Η εταιρεία Ι. & Β. Τσιτσιβάς, στον Πυργετό Λαρίσης, ασχολείται με την εμπορία και επισκευή ελαστικών, διαθέτοντας παράλληλα μια σύγχρονη μονάδα αναγόμωσης όπου τα ελαστικά αποκτούν μια δεύτερη ζωή.

Κάτω από τον επιβλητικό Όλυμπο, στο 40ο χλμ. της Ε.Ο. Λάρισας – Θεσσαλονίκης στο ύψος του Πυργετού Λάρισας, βρίσκονται οι εγκαταστάσεις της εταιρείας Ι. & Β. Τσιτσιβάς ΙΚΕ, η οποία ασχολείται με την εμπορία ελαστικών, συνεργαζόμενη με τους ομίλους της Michelin και της Bridgestone.

Επιπλέον, η εταιρεία δραστηριοποιείται και στη μεταπώληση αξεσουάρ για φορτηγά και επισκευάζει ελαστικά επιβατικών, φορτηγών, χωματουργικών και αγροτικών οχημάτων. Ακόμα, η εταιρεία διαθέτει ένα στόλο τριών αυτοκινήτων, τα οποία μέσα σε 15-20 λεπτά πραγματοποιούν την αντικατάσταση ενός ελαστικού στο δρόμο, στο σημείο δηλαδή που συνέβη το κλατάρισμα, μια υπηρεσία που έχει σήμερα μεγάλη ζήτηση.

Αυτό που διαφοροποιεί, όμως, την εταιρεία από τον ανταγωνισμό της, είναι πως διαθέτει μακρά πείρα και εξειδίκευση στην αναγόμωση των ελαστικών, μια διαδικασία που είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε από κοντά, κατά τη διάρκεια της επίσκεψής μας στην έδρα της εταιρείας. Εκεί, συνομιλήσαμε με την οικογένεια Τσιτσιβά, τα αδέλφια Γιάννη και Βασίλη, που ίδρυσαν την εταιρεία στο παρελθόν και την έφεραν στο παρόν, και τα παιδιά τους, τα ξαδέλφια Δημήτρη και Δήμητρα που δείχνουν έτοιμα να την οδηγήσουν με ακόμα καλύτερους όρους στο μέλλον.

Ο όγκος εργασίας της εταιρείας Ι. & Β. Τσιτσιβάς υπόκειται σε έντονη εποχικότητα, καθώς όπως μας εξήγησαν οι άνθρωποί της, οι περισσότεροι «παπουτσώνονται» από τον Σεπτέμβριο έως τον Δεκέμβριο. «Μετά τους 4 μήνες φουλ δουλειάς, ασχολούμαστε με περιστασιακές πωλήσεις νέων και μεταχειρισμένων ελαστικών, αλλά και με επισκευές χωματουργικών», μας εξηγεί ο κ. Γιάννης Τσιτσιβάς, ο οποίος έθεσε μια πολύ πιο σοβαρή παράμετρο στην κουβέντα μας, αυτή της ασφάλειας, λέγοντας: «Η αγορά έχει “καθίσει” και λίγοι κοιτάζουν την απόδοση και την ασφάλεια. Δυστυχώς, ούτε οι νέοι αυτοκινητιστές ασχολούνται με τη μακροχρόνια απόδοση, παρά μόνο με την τιμή ενός ελαστικού». Στη συζήτηση ήρθε και ο κ. Βασίλης Τσιτσιβάς, ο οποίος τοποθέτησε το ζήτημα σε μεγαλύτερη κλίμακα, τονίζοντας το εξής: «Πολλές από τις μεγάλες εταιρείες δεν παρακολουθούν σωστά την κατάσταση των ελαστικών των οχημάτων του στόλου τους, δεν τα ελέγχουν, με αποτέλεσμα αυτά να είναι συχνά διαλυμένα».

Διαβάστε περισσότερα στο τεύχους Ιουλίου (375) του Τ&Τ που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.