Χρήση της ηλιακής ενέργειας θέλει να κάνει προσεχώς η Schmitz Cargobull για να φορτίζει την μπαταρία εκκίνησης του ψυκτικού μηχανήματος, S.CU.

Το παραπάνω θα αποτρέπει την πλήρη (βαθιά) εκφόρτιση της μπαταρίας που θα της προκαλούσε βλάβη και θα ανάγκαζε τον μεταφορέα να προβεί στην αντικατάστασή της, κάτι που συμβαίνει συχνά λόγω των μεγάλων περιόδων αδράνειας του μηχανήματος (ειδικά τον χειμώνα) ή εξαιτίας επιπρόσθετων φορτίων, όπως είναι το καταγραφικό θερμοκρασίας.

Αναλυτικότερα, το ηλιακό πάνελ τοποθετείται απευθείας στη μονάδα ψύξης από τους τεχνικούς της Schmitz Cargobull. Αυτό έχει ως πλεονέκτημα ότι το συνολικό ύψος του τρέιλερ δεν επηρεάζεται. Επιπλέον, χάρη στη γωνία κλίσης του πάνελ, ελαχιστοποιείται η επικάθηση σκόνης, καθώς και η συσσώρευση χιονιού και πάγου, κάτι που σημαίνει ότι η αποτελεσματικότητά του δεν επηρεάζεται ούτε το χειμώνα. Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι ότι η ηλιακή μονάδα μπορεί επίσης να εγκατασταθεί σε υπάρχουσες ψυκτικές μονάδες S.CU, με τη Schmitz Cargobull να έχει δημιουργήσει ένα ειδικό κιτ retrofit, το οποίο μπορεί να παραγγελθεί και να τοποθετηθεί από τα συνεργαζόμενα συνεργεία της μάρκας.