Σε συνέχεια της αρχικής συμφωνίας για την εξέλιξη και παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων (BEVs), οι BYD – Toyota προχώρησαν στη δημιουργία της κοινοπραξίας BYD TOYOTA EV TECHNOLOGY CO., LTD. (BTET).

Η εν λόγω κοινοπραξία θα εκκινήσει τη λειτουργία της εντός του τρέχοντος μηνός και σε αυτή οι δύο εταίροι έχουν μερίδιο από 50%. Η έδρα της εταιρείας που απασχολεί περί τους 300 εργαζομένους, βρίσκεται στην πόλη Σεντσέν της νότιας Κίνας. Πρόεδρος ορίστηκε ο Hirohisa Kishi (Ανώτερος Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Toyota Motor Engineering & Manufacturing), με τον Zhao Binggen της BYD να αναλαμβάνει καθήκοντα διευθύνοντα συμβούλου (CEO).

«Με τους μηχανικούς της BYD και της Toyota να δουλεύουν κάτω από την ίδια στέγη, στοχεύουμε να αναπτύξουμε ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας (BEVs) τα οποία θα είναι ανώτερα σε απόδοση και θα ικανοποιούν τις ανάγκες των Κινέζων πελατών μας», δήλωσε σχετικά ο κ. Hirohisa Kishi. «Αυτή η κοινοπραξία θα επικεντρωθεί στην έρευνα και ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας, με τεχνολογία και τεχνογνωσία τόσο από την Κίνα όσο και από την Ιαπωνία. Η εταιρεία έχει δεσμευτεί να προωθήσει και να υιοθετήσει καινοτόμες τεχνολογίες, που καθιστούν τα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας πιο φιλικά προς το περιβάλλον, ασφαλή, άνετα και ευφυή», συμπλήρωσε με τη σειρά του ο κ. Zhao Binggen.

Νέες μπαταρίες από τη BYD

385_foto_43-b_0.jpg

Στο μεταξύ, η BYD παρουσίασε τις νέες μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων «Blade Battery», οι οποίες υπόσχονται υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας και ανώτερη απόδοση. Σε αυτές, τα κελιά είναι διατεταγμένα σε μια συστοιχία και στη συνέχεια εισάγονται στην μπαταρία. Λόγω της δομής της μπαταρίας, η χρήση του χώρου της μπαταρίας είναι βελτιστοποιημένη κατά περισσότερο από 50%,σε σύγκριση με τις συνηθισμένες μπαταρίες λιθίου φωσφορικού σιδήρου.

Σημειώνεται, πως κατά τη διάρκεια δοκιμών διάτρησης των μπαταριών, διαπιστώθηκε πως η νέα μπαταρία δεν εκπέμπει καπνό ούτε παίρνει φωτιά, με τη θερμοκρασία της επιφάνειάς της να μην υπερβαίνει τους 60 οC. Η εν λόγω μπαταρία υποβλήθηκε και σε άλλες ακραίες δοκιμές. Συγκεκριμένα, οι άνθρωποι της BYD τη θρυμμάτισαν, τη λύγισαν, τη θέρμαναν σε κλίβανο στους 300 οC και την υπερφόρτισαν κατά 260%. Η εταιρεία σημειώνει πως καμία από τις πιο πάνω δοκιμασίες δεν είχε ως αποτέλεσμα πυρκαγιά ή έκρηξη.

Αξίζει να αναφερθεί, κλείνοντας, πως οι νέες μπαταρίες θα κάνουν ντεμπούτο στη ναυαρχίδα της BYD, Han EV, ένα ΙΧ ηλεκτρικό σεντάν που θα λανσαριστεί τον προσεχή Ιούνιο, έχοντας αυτονομία 605 χιλιομέτρων.