Τροχοί & TIR

Όμιλος Παπαδάκη: Βυτιοφόρα MAN TGS για την AVIN

Συνεχίζονται από τον Όμιλο Παπαδάκη, οι παραδόσεις στην Avin Oil των ειδικά διασκευασμένων βυτιοφόρων MAN TGS 35.460 8Χ2-4BL, οι οποίες ξεκίνησαν πέρυσι την άνοιξη. Την κατασκευή των βυτίων ανέλαβε
Δευτέρα 25/11/2019 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Συνεχίζονται από τον Όμιλο Παπαδάκη, οι παραδόσεις στην Avin Oil των ειδικά διασκευασμένων βυτιοφόρων MAN TGS 35.460 8Χ2-4BL, οι οποίες ξεκίνησαν πέρυσι την άνοιξη.

Την κατασκευή των βυτίων ανέλαβε για μία ακόμα φορά, η εταιρεία ΖΑΚΟΣ Group ΑΒΕΕ, η οποία εδρεύει στη Θεσσαλονίκη και ειδικεύεται στα βυτία και στις δεξαμενές. Για να τοποθετηθούν, όμως, τα βυτία στα MAN TGS, έπρεπε νωρίτερα οι μηχανικοί του Ομίλου Παπαδάκη να προχωρήσουν σε μία σημαντική διασκευή των πλαισίων. Μετέφεραν στην αριστερή πλευρά των οχημάτων το «κουτί» με τον καταλύτη, τη μπαταρία και το ρεζερβουάρ, ώστε να δημιουργηθεί ο απαραίτητος χώρος δεξιά προκειμένου να εγκατασταθούν εκεί τα αντλιοστάσια των επτά διαμερισμάτων που φέρουν τα βυτία της AVIN, τα οποία πληρούν τις πιο πρόσφατες προδιαγραφές ADR.

Σημειώνεται πως τα 4αξονικά βυτιοφόρα MAN TGS 35.460 8Χ2- 4BL, σύμφωνα με τα εθνικά επιτρεπόμενα φορτία (NATZU), έχουν μέγιστο μικτό βάρος 33 τόνων, με το τεχνικό τους συνολικό βάρος να ανέρχεται στους 37 τόνους. Οι δύο εμπρόσθιοι άξονες δέχονται φορτία έως και 8 τόνων έκαστος, ο πίσω άξονας αντέχει έως και 13 τόνους και ο μη κινητήριος ακολουθών άξονας σηκώνει και αυτός μέχρι και 8 τόνους. Το μεταξόνιο 1ου και 2ου άξονα εκτείνεται στα 1.795 χλστ., το αντίστοιχο μεταξύ 2ου και 3ου στα 3.505 χλστ. και αυτό του 3ου και 4ου άξονα φτάνει στα 1.350 χλστ. Ο μπροστά πρόβολος έχει μήκος 1.475 χλστ. και ο πίσω 1.250 χλστ.

Επιπλέον, οι οδηγοί της AVIN έχουν στη διάθεσή τους τη μεσαίων διαστάσεων καμπίνα «Μ», η οποία έχει πλάτος 2.240 χλστ. και μήκος 1.880 χλστ. Το κάθισμα οδηγού φέρει αερόσουστες, με τον εξοπλισμό της καμπίνας να συμπληρώνουν στοιχεία όπως ο αυτόματος κλιματισμός, τα ηλεκτρικά παράθυρα, η ψηφιακή ένδειξη φορτίου άξονα (ALM), ο υπολογιστής οχήματος «MAN Tronic», το ταμπλό High-Line με τις έγχρωμες ενδείξεις, το ραδιόφωνο MAN Media Truck Advanced με την 7άρα έγχρωμη οθόνη κ.α.

Σε ό,τι αφορά στον κινητήρα D2676LF52 αντιρρυπαντικών προδιαγραφών Euro 6, αυτός αποδίδει 460 ίππους ισχύος στις 1.800 σ.α.λ. και 2.300 Nm ροπής στις 930-1.350 σ.α.λ. Ο 6κύλινδρος (σε σειρά) κινητήρας των 12,4 λτ. χρειάζεται την προσθήκη AdBlue (ντεπόζιτο 35 λτ.) και συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο ZF 16 S 223 DD των 16+2 σχέσεων με το λογισμικό MAN TipMatic Profi. Το ηλεκτρονικό σύστημα πέδησης MAN BrakeMatic αποτελείται από 4 δισκόφρενα και περιλαμβάνει τη λειτουργία MAN EasyStart, το σήμα έκτακτης πέδησης (ESS) και το σύστημα έκτακτης ανάγκης Emergency Brake Assist 2 (EBA2) το οποίο δεν απενεργοποιείται. Επιπλέον, την απόδοση της πέδησης των βυτιοφόρων ενισχύουν τα συστήματα ABS, ASR και ESP. Την ασφάλεια προάγει και το σύστημα ECAS, που εξασφαλίζει την αυτόματη ρύθμιση του επιπέδου του οχήματος, όταν αυτό κινείται με ταχύτητα άνω των 20 χλμ./ώρα.

Στο ίδιο τεύχος #379

PreviousNext