Η Nissan προχώρησε στην κατασκευή ενός πρωτότυπου, μηδενικών ρύπων, ηλεκτρικού αυτοκινήτου με διασκευή καντίνας για την πώληση παγωτών. Το πρωτότυπο βαν βασίζεται στο e-NV200, το αμιγώς ηλεκτροκίνητο LCV (ελαφρύ επαγγελματικό όχημα) της Nissan.
Συνδυάζει ένα μηδενικών ρύπων σύστημα μετάδοσης κίνησης, αποθήκευση ενέργειας σε μπαταρίες με “ζωή” δεύτερου κύκλου και παραγωγή ηλιακής ενέργειας. Καθώς ο ηλεκτροκινητήρας του οχήματος τροφοδοτείται από μια μπαταρία 40kWh, ο εξοπλισμός του φορτηγού για το παγωτό, που περιλαμβάνει ένα μηχάνημα σερβιρίσματος μαλακού παγωτού, συρτάρι κατάψυξης και ψυγείο ποτών, τροφοδοτείται από το αποκαλούμενο Nissan Energy ROAM.
Σχεδιασμένο τόσο για επαγγελματική χρήση, όσο και για αναψυχή, το ROAM είναι ένα φορητό σύστημα ισχύος αποτελούμενο από κυψέλες ιόντων λιθίου, που ανακτώνται από ηλεκτροκίνητα οχήματα πρώτης γενιάς της Nissan (παραγωγής από το 2010 και μετά). Με αυτό τον τρόπο, παρέχεται η ευκαιρία για μια βιώσιμη “ζωή” δεύτερου κύκλου, για τις μπαταρίες ενός Nissan EV.
Το πρωτότυπο φορτηγό θέτει μια σειρά νέων προσεγγίσεων στη μεταφορά και πώληση παγωτού. Το παγωτό σερβίρεται από το πλάι του οχήματος, ενώ το ταμείο μπορεί να βρίσκεται δίπλα από το όχημα. Πρόκειται για μια διαφορετική εμπειρία εξυπηρέτησης για τον πελάτη, που πλέον δεν στέκεται πιο χαμηλά από το σημείο σερβιρίσματος. Το παγωτό μπορεί να πληρωθεί τόσο με μετρητά, όσο και με κάρτες ανέπαφης συναλλαγής, αλλά και με smartphone μέσω ενός πάνελ "tap-to-pay", τοποθετημένου στην πλευρά του φορτηγού.
Το e-NV200 μπορεί να διανύσει έως και 200 χιλιόμετρα χωρίς φόρτιση (σε μικτό κύκλο WLTP). Οι δύο μονάδες της Nissan Energy ROAM, έχουν συνδυασμένη χωρητικότητα αποθήκευσης 1,4kWh και η κάθε μια μπορεί να προσφέρει ισχύ έως και 1kW. Μπορούν να επαναφορτιστούν είτε από τροφοδοσία 230V (μια πλήρη φόρτιση διαρκεί περίπου μία ώρα), είτε από τη συστοιχία ενός ηλιακού πάνελ που βρίσκεται στην οροφή του φορτηγού (με πλήρη επαναφόρτιση σε 2-4 ώρες).