Τροχοί & TIR

Μεγαλύτερη αυτονομία για τα ηλεκτρικά VDL

Τοποθετήθηκαν ήδη οι πρώτες παραγγελίες ηλεκτρικών λεωφορείων της VDL Bus & Coach, τα οποία φέρουν τις νέες, μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρίες της ολλανδικής μάρκας, οι οποίες αναμένεται να πρ
Σάββατο 18/04/2020 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Τοποθετήθηκαν ήδη οι πρώτες παραγγελίες ηλεκτρικών λεωφορείων της VDL Bus & Coach, τα οποία φέρουν τις νέες, μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρίες της ολλανδικής μάρκας, οι οποίες αναμένεται να προσδώσουν στα λεωφορεία αυξημένη αυτονομία κίνησης.

Οι εν λόγω «High Energy» μπαταρίες έχουν χωρητικότητα 315 kWh στο Citea LLE Electric, 350 kWh στα Citea SLF και SLE Electric, 420 kWh στο Citea SLFA Electric και 525 kWh στο Citea XLE Electric. Οι νέες μπαταρίες είναι ελαφρύτερες από τις σημερινές και προσφέρουν τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης μέσω παντογράφου οροφής.

Σημειώνεται, πως μέχρι σήμερα, τα ηλεκτρικά VDL φέρουν μπαταρίες χωρητικότητας από 85 έως 288 kWh και υπόσχονται αυτονομία έως και 500 χλμ. Αξίζει να αναφερθεί, πως σήμερα κυκλοφορούν στις πόλεις της Ευρώπης, 670 ηλεκτρικά της VDL, γεγονός που καθιστά την ολλανδική μάρκα μία από τις ηγέτιδες δυνάμεις στην ηλεκτροκίνηση. Τα εν λόγω λεωφορεία έχουν διανύσει μέχρι στιγμής περί τα 50 εκ. χιλιόμετρα, απαλλάσσοντας το περιβάλλον από περίπου 7.000 τόνους CO2.

Στο μεταξύ, η VDL Bus & Coach, που έχει ως κύριες αγορές την Ολλανδία και τις Σκανδιναβικές χώρες, δέχτηκε πρόσφατα την πρώτη παραγγελία ηλεκτρικών λεωφορείων από την Ιταλία. Πρόκειται για 4 μονάδες του Citea SLF-120 Electric, που θα δραστηριοποιηθούν στο Διεθνές Αεροδρόμιο Μαλπένσα του Μιλάνου. Εξοπλίζονται με μπαταρίες 85 kWh, που φορτίζουν στα ντεπό σε φορτιστές των 60 kW, στους οποίους μπορούν να συνδεθούν ταυτόχρονα μέχρι και δύο λεωφορεία. Εναλλακτικά, δίνεται και η δυνατότητα ταχείας φόρτισης στα 300 kW, με τα συστήματα φόρτισης να είναι της -επίσης ολλανδικής- Heliox.

PreviousNext