Στην πίστα «Misano World Circuit Marco Simoncelli» της Ιταλίας, πραγματοποιήθηκε πρόσφατα ο εναρκτήριος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος European Truck Racing Championship (ETRC) της FIA, οι οκτώ αγώνες του οποίου προσελκύουν κάθε χρόνο συνολικά περί τους 420.000 θεατές.

Στο Misano, λοιπόν, ο περυσινός πρωταθλητής Jochen Hahn (IVECO) εμφανίστηκε με κεκτημένη ταχύτητα, κερδίζοντας τους δύο από τους τέσσερις αγώνες του διημέρου. Την πρώτη του νίκη με IVECO πήρε ο Rene Reinert ο οποίος πέρυσι βρισκόταν πίσω από το τιμόνι ενός ΜΑΝ, ενώ την πρώτη του νίκη στο ETRC μετά από τον Οκτώβριο του 2017, κατέκτησε και ο Norbert Kiss με Mercedes-Benz. Αναλυτικότερα -περίπου όπως και πέρυσι- ο πέντε φορές πρωταθλητής του ETRC, Jochen Hahn, επικράτησε δίχως να νιώσει ιδιαίτερη πίεση στην πρώτη κούρσα της χρονιάς, έχοντας την πρωτοπορία από την αρχή μέχρι το τέλος του αγώνα με το φορτηγό της ομάδας Team Hahn Racing IVECO.

«Είναι μια καλή αρχή, καθώς στον 1ο αγώνα θέλεις να είσαι θετικός και να πάρεις περισσότερους βαθμούς. Δεν είναι ποτέ εύκολο να κερδίσεις, ακόμα και αν έχεις διαφορά. Εγώ σήμερα πίεζα, ειδικά στους πρώτους γύρους, καθώς έχοντας πίσω μου γρήγορους οδηγούς όπως ο Adam Lacko και ο Antonio Albacete, δεν μπορούσα να εφησυχάσω», δήλωσε μετά την 1η κούρσα ο Jochen Hahn. Πίσω του, με διαφορά περίπου 2,5 δλ. τερμάτισε ο πρωταθλητής του 2017, Adam Lacko (Freightliner), με το τρίτο σκαλί του βάθρου να καταλαμβάνεται από τον Antonio Albacete με ΜΑΝ. Από εκεί και πίσω, η διαφορά με τους άλλους οδηγούς άνοιξε, με τον «καλύτερο από τους υπόλοιπους» να είναι ο Norbert Kiss (Mercedes-Benz), ο οποίος τερμάτισε μπροστά από τη γυναίκα της παρέας, την Steffi Halm (IVECO).

Στον δεύτερο αγώνα του Misano, οι περισσότεροι από 40.000 θεατές είχαν την τύχη να παρακολουθήσουν μία επική κόντρα ανάμεσα στον Rene Reinert και την Steffi Halm (αμφότεροι με IVECO). Ο Rene Reinert ξεκίνησε τον αγώνα από την εξωτερική της πρώτης γραμμής εκκίνησης και πήρε το προβάδισμα στον πρώτο γύρο του αγώνα, προσπερνώντας τον Luis Recuenco, του οποίου το ΜΑΝ κατείχε την pole position και τελικά περιορίστηκε στην 5η θέση του αγώνα.

Διαβάστε περισσότερα στο τεύχους Ιουλίου (375) του Τ&Τ που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.