Η ιστορία αυτού του μήνα έρχεται από τα Μέγαρα Αττικής και το Σταύρο Γιώργη, ο οποίος εργάζεται στην εταιρεία Καλλέργης "Προκατασκευασμένα Σπίτια Από Μπετόν". Οδηγεί ένα Mercedes-Benz Actros 2048 4Χ4 με μετατροπέα ροπής (τρικούβερτο) εκτελώντας ειδικές μεταφορές σε δύσκολα σημεία σε όλη την Ελλάδα.

Το όνειρό του από μικρός ήταν να γίνει οδηγός φορτηγού. Τελικά κατάφερε να το πραγματοποιήσει, και όπως αναφέρει ο ίδιος, η καθημερινότητά του πίσω από το επαγγελματικό τιμόνι είναι μια περιπέτεια. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει βοηθήσει την εταιρεία όπου εργάζεται να αναλάβει δουλειές που με οποιοδήποτε άλλο φορτηγό δεν θα μπορούσε. Μας εξηγεί παρακάτω ο ίδιος το λόγο.

Το 1996 πήγα για δουλειά στην εταιρεία Καλλέργης και μου έδωσαν τη θέση του βοηθού αλουμινά. Το όνειρό μου ωστόσο ήταν να γίνω οδηγός φορτηγού. Όταν ήμουν μικρός, έβλεπα από το παράθυρο του σπιτιού μου να περνούν νταλίκες, και ήθελα να ταξιδέψω κι εγώ μαζί τους. Είπα στον εργοδότη μου ότι ήθελα να γίνω οδηγός φορτηγού και το δέχτηκε με μεγάλη χαρά. Για καλή μου τύχη είχα δίπλα μου τον καλύτερο δάσκαλο, που μου μετέδωσε όλες τις γνώσεις και την εμπειρία του πάνω στο τιμόνι, τον κύριο Μιχάλη Καλλέργη. Ακόμη και σήμερα, μετά από τόσα χρόνια, μαθαίνω καινούργια πράγματα από τον ίδιο. Από το 1999 ανέλαβα μόνος μου ένα από τα φορτηγά της επιχείρησης και έκτοτε ασχολούμαι με τις ειδικές μεταφορές.

Κατά τη γνώμη μου το Actros που οδηγώ είναι το κατάλληλο όχημα για τη δουλειά μας. Όπως συνηθίζουμε να λέμε, βάζει πλάτη σε κάθε δυσκολία. Δεν μας έχει εγκαταλείψει ποτέ, και παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε στις μεταφορές, το Actros τις ξεπερνά χωρίς προβλήματα. Ο κινητήρας του είναι πολύ ισχυρός και το χειροκίνητο κιβώτιο οκτώ σχέσεων έχει καλή μετάδοση. Αυτό που λέω πάντα, ειδικά σε συναδέλφους των ειδικών μεταφορών, είναι ότι κάθε εταιρεία πρέπει να έχει στο δυναμικό της έναν τέτοιο τράκτορα με κοντό μεταξόνιο, γιατί στρίβει σχεδόν παντού.

Διαβάστε περισσότερα για το Σταύρο Γιώργη καθώς και άλλες ιστορίες στο

roadstars.mercedes-benz.com

Χάρη στο συγκεκριμένο τράκτορα, έχουμε αναλάβει δουλειές που, αν είχαμε άλλο φορτηγό μεγαλύτερου μήκους π.χ. τριαξονικό ή τετραξονικό, δε θα τα καταφέρναμε. Όπως πριν από μερικά χρόνια, όταν ένας πελάτης μας ζήτησε να κατασκευάσουμε ένα σπίτι και να το μεταφέρουμε στους Παξούς. Πριν αναλάβουμε κάποια δουλειά πηγαίνω και ελέγχω αν το φορτηγό έχει πρόσβαση και προσεγγίζει το σημείο εκφόρτωσης. Ο πελάτης υποστήριζε ότι το φορτηγό δε θα μπορούσε να περάσει μέσα από τους στενούς δρόμους αλλά εγώ, έχοντας εμπιστοσύνη στις δυνατότητες της ομάδας "Καλλέργη" και πάνω απ΄ όλα στο ίδιο το Actros, έκρινα ότι όλα θα πάνε καλά, όπως και έγινε τελικά, αν και με πολύ μεγάλη καθυστέρηση.

Μια διαδρομή 500 μόλις μέτρων την κάλυψα σε περισσότερες από έξι ώρες! Ο δρόμος ήταν πολύ στενός, και σε μια στροφή χρειάστηκε να κάνω δεκαεννιά μανούβρες για να περάσει ο συρμός, ο οποίος είχε μήκος 16 μέτρα, πλάτος 3,30 μέτρα και ύψος 4,60 μέτρα. Τα πάντα έπρεπε να γίνουν σε απόλυτη συνεργασία με την υπόλοιπη ομάδα της εταιρείας. Μου έλεγαν πού πατάει ο κάθε άξονας της νταλίκας, και εγώ έκανα την αντίστοιχη κίνηση στο τιμόνι, η οποία έπρεπε να γίνει με ακρίβεια χιλιοστού. Ευτυχώς το τιμόνι είναι ελαφρύ και με γρήγορη επαναφορά και αυτό με βοήθησε σημαντικά. Επίσης, χάρη στο κοντό μεταξόνιο δεν εξέχει ο τράκτορας από το δρόμο, οπότε με βοηθάει να στρίβω με μεγαλύτερη ευκολία. Σε κάποια σημεία του δρόμου ο τελευταίος άξονας της νταλίκας βρισκόταν στον αέρα από την αριστερή πλευρά και από κάτω ο γκρεμός είχε ύψος τουλάχιστον είκοσι μέτρα! Το περιστατικό στους Παξούς θα μου μείνει αξέχαστο γιατί εκτίμησα τις δυνατότητες του Actros μου, χάρη στο κοντό μεταξόνιο, τη δύναμη του κινητήρα και το καλό κόψιμο του τιμονιού του.

Ευχαριστούμε για τις πραγματικά ενδιαφέρουσες ιστορίες που συνεχίζετε να μας στέλνετε. Στείλτε κι εσείς τη δική σας εμπειρία στο info@troxoikaitir.gr και θα δημοσιευθεί στο περιοδικό TΡOXOI & TIR και στο RoadStars της Mercedes-Benz, την παγκόσμια ηλεκτρονική πλατφόρμα που ενώνει όλους τους οδηγούς φορτηγών σε μία κοινότητα.