Με νομοσχέδιό της η Ελληνική Κυβέρνηση επιδοτεί την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, έχοντας ως στόχο το 2030 ένα στα τρία νέα αυτοκίνητα να είναι ηλεκτρικό. Παράλληλα, δίνει φορολογικά κίνητρα για επενδύσεις στην ηλεκτροκίνηση, ρυθμίζει τεχνικά ζητήματα και θέτει τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη του δικτύου φόρτισης των οχημάτων.

Οικολογικό μπόνους για την αγορά ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και ποδηλάτων, διευκόλυνση της χρήσης τους και κίνητρα για επενδύσεις στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, περιλαμβάνει το «πακέτο» των κινήτρων που ανακοίνωσαν πρόσφατα οι συναρμόδιοι υπουργοί Περιβάλλοντος & Ενέργειας, Κωστής Χατζηδάκης και Υποδομών & Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.

Πρόκειται για το Σχέδιο Νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών καυσίμων: Μέτρα Προώθησης και Εφαρμογής της Ηλεκτροκίνησης», το οποίο αναμένεται να ψηφιστεί μέσα στον Ιούλιο. Με αυτό, δημιουργείται επιπλέον το πλαίσιο για την ανάπτυξη του δικτύου φορτιστών, με έμφαση σε δημόσια προσβάσιμους χώρους και ρυθμίζονται τα θέματα τεχνικής υποστήριξης, συντήρησης και επισκευής των ηλεκτρικών οχημάτων.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης του νομοσχεδίου για την ηλεκτροκίνηση, δεκαεννέα (19) φορείς της χώρας μας υπέγραψαν την «Πράσινη Συμφωνία», μεταξύ αυτών και τα υπουργεία Υποδομών & Μεταφορών και Ενέργειας & Περιβάλλοντος. Η εν λόγω συμφωνία θέτει το πλαίσιο της υποχρέωσης του κάθε φορέα, έτσι ώστε το εθνικό σχέδιο να γίνει πράξη το συντομότερο δυνατόν.

«Η πράσινη στροφή είναι μια επιλογή, πρώτα απ’ όλα πολιτική», δήλωσε Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του προγράμματος για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα στην «Τεχνόπολη» στο Γκάζι. «Η ηλεκτροκίνηση είναι το αύριο. Και σε αυτό το αύριο θέλουμε να προχωρήσουμε με σχέδιο και πρόγραμμα», τόνισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.

Διαβάστε την πλήρη παρουσίαση του νομοσχεδίου, στο τεύχος Ιουλίου (387) του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & TIR, που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.