Τροχοί & TIR

RoadStars: η ιστορία του μήνα – Απόστολος Κριεμάδης

Η ιστορία αυτού του μήνα έρχεται από τη Λιβαδειά και τον Απόστολο Κριεμάδη, ο οποίος εργάζεται στην οικογενειακή επιχείρηση με την επωνυμία Ανυψωμεταφορική ο Τόλης. Η εταιρεία του διαθέτει ιδιόκτητα
Τρίτη 02/06/2020 - 18:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Η ιστορία αυτού του μήνα έρχεται από τη Λιβαδειά και τον Απόστολο Κριεμάδη, ο οποίος εργάζεται στην οικογενειακή επιχείρηση με την επωνυμία Ανυψωμεταφορική ο Τόλης.

Η εταιρεία του διαθέτει ιδιόκτητα φορτηγά, τηλεσκοπικούς γερανούς, ανυψωτικά νέου τύπου, πλατφόρμες και οχήματα οδικής βοήθειας φορτηγών. Ανάμεσα στα φορτηγά τους ξεχωρίζουν δύο Mercedes-Benz: Το πρώτο φορτηγό που απέκτησε η εταιρεία, το κλασικό Mercedes-Benz 1626 μοντέλο του 1958, που πλέον έχει γίνει "εκατομμυριούχος" χιλιομέτρων, και ένας τετραξονικός τράκτορας τύπου 4053. Με τα δύο αυτά φορτηγά ρυμουλκούν οχήματα τα οποία είτε έχουν ακινητοποιηθεί στο δρόμο είτε έχουν ανατραπεί μέσα σε χαράδρες.

Ο Απόστολος μας αφηγείται ένα σχετικό περιστατικό. Συγκεκριμένα, κλήθηκαν να ανασύρουν μέσα από τα χιόνια φορτηγό αποχιονισμού που είχε ανατραπεί σε χαράδρα της εθνικής οδού Άμφισσας-Μπράλου στο ύψος του 51ου χλμ. Τα πράγματα πήραν άσχημη τροπή, ωστόσο, η εμπειρία τους και η δύναμη του Mercedes-Benz με τα διπλά διαφορικά τους βοήθησαν να ξεπεράσουν και αυτό το εμπόδιο.

«Κατά τη γνώμη μου το Mercedes-Benz είναι το αστέρι των δρόμων. Το πιο αξιόπιστο και σκληροτράχηλο φορτηγό για δουλειά. Έχω διασχίσει τα πιο δύσκολα και απίθανα σημεία με τα δύο Mercedes που έχουμε. Πέρασα μέσα από λάσπες, ποτάμια, χιόνια και δεν κόλλησα πουθενά.

Καθημερινά καλούμαστε να διαχειριστούμε δύσκολες καταστάσεις, είτε σε ειδικές μεταφορές, είτε σε απεγκλωβισμό οχημάτων. Την κατάσταση επιβαρύνει και το οδικό δίκτυο της περιοχής, προς Παρνασσό, το οποίο είναι ορεινό και κρύβει πολλές επικινδυνότητες. Ένα περιστατικό που μου έχει μείνει αξέχαστο συνέβη το χειμώνα του 2016 όταν μας κάλεσαν να ανασύρουμε ένα φορτηγό εκχιονισμού που έριχνε αλάτι. Είχε βγει εκτός πορείας με αποτέλεσμα να ανατραπεί στη δεξιά πλευρά του οδοστρώματος.

Διαβάστε περισσότερα για τον Απόστολο Κριεμάδη καθώς και άλλες ιστορίες στο

roadstars.mercedes-benz-trucks.com

Όταν φτάσαμε στο σημείο οι καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν ήταν κακές: πυκνή ομίχλη, έντονη χιονόπτωση και πάγος στο οδόστρωμα. Η αλατιέρα είχε ανατραπεί σε μια χαράδρα δίπλα στο δρόμο και στην ουσία τη συγκρατούσαν τα χιόνια για να μην κατρακυλήσει στο γκρεμό. Για να αντιμετωπίσουμε αυτό το περιστατικό, επιλέξαμε το κατάλληλο εργαλείο δουλειάς, τον τετραξονικό τράκτορα Mercedes-Benz 4053 με τα δύο διαφορικά, το οποίο ήξερα ότι θα μας βγάλει για μία ακόμη φορά ασπροπρόσωπους. Τακάραμε καλά το φορτηγό μας, βάζοντας ξύλα κόντρα στα ελαστικά, πατήσαμε τα ποδαρικά σε σταθερά σημεία και ξεκινήσαμε την ανέλκυση της αλατιέρας, που ζύγιζε περίπου 18 τόνους, με το γερανό. Στην αρχή μας βοήθησε το χιόνι γιατί γλιστρούσε η αλατιέρα επάνω σε αυτό και έτσι την ανασύραμε λίγα μέτρα παραπάνω.

Κάποια στιγμή όμως άρχισαν να γλιστράνε τα ελαστικά του δικού μας φορτηγού επάνω στον πάγο με αποτέλεσμα να κυλάει σιγά-σιγά προς τον γκρεμό. Καταφέραμε να το ακινητοποιήσουμε και εκείνη τη στιγμή είδα πόση δύναμη έχει το φορτηγό μας. Επιλέγοντας την πρώτη σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων και με σταθερό γκάζι άρχισε να ανεβαίνει την ανηφόρα, χωρίς να χάνουν τα διαφορικά, τραβώντας παράλληλα την αλατιέρα από τον γκρεμό. Μέσα σε λίγα λεπτά μεταφέραμε την αλατιέρα σε πιο ασφαλές σημείο και όλοι οι τροχοί πλέον εφάπτονταν με το οδόστρωμα. Αφού είδαμε ότι δεν έχει κάποιο πρόβλημα, παρά μόνο μικρές υλικές ζημιές από τη δεξιά πλευρά, η αλατιέρα συνέχισε κανονικά το δρομολόγιό της».

Ευχαριστούμε που ανταποκριθήκατε τόσο άμεσα και αυτόν το μήνα. Μας στείλατε πραγματικά ενδιαφέρουσες ιστορίες. Στείλτε κι εσείς τη δική σας εμπειρία στο info@troxoikaitir.gr και θα δημοσιευθεί στο περιοδικό TΡOXOI & TIR και στο RoadStars της Mercedes-Benz, την παγκόσμια ηλεκτρονική πλατφόρμα που ενώνει όλους τους οδηγούς φορτηγών σε μία κοινότητα.

PreviousNext