Τροχοί & TIR

Ηλεκτρικές τρακτορεύσεις με τη βοήθεια της ZF

Τον γνωστό κεντρικό ηλεκτροκινητήρα CeTrax της ZF, τοποθέτησε η ολλανδική εταιρεία Terberg σε δύο νέα οχήματά της. Λόγος γίνεται για τον ηλεκτρικό τράκτορα τερματικών σταθμών, YT203- EV, και το ηλεκ
Πέμπτη 24/09/2020 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Το ηλεκτρικό Terberg YT203- EV.
Το ηλεκτρικό Terberg YT203- EV.

Τον γνωστό κεντρικό ηλεκτροκινητήρα CeTrax της ZF, τοποθέτησε η ολλανδική εταιρεία Terberg σε δύο νέα οχήματά της.

Λόγος γίνεται για τον ηλεκτρικό τράκτορα τερματικών σταθμών, YT203- EV, και το ηλεκτρικό «body carrier», BC202-EV. Τα εν λόγω οχήματα παρουσιάστηκαν τον περασμένο Φεβρουάριο και μέχρι να φτάσει η στιγμή να παραχθούν μαζικά, πέρασαν από εκτεταμένες δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες εργασίας.

«Οι ZF και Terberg είναι συνεργάτες εδώ και 50 χρόνια και η δουλειά που κάναμε για την ενσωμάτωση του CeTrax στη νέα μας γενιά ηλεκτρικών οχημάτων, μας έδωσε την ευκαιρία να εμβαθύνουμε σε αυτήν τη μακροπρόθεσμη σχέση», δήλωσε ο Διευθυντής Μηχανολογίας της Terberg Benschop, Ronald van Zoelen.

Υπενθυμίζεται, πως ο κεντρικά τοποθετημένος ηλεκτροκινητήρας CeTrax της ZF αποτελεί μια «plug-and-drive» λύση, γεγονός που σημαίνει πως η ενσωμάτωσή του σε ένα συμβατικό όχημα μπορεί να γίνει μόνο με μερικές αλλαγές στο πλαίσιο. Διαθέτει μικρό βάρος και περιορισμένες διαστάσεις και έχει μέγιστη απόδοση 300 kW (402 hp) ισχύος και 4.500 Nm ροπής. Λειτουργεί σχεδόν αθόρυβα και συμμορφώνεται ακόμη και με τις νόμιμες προδιαγραφές θορύβου τη νύχτα, κάτι που τον καθιστά ιδανικό για χειριστές που πρέπει να προγραμματίσουν επιπλέον βάρδιες στις ώρες αιχμής ενός τερματικού σταθμού.

Στο ίδιο τεύχος #389

PreviousNext