Ένα ηλεκτρικό βαρύ φορτηγό που θα κινείται με κυψέλες καυσίμου, συμφώνησαν να εξελίξουν από κοινού οι ιθύνοντες της Isuzu και της Honda, με την τελευταία να αποτελεί πρωτοπόρο εταιρεία στον τομέα των υδρογονοκίνητων ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς εξελίσσει την εν λόγω τεχνολογία εδώ και περίπου τριάντα χρόνια και διαθέτει στη γκάμα της, το μαζικής παραγωγής ΙΧ μοντέλο, Clarity Fuel Cell.
Ουσιαστικά, πρόκειται για μια αμοιβαία επικερδή συμφωνία, καθώς η μεν Isuzu προσπαθεί να επεκτείνει τη γκάμα των κινητήρων επόμενης γενιάς για βαρέα φορτηγά και η δε Honda επιθυμεί να διευρύνει τις εφαρμογές της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου πέραν των επιβατικών οχημάτων.
Σημειώνεται, πως συμφωνίες όπως η συγκεκριμένη, θα βοηθήσουν στην εξάπλωση της υδρογονοκίνησης, επιλύοντας τα προβλήματα που αφορούν στον περιορισμό του κόστους των κυψελών καυσίμου και στην επέκταση των έργων υποδομής (δίκτυο ανεφοδιασμού), τα οποία η κάθε εταιρεία από μόνη της είναι δύσκολο να αντιμετωπίσει επιτυχώς.
Υπενθυμίζεται, πως πριν από περίπου ένα χρόνο, οι άνθρωποι της Isuzu υπέγραψαν επιστολή προθέσεων με τους ομόλογούς τους στην Cummins, προκειμένου να εξελίξουν από κοινού ανταγωνιστικά προϊόντα, αφήνοντας παράλληλα ανοικτή την προοπτική για μία μελλοντική μακροπρόθεσμη εταιρική σχέση, επάνω στην επόμενη γενιά των κινητήρων ντίζελ και φυσικού αερίου, αλλά και για την εξέλιξη νέων τεχνολογιών, όπως η ηλεκτροκίνηση, τα συστήματα συνδεσιμότητας και η αυτόνομη οδήγηση.