«IC Interdolly Compact» ονομάζεται η ντόλυ τεσσάρων αξόνων που ενέταξε πρόσφατα στη γκάμα των EURO-PX τρέιλερ χαμηλής φόρτωσης η Nooteboom.
Η εν λόγω ντόλυ έχει γωνία τιμονιού έως και 70ο και προαιρετικά εξοπλίζεται με υδραυλικά ποδαρικά, προκειμένου να διευκολύνεται η ζεύξη και η αποσύνδεση με την πλατφόρμα χαμηλής φόρτωσης που ακολουθεί. Η νέα ντόλυ, όταν συνδυάζεται με την πλατφόρμα των έξι αξόνων (όλοι με τιμόνι) της εταιρείας, δημιουργείται ο συνδυασμός EURO-147-46(ICP) των 4+6 αξόνων, ο μεγαλύτερος που κατασκεύασε ποτέ η Nooteboom. Είναι ειδικά προσαρμοσμένος στη γερμανική νομοθεσία και προσφέρεται για την κατ’ εξαίρεση ειδική μεταφορά βαρέων φορτίων.
Σημειώνεται πως τα φορτία ανά άξονα φτάνουν έως και τους 12 τόνους (για ταχύτητες μέχρι και 80 χλμ./ώρα). Προκειμένου να συμμορφώνεται η νέα πλατφόρμα χαμηλής φόρτωσης με τους κανόνες που ισχύουν στη Γερμανία, οι άνθρωποι της Nooteboom αύξησαν την απόσταση μεταξύ των αξόνων, από τα 1,36 στα 1,51 μέτρα. Τέλος, ενδιαφέρον στοιχείο για τις εταιρείες που ειδικεύονται στις βαριές ειδικές μεταφορές, είναι η δυνατότητα σύνδεσης της ντόλυ με την πλατφόρμα, έτσι ώστε να μετατρέπεται σε ένα επικαθήμενο με συνολικό μικτό βάρος συρμού στους 110 τόνους.