Τροχοί & TIR

Το διπλοκάμπινο off-road της GAZ

Δύο νέες εκδόσεις του off-road φορτηγού, Sadko NEXT, παρουσίασε πρόσφατα η Gorky Automobile Plant (GAZ), μία διπλοκάμπινη 6+1 θέσεων και μία με μακρύ μεταξόνιο. Στην τελευταία, το μεταξόνιο έχει αυξ
Παρασκευή 11/09/2020 - 11:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Δύο νέες εκδόσεις του off-road φορτηγού, Sadko NEXT, παρουσίασε πρόσφατα η Gorky Automobile Plant (GAZ), μία διπλοκάμπινη 6+1 θέσεων και μία με μακρύ μεταξόνιο.

Στην τελευταία, το μεταξόνιο έχει αυξηθεί από τα 3.770 στα 4.515 χλστ., με το συνολικό μήκος του οχήματος να ανεβαίνει από τα 6.530 στα 7.290 χλστ. Το ωφέλιμο φορτίο ανέρχεται σε 2,95 τόνους, με τη διπλοκάμπινη να μπορεί να μεταφέρει έως και 2,77 τόνους φορτίου. Η ελκτική ικανότητα του οχήματος είναι της τάξης των 2,56 τόνων.

Κάτω από το καπό του φορτηγού της GAZ βρίσκεται ο YaMZ πετρελαιοκινητήρας, ο οποίος αποδίδει 149 ίππους ισχύος και 490 Nm ροπής. Χάρη σε έναν συμπιεστή αέρα που διαθέτει, τροφοδοτεί με αέρα όχι μόνο το σύστημα φρένων, αλλά και τυχόν υπερκατασκευή πνευματικής λειτουργίας, ενώ μπορεί να φουσκώνει τα ελαστικά και να τροφοδοτεί με αέρα τα φρένα του τρέιλερ. Αναβαθμισμένο, χωρίς «μπόσικα», είναι το τιμόνι που επιδεικνύει ικανοποιητική συμπεριφορά κατά την οδήγηση σε συνδυασμό και με την μπροστινή ανάρτηση με φύλλα σούστας.

Σημειώνεται, πως στο 7θέσιο Sadko NEXT το κάθισμα του οδηγού διαθέτει αερόσουστες, με αυτά της 2ης σειράς να αναδιπλώνονται δημιουργώντας ένα κρεβάτι. Επιπλέον, υπάρχουν κουτιά αποθήκευσης αντικειμένων κάτω από τα καθίσματα. Ανάμεσα στις επιλογές του προαιρετικού εξοπλισμού, συναντάμε ένα δεύτερο ντεπόζιτο καυσίμου χωρητικότητας 95 λίτρων, το snorkel (εισρόφησης αέρα) και ένα επιπλέον σύστημα θέρμανσης, όπως και κλιματισμού.

Στο ίδιο τεύχος #389

PreviousNext