρων, γεγονός που μεταφράζεται σε μεγαλύτερο ωφέλιμο όγκο κατά 21 m3 και σε 8 επιπλέον παλέτες.
«25% περισσότερο μήκος, σημαίνει 25% περισσότερες παλέτες, 25% λιγότερες διαδρομές, χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και συνεπώς χαμηλότερες εκπομπές CO2 , κάτι που σημαίνει σημαντικά μεγαλύτερη αποδοτικότητα στο καθημερινό μεταφορικό έργο», δήλωσε σχετικά ο κ. Boris Billich, διευθυντής πωλήσεων της Schmitz Cargobull.
Με τη νέα γραμμή στο εργοστάσιο της Λιθουανίας όπου τοποθετείται ο μονωτικός αφρός, τα πλευρικά τοιχώματα μπορούν τώρα να κατασκευαστούν μονοκόμματα για όλο το μήκος του τρέιλερ. Αυτό εγγυάται την αυξημένη αντοχή του ψυκτικού θαλάμου, καθώς και τη βελτιστοποιημένη μόνωση. Το εσωτερικό του θαλάμου με μήκος και όγκο αυξημένο, δέχεται μέχρι 41 παλέτες, γεγονός που μειώνει τον αριθμό των απαραίτητων δρομολογίων. Επιπλέον, η υπερκατασκευή μπορεί να τοποθετηθεί και σε κοντύτερο σασί, κάτι που μειώνει το απόβαρο και αυξάνει το ωφέλιμο φορτίο.