Περί τα 360 κιλά ανεβαίνει το ωφέλιμο φορτίο του Scania σειράς L, όταν αυτό -αντί να φέρει τον βαρύτερο 5κύλινδρο κινητήρα των 9 λίτρων της μάρκας- εξοπλίζεται με το μικρότερο σύνολο DC07, το οποίο μετά από το Scania P περνάει πλέον και στο Scania L.

 Σημειώνεται πως ο εξακύλινδρος κινητήρας DC07 έχει χωρητικότητα 6,7 λίτρων και διατίθεται σε τρεις εκδόσεις απόδοσης. Το «μικρότερο» μέλος της οικογένειας, ο DC07 111, εμφανίζει ισχύ 220 ίππων στις 1.900 σ.α.λ. και ροπή 1.000 Nm στις 1.050- 1.500 σ.α.λ. Στον μεσαίας απόδοσης DC07 112, η ισχύς ανεβαίνει στους 250 ίππους στις 1.900 σ.α.λ. και η ροπή στα 1.100 Nm στις 1.050-1.550 σ.α.λ.

Στον μεγαλύτερο DC07 113, η απόδοση ορίζεται στους 280 ίππους ισχύος στις 1.900 σ.α.λ. και στα 1.200 Nm ροπής, διαθέσιμα στις 1.050-1.600 σ.α.λ. Υπενθυμίζεται, πως ο 6κύλινδρος κινητήρας DC07 εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Cummins. Διαθέτει τούρμπο σταθερής γεωμετρίας και χρησιμοποιεί μόνο σύστημα ελέγχου των καυσαερίων (SCR) που εξέλιξε η ίδια η μάρκα και όχι τεχνολογία ανακύκλωσής τους (EGR).

Αξίζει να αναφερθεί, πως όλες οι νέες καμπίνες L του αστικού φορτηγού της Scania έχουν μήκος 2 μέτρων, πλάτος 2,55 μέτρων και διατίθενται με τρία ύψη οροφής: χαμηλό, κανονικό και υψηλό. Προαιρετικά, μπορεί να επιλεγεί το σύστημα επιγονάτισης, το οποίο όταν ενεργοποιείται επιτρέπει στον οδηγό να κάνει μόνο ένα βήμα για να εισέλθει στην καμπίνα, το δάπεδο της οποίας απέχει από το έδαφος περίπου 80 εκατοστά.