Την υποστήριξη της Prodrive θα έχει η σουηδική εταιρεία Volta Trucks, στην εξέλιξη του 16τονου ηλεκτρικού πρωτότυπου φορτηγού, που φιλοδοξεί να έχει έτοιμο μέχρι τα μισά του επόμενου έτους.
Στόχος είναι το όχημα να εμφανίζει αυτονομία 160 χλμ. και να αναπτύσσει ταχύτητα 80 χλμ./ώρα. Η διαφορά του εν λόγω ηλεκτρικού φορτηγού σε σχέση με τα υπόλοιπα, είναι πως έχει δοθεί μεγάλη έμφαση στην προστασία των ευάλωτων χρηστών του οδικού δικτύου, όπως είναι οι πεζοί και οι ποδηλάτες. Για αυτό τον λόγο, ο οδηγός κάθεται χαμηλά και στη μέση της καμπίνας, μπροστά από τον εμπρόσθιο άξονα, προκειμένου να έχει μία ανεμπόδιστη φυσική ορατότητα 220ο.
Τοποθετώντας τον οδηγό στο κέντρο της καμπίνας, στο επίπεδο των ματιών ενός πεζού, κάνοντας εκτεταμένη χρήση γυάλινων επιφανειών και αντικαθιστώντας τους εξωτερικούς καθρέπτες με κάμερες, εξαλείφονται τα επικίνδυνα τυφλά σημεία. Για να μην εμποδίζουν τον οδηγό, τα καθίσματα των επιβατών είναι τοποθετημένα πίσω από αυτό του οδηγού, ένα σε κάθε πλευρά. Για να μειωθούν περαιτέρω οι δυνητικοί κίνδυνοι, το φορτηγό χρησιμοποιεί δύο συρόμενες πόρτες -μία σε κάθε πλευρά- αντίστοιχες με αυτές ενός λεωφορείου, ώστε να αποφεύγονται οι επαφές με πεζούς ή ποδηλάτες με το άνοιγμά τους. Επιπλέον, έτσι διευκολύνεται η πρόσβαση του οδηγού στην κεντρική θέση οδήγησης. Από την άλλη, για να διατηρηθεί η συμβατότητα με τους υπάρχοντες χώρους φόρτωσης, το πίσω μέρος του οχήματος και η διάταξη ανύψωσης της πίσω πόρτας ακολουθούν τη συμβατική πρακτική.
Σημειώνεται, πως για να μεγιστοποιηθεί το ωφέλιμο φορτίο, η καμπίνα θα είναι κατασκευασμένη από ένα ελαφρύ χωροδικτύωμα. Εφόσον το πρωτότυπο όχημα θα είναι όντως έτοιμο μέχρι τα μισά του 2020, θα ακολουθήσουν οι πρώτες δοκιμαστικές διαδρομές. Επιπλέον, προγραμματίζεται να δημιουργηθεί ένας στόλος φορτηγών προπαραγωγής, τα οποία θα δοκιμαστούν στην πράξη το 2021 σε Παρίσι και Λονδίνο. Στόχος είναι να παράγονται ετησίως περί τις 2.000 μονάδες του φορτηγού, σε εκδόσεις από τους 14 ως τους 18 τόνους.
Αυτό, πάντως, που θα καθορίσει την τύχη του συγκεκριμένου ηλεκτρικού φορτηγού, είναι το κατά πόσο πληροί τις απαιτούμενες προδιαγραφές, ώστε να λάβει έγκριση τύπου. Υπενθυμίζεται, τέλος, πως η Prodrive έχει αναλάβει μέχρι στιγμής πολλά project εξηλεκτρισμού οχημάτων. Τελευταίο εγχείρημα της εταιρείας, είναι η συμμετοχή της στην εξέλιξη του υβριδικού Ford Transit PHEV που φορτίζει τις μπαταρίες του στην πρίζα.