Η ιστορία αυτού του μήνα έρχεται από το Βόλο και τον Δημήτρη Ζενίδη. Ο Δημήτρης είναι οδηγός σε ένα από τα οχήματα της εταιρείας Παπαϊωάννου Group μεταφέροντας αδρανή υλικά. Το όχημα που οδηγεί είναι ένας τράκτορας Mercedes Actros 1845 με τριαξονική ανατρεπόμενη νταλίκα.

Καθημερινά εκτελεί δρομολόγια από το Σέσκλο προς την Αγριά Βόλου καθώς και σε δύσκολες ορεινές διαδρομές στο όρος Όθρυς. Χάρη στις προσωπικές του προσπάθειες το Actros είναι πάντα σε άριστη κατάσταση και δεν θυμίζει σε τίποτα αυτοκίνητο το οποίο δουλεύει σε χώματα και λάσπες. Με τα συστήματα ασφαλείας που διαθέτει ο τράκτορας καταφέρνει να ξεπεράσει κάθε εμπόδιο όπως λέει ο ίδιος. Ειδικότερα το σύστημα έρπυσης τον βοηθάει να μην κολλάει στις λάσπες μέσα στα λατομεία και στα εργοτάξια, όπως του έχει τύχει μια φορά στο παρελθόν.

Εργάζομαι ως επαγγελματίας οδηγός τα τελευταία επτά χρόνια και ήταν ένα όνειρο ζωής για μένα. Ήθελα να ακολουθήσω το συγκεκριμένο επάγγελμα από μικρός και τελικά τα κατάφερα. Από την πρώτη στιγμή που ανέβηκα στο φορτηγό ένιωσα όμορφα συναισθήματα. Στην εταιρεία Παπαϊωάννου Group που εργάζομαι έχω τη χαρά να οδηγώ ένα Mercedes Actros 1845 MP4. Μόλις το παρέλαβα η πρώτη μου σκέψη ήταν πώς θα καταφέρω να το κάνω το πιο όμορφο χωματάδικο φορτηγό στο Βόλο και έτσι ξεκίνησα άμεσα τις βελτιώσεις. Αφαίρεσα τη μάσκα και τους καθρέφτες, τα έβαψα στο χρώμα του αυτοκινήτου και τα ξανατοποθέτησα. Έπειτα πρόσθεσα ζάντες αλουμινίου, οι οποίες χαρίζουν περισσότερη ομορφιά στον τράκτορα. Βέβαια θα ακολουθήσουν και άλλες αλλαγές με πολλή αγάπη και ατέλειωτο μεράκι. Η Giga Space καμπίνα του Actros είναι πολύ άνετη, με ευχάριστα χρώματα σε μπεζ και μαύρες αποχρώσεις. Μάλιστα έχω βάλει και κρυφό κόκκινο φωτισμό για να δείχνει ακόμη πιο ατμοσαφαιρική το βράδυ.

Διαβάστε περισσότερα για τον Δημήτρη Ζενίδη και άλλες ιστορίες στο

roadstars.mercedes-benz.com

Αυτό που με εντυπωσιάζει στο Actros είναι ότι πρόκειται για ένα σκληροτράχηλο και δυναμικό φορτηγό. Όταν μου είπαν για πρώτη φορά από την εταιρεία να το οδηγήσω στο λατομείο, νόμιζα ότι θα κολλήσει στις λάσπες και θα ακινητοποιηθεί. Ωστόσο, στην πράξη είδα ότι δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα. Μου είχε τύχει μια φορά σε εργοτάξιο να βουλιάξουν οι ρόδες μέσα στις λάσπες και όμως κατάφερε να βγει. Σε αυτό βοήθησε σημαντικά το σύστημα ερπυσμού το οποίο πραγματοποιεί εύκολη εκκίνηση και ακριβείς ελιγμούς. Έβαλα την πρώτη αργή σχέση στο κιβώτιο και επέλεξα μέσω του μενού τη συγκεκριμένη λειτουργία. Αν δεν είχε το σύστημα αυτό για να εκκινήσει προοδευτικά τον τράκτορα είναι σίγουρο ότι το φορτηγό θα είχε ακινητοποιηθεί στο σημείο εκείνο και θα χρειαζόμουν φορτωτή για να με τραβήξει.

Τα περισσότερα δρομολόγια που κάνω είναι από το Σέσκλο προς την Αγριά όπου θέλει πολλή προσοχή καθώς, πήγαινε-έλα, καθημερινά, περνάω περίπου 130 φωτεινούς σηματοδότες! Πρέπει διαρκώς να επιτηρώ την περιοχή γύρω από το φορτηγό μιας και πολλοί οδηγοί προσπαθούν με τα αυτοκίνητά τους να με περάσουν από τη δεξιά πλευρά. Ευτυχώς το Actros διαθέτει μεγάλους πλαϊνούς καθρέφτες και έτσι έχω καλή εποπτεία του χώρου. Επίσης ο καθρέφτης πεζοδρομίου μου προσφέρει άριστη ορατότητα μπροστά από το φορτηγό μου.

Μια από τις απαιτητικές διαδρομές που δουλεύω είναι προς την Ανάβρα Μαγνησίας, όπου ο δρόμος διέρχεται από μεγάλο υψόμετρο. Ιδιαίτερα το χειμώνα όπου οι καιρικές συνθήκες είναι άσχημες, με χιόνια και πάγο, τότε τα συστήματα ασφαλείας του Actros, με κορυφαία το αντιολισθητικό A.S.R και το ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας E.S.P έχουν αποδειχθεί αρκετές φορές σωτήρια. Όταν κινούμαι με άδεια την νταλίκα σε κατηφόρες με πάγο δεν την αφήνουν να διπλώσει ή να ξεφύγει από την πορεία της.

Ευχαριστούμε που ανταποκριθήκατε τόσο άμεσα και αυτόν το μήνα. Μας στείλατε πραγματικά ενδιαφέρουσες ιστορίες. Στείλτε κι εσείς τη δική σας εμπειρία στο info@troxoikaitir.gr και θα δημοσιευθεί στο περιοδικό TΡOXOI & TIR και στο RoadStars της Mercedes-Benz, την παγκόσμια ηλεκτρονική πλατφόρμα που ενώνει όλους τους οδηγούς φορτηγών σε μία κοινότητα.