Τροχοί & TIR

Η τριάδα των νέων Kässbohrer

Ένα βυτίο μεταφοράς επικίνδυνων φορτίων, ένα 2αξονικό ανατρεπόμενο τρέιλερ για τον κατασκευαστικό κλάδο και μία επεκτεινόμενη πλατφόρμα χαμηλής φόρτωσης για τη μεταφορά αγροτικών μηχανημάτων, παρουσ
Δευτέρα 23/12/2019 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Με απόβαρο μικρότερο των 7 τόνων, το Kässbohrer K.SSK 60 ADR των 60 m3  είναι το ελαφρύτερο ρυμουλκούμενο ανατρεπόμενο βυτίο ADR στην αγορά της ΕΕ.
Με απόβαρο μικρότερο των 7 τόνων, το Kässbohrer K.SSK 60 ADR των 60 m3 είναι το ελαφρύτερο ρυμουλκούμενο ανατρεπόμενο βυτίο ADR στην αγορά της ΕΕ.

Ένα βυτίο μεταφοράς επικίνδυνων φορτίων, ένα 2αξονικό ανατρεπόμενο τρέιλερ για τον κατασκευαστικό κλάδο και μία επεκτεινόμενη πλατφόρμα χαμηλής φόρτωσης για τη μεταφορά αγροτικών μηχανημάτων, παρουσίασε πρόσφατα η Kässbohrer.

Το νέο βυτιοφόρο K.SSK 60 ADR της Kässbohrer είναι σύμφωνο με τις συστάσεις της ECTA / DOW και τους κανονισμούς ADR. Πέραν των υγρών καυσίμων, είναι κατάλληλο και για τη μεταφορά επικίνδυνων φορτίων όπως σκόνης ή κοκκώδους υλικού (καρβίδιο, άνθρακα, στάχτες κτλ). Όλες οι βαλβίδες ελέγχου, οι λοιπές βαλβίδες, οι σύνδεσμοι, ακόμα και ο εξοπλισμός αερισμού στη χοάνη εκκένωσης του K.SSK, μπορούν εύκολα να αφαιρεθούν, παρέχοντας εύκολη καθαριότητα για ασφάλεια και ταχύτερη λειτουργία, στοιχεία που συνδράμουν στη μείωση του κόστους. Επιπλέον, το βυτίο είναι κατασκευασμένο με αυτόματες συγκολλήσεις, που παρέχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας, τόσο για το περιβάλλον όσο και για τον οδηγό. Επιπροσθέτως, με απόβαρο 6.950 κιλών, το K.SSK 60 ADR είναι το ελαφρύτερο βυτίο της κατηγορίας. Με μικτό βάρος 39 τόνων και φορτίο αξόνων 27 τόνων, το νέο Kässbohrer διατίθεται με ωφέλιμο όγκο 40-60 κ.μ., με το πάχος των τοιχωμάτων του βυτίου να ορίζεται στα 7 χλστ. Το συνολικό μήκος είναι στα 12.995 χλστ. και το μεταξόνιο αγγίζει τα 7.480 χλστ. Το ύψος του πέταλου είναι στα 1.220 χλστ. και το βάρος στον πείρο ζεύξης βρίσκεται στους 12 τόνους.

Η Kässbohrer παρουσίασε επίσης και το νέο 2αξονικό ανατρεπόμενο τρέιλερ K.SKS B, το οποίο απευθύνεται στον κλάδο των κατασκευών και έχει ωφέλιμο φορτίο 26 τόνων. Ενισχυμένη είναι η ένωση της υπερκατασκευής με το σασί, γεγονός που αυξάνει τη σταθερότητα του οχήματος και μειώνει τους θορύβους και τις δονήσεις. Ομοίως ενισχυμένα είναι τόσο το δάπεδο όσο και τα πλευρικά τοιχώματα του τρέιλερ. Επιπλέον, ο πλατύς άξονας ανατροπής παρέχει μεγαλύτερη σταθερότητα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ανατροπής, κατανέμοντας το φορτίο σε μια ευρύτερη περιοχή. Το K.SKS B μπορεί να εξοπλιστεί με υδραυλικό κύλινδρο (μπουκάλα) με δυνατότητα ανύψωσης 250 bar. Το απόβαρο του ανατρεπόμενου τρέιλερ ξεκινάει από τα 5.150 κιλά και το φορτίο των δύο αξόνων είναι στους 18 τόνους. Το συνολικό μήκος ανέρχεται σε 8.600 χλστ., το πλάτος σε 2.550 χλστ., το ύψος σε 3.020 χλστ. και το μεταξόνιο εκτείνεται μέχρι τα 4.900 χλστ.

«K.SLL B 2» ονομάζεται η ολοκαίνουργια επεκτεινόμενη πλατφόρμα χαμηλής φόρτωσης της Kässbohrer, η οποία προορίζεται για τη μεταφορά ψηλών και μεγάλου βάρους αγροτικών μηχανημάτων. Το χαμηλό τμήμα της πλατφόρμας έχει μήκος 6.600 χλστ. (13.225 χλστ. το συνολικό μήκος) και επεκτείνεται κατά 4.550 χλστ. ακόμα, ενώ απέχει από το έδαφος μόλις 100 χλστ. (400 χλστ. το ύψος φόρτωσης). Με απόβαρο 12,5 τόνων, το K.SLL B 2 δέχεται ωφέλιμο φορτίο 29,5 τόνων. Ο υδραυλικά ρυθμιζόμενος λαιμός έχει μήκος 3.825 χλστ. και συνδράμει στη βέλτιστη κατανομή του φορτίου. Το πέταλο μπορεί να δεχτεί φορτία 18 τόνων, με το ύψος του να βρίσκεται στα 1.250 χλστ. Το K.SLL B 2 εξοπλίζεται με άξονες της BPW με τιμόνι, με αυξημένη τεχνική ικανότητα 12 τόνων και γωνία στροφής μέχρι και 42ο.

PreviousNext