Διαρκούσης της πανδημίας και των δραματικών επιπτώσεων που επιφέρει στην οικονομία, η εικόνα των ταξινομήσεων θα μπορούσε να ήταν κατά πολύ χειρότερη, κρίνοντας και από την πτώση του δείκτη «Μεταφορές - αποθηκεύσεις» ο οποίος σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ έφτασε στο -40% το δεύτερο τρίμηνο του έτους.

Ωστόσο οι μεν κατηγορίες των μεσαίων - βαρέων φορτηγών ενισχύθηκαν αριθμητικά από προγενέστερες πωλήσεις (μετά από την ολοκλήρωση σχετικών διαγωνισμών) των οποίων οι παραδόσεις και ταξινομήσεις συνέπεσαν χρονικά στο επώδυνο αυτό διάστημα, η δε κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών ενισχύθηκε από τις εταιρικές πωλήσεις σε εκτέλεση των έστω μειωμένων παραγγελιών που έλαβαν οι αντιπροσωπείες από τις επιχειρήσεις leasing και ενοικιάσεων. Γενικότερα, ο ιδιωτικός τομέας κινήθηκε ασθενικά, με λίγες μόνο παραγγελίες, ενώ υπήρξαν και περιπτώσεις ακύρωσης παραγγελιών ή ακόμη και αδυναμίας παραλαβής των ήδη αφιχθέντων αυτοκινήτων με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Ως προς τις μάρκες, η Mercedes-Benz έχει ενισχύσει σημαντικά το μερίδιό της στα βαριά φορτηγά, κάτι που γίνεται ορατό στις εθνικές οδούς, εκεί που άλλοτε μονοπωλούσαν την κυκλοφορία οι Σουηδοί. Σταθερά, στη δεύτερη θέση παραμένει η ΜΑΝ, με βάσιμες ελπίδες ανάκαμψης χάρη στο λανσάρισμα του νέου της φορτηγού στην Ελλάδα το επόμενο διάστημα.

Η Iveco φιγουράρει πρώτη στις ταξινομήσεις των μικρών φορτηγών και στην τρίτη θέση των μεσαίων, ενώ δεν περνάει απαρατήρητη η άνοδός της στα λεωφορεία – δεύτερη σε ταξινομήσεις. Ενδιαφέρον παρουσιάζει ο πίνακας των ελαφρών επαγγελματικών (LCV) με δυναμική επιστροφή στην πρώτη θέση της FORD, και με την Toyota δεύτερη ακολουθούμενη από τη Fiat.

Τέλος, αρνητική παραμένει η εικόνα στα μεταχειρισμένα όλων σχεδόν των κατηγοριών με το μέλλον να διαγράφεται δυσοίωνο εξαιτίας των αντικινήτρων που έλαβε η κυβέρνηση για την προώθηση των «καθαρών» αυτοκινήτων.