Τροχοί & TIR

Νέα MAN TGE 4x4 με μικτό έως 5,5 τόνων

Η MAN Truck & Bus εμπλουτίζει τη γκάμα των τετρακίνητων εκδόσεων του TGE, με νέες εκδόσεις μικτού βάρους 5,0 και 5,5 τόνων, οι οποίες δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την αυστριακή εταιρεία Obera
Σάββατο 12/09/2020 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Έως τώρα, οι 4x4 εκδόσεις του ΜΑΝ TGE είχαν μικτό βάρος 3,0-4,0 τόνων. Πλέον, η γκάμα εμπλουτίζεται με νέες τετρακίνητες εκδόσεις 5,0 και 5,5 τόνων, που δίνουν ωφέλιμο φορτίο έως και 3.370 κιλών.
Έως τώρα, οι 4x4 εκδόσεις του ΜΑΝ TGE είχαν μικτό βάρος 3,0-4,0 τόνων. Πλέον, η γκάμα εμπλουτίζεται με νέες τετρακίνητες εκδόσεις 5,0 και 5,5 τόνων, που δίνουν ωφέλιμο φορτίο έως και 3.370 κιλών.

Η MAN Truck & Bus εμπλουτίζει τη γκάμα των τετρακίνητων εκδόσεων του TGE, με νέες εκδόσεις μικτού βάρους 5,0 και 5,5 τόνων, οι οποίες δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την αυστριακή εταιρεία Oberaigner.

Οι εν λόγω εκδόσεις ξεκινούν από τους 3,0 τόνους μικτού βάρους και είναι διαθέσιμες σε αμαξώματα σασί, van και minibus με μεταξόνιο 3.640 ή 4.490 χλστ. Συνήθως αφορούν σε πυροσβεστικά και άλλα οχήματα έκτακτης ανάγκης, οχήματα για τον κατασκευαστικό κλάδο ή ακόμα και εκτός δρόμου αυτοκινούμενα τροχόσπιτα και μικρά λεωφορεία με υψηλές απαιτήσεις ωφέλιμου φορτίου.

Το τελευταίο, χάρη στο μικρό βάρος του συστήματος τετρακίνησης (περίπου 130 κιλά), δεν επηρεάστηκε σημαντικά σε σχέση με τις 4x2 εκδόσεις. Για παράδειγμα, το MAN TGE 6.180 (φωτό) των 5,5 τόνων, με μονή καμπίνα και κοντό μεταξόνιο, μπορεί να μεταφέρει φορτίο έως και 3.370 κιλών.

Σημειώνεται, πως ως βάση μετατροπής χρησιμοποιούνται οι πισωκίνητες εκδόσεις van και σασί του TGE, με διπλούς πίσω τροχούς και τελική σχέση μετάδοσης για τον πίσω άξονα 4,7:1. Μοναδική επιλογή αποτελεί ο κορυφαίος δίλιτρος κινητήρας της γκάμας, ο οποίος αποδίδει 177 ίππους ισχύος, 410 Nm ροπής και συνεργάζεται με εξάρι μηχανικό ή 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Σε ό,τι αφορά στο σύστημα τετρακίνησης, αυτό αποτελείται από ένα διαφορικό τύπου Torsen, που επιτρέπει την αυτόματη μεταφορά της ροπής στον άξονα που εμφανίζει μειωμένη πρόσφυση, μια διαδικασία που διαρκεί μόλις 0,084 δλ. Σημαντικό είναι πως για την τοποθέτηση του συστήματος δεν απαιτείται η αύξηση της απόστασης του οχήματος από το έδαφος, στοιχείο ιδιαίτερα χρήσιμο όταν πρόκειται για ασθενοφόρα ή mini-bus. Ωστόσο, υπάρχει και η επιλογή για αύξηση της εδαφικής ανοχής κατά 30 χλστ., για μεγαλύτερες εκτός δρόμου δυνατότητες.

PreviousNext