«K.SRI F» ονομάζεται το τρέιλερ μεταφοράς λουλουδιών που δημιούργησε η Kässbohrer.

Με μικτό βάρος 39 τόνων και εσωτερικές διαστάσεις 13.385x 2.500x 2.700 χλστ. (ΜxΠxΥ), το νέο τριαξονικό επικαθήμενο, μπορεί να εξοπλιστεί προαιρετικά με εσωτερικό διαχωριστικό, προκειμένου να είναι σε θέση να μεταφέρει προϊόντα με διαφορετική θερμοκρασία ψύξης. Επιπλέον, στον έξτρα εξοπλισμό περιλαμβάνεται και ένα πατάρι το οποίο μπορεί να αντέξει φορτίο 10,5 τόνων, μέσω του οποίου το τρέιλερ καθίσταται διώροφο και έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει μέχρι και 66 ευρωπαλέτες.

Το σασί του Kässbohrer K.SRI F είναι κατασκευασμένο από χάλυβα S700 MC, σύμφωνα με τις προδιαγραφές ISO 1726- 2. Φέρει δύο συγκολλημένες διαμήκεις δοκούς σχήματος «Ι» με ενδιάμεσα δοκάρια που διασταυρώνονται. Διαθέτει επίστρωση με KTL, προσφέροντας 10 χρόνια εγγύηση για διάτρηση, όπως και FRC για τη μεταφορά αναλώσιμων προϊόντων, αλλά και πιστοποίηση «Pharma Certificate» για τη μεταφορά φαρμάκων.

Το τρέιλερ της Kässbohrer φέρει ηλεκτροπνευματικό σύστημα πέδησης διπλού κυκλώματος της WABCO. Οι τρεις άξονες με την αεροανάρτηση δέχονται φορτίο 3x9 τόνων και είναι της BPW (μοντέλο EAC - ECO Air Compact). Το πάτωμα των 124 χλστ. είναι σύμφωνο με το πρότυπο EN 283 και αντέχει υψηλό σημειακό βάρος, όντας σε θέση να δεχθεί περονοφόρο ανυψωτικό όχημα μικτού βάρους 7.200 κιλών. Επιπλέον, είναι μονωμένο και ενισχυμένο στην κατασκευή του.

Στην υπερκατασκευή έχουν τοποθετηθεί πλευρικά πάνελ GRP (πολυεστέρας ενισχυμένος με γυαλί) πάχους 45 χλστ., τύπου «σάντουιτς». Σύμφωνα με την εταιρεία, η εν λόγω τεχνολογία πάνελ συνδράμει στη μείωση του συνολικού κόστους ιδιοκτησίας (TCO) του τρέιλερ, χάρη στην αντιδιαβρωτική λειτουργία και την εξοικονόμηση καυσίμων λόγω της καλύτερης μόνωσης. Είναι σημαντικό ότι το K.SRI F παρέχει εύκολη και γρήγορη συντήρηση, μέσω της αλλαγής μόνο του τμήματος του πάνελ που υπέστη ζημιά.

Μονωμένη είναι και η πίσω πόρτα πάχους 85 χλστ., η οποία είναι κατασκευασμένη από GRP και φέρει αλουμινένια προστατευτικά στη βάση της, όπως και προστατευτικό από καουτσούκ σε όλο το πλάτος της, αλλά και επιπλέον ελαστικά προστατευτικά στους μεντεσέδες, τοποθετημένα κάθετα σε όλο το ύψος του πίσω πλαισίου.

Όλα τα παραπάνω αυξάνουν την ανθεκτικότητα του οχήματος, αποτρέποντας τις βλάβες κατά τη διάρκεια της φορτοεκφόρτωσης και παρατείνοντας έτσι τον χρόνο ζωής του οχήματος. Τα πάνελ της οροφής έχουν πάχος 84 χλστ. και φέρουν 4 ενσωματωμένες μονάδες φωτισμού.

Το K.SRI F μπορεί προαιρετικά να εξοπλιστεί με κλειδαριές πόρτας από ανοξείδωτο χάλυβα που αποτελούνται από δύο μέρη, ένα στην αριστερή πόρτα και ένα στη δεξιά, προσφέροντας υψηλή ασφάλεια ενάντια στις απόπειρες κλοπής του φορτίου. Μάλιστα, το K.SRI F είναι εξοπλισμένο με ενσωματωμένες ράγες φορτίου για την παροχή βέλτιστης ασφάλειας κατά τη διάρκεια των εργασιών φορτοεκφόρτωσης.

22_d_0.jpg