Μετά το αστικό TGE City και το προαστιακό TGE Intercity, η MAN Truck & Bus λανσάρει και το TGE Coach, ολοκληρώνοντας τη γκάμα των επιβατικών εκδόσεων του «μικρού λιονταριού».

Το νέο μοντέλο των 16+1 θέσεων κατασκευάζεται από τον γνωστό αμαξοποιό ALTAS από τη Λιθουανία. Περιττό είναι, ίσως, να αναφέρουμε πως το εν λόγω mini-bus μικτού βάρους 5 τόνων στηρίζεται στο MAN TGE van. Συγκεκριμένα, βασίζεται στην έκδοση μήκους «extra-long» και ύψους «high», κάτι που σημαίνει πως εκτείνεται στα 7,4 μέτρα και ότι η οροφή του φτάνει μέχρι τα 2,62 μέτρα, δίχως να υπολογίζεται το αυτόματο σύστημα κλιματισμού Climatronic, το οποίο έχει ισχύ 13 kW.

Το νέο TGE Coach εξοπλίζεται με την ισχυρότερη έκδοση του 2λιτρου κινητήρα πετρελαίου, που αποδίδει ισχύ 177 ίππων και ροπή 410 Nm. Ο εν λόγω κινητήρας συνεργάζεται είτε με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με το αυτόματο των 8 σχέσεων. Επιπλέον, για μεγαλύτερη άνεση το όχημα μπορεί προαιρετικά να εξοπλιστεί με αερανάρτηση.

Σημειώνεται, πως η ΜΑΝ προσφέρει πλήθος επιλογών διαμόρφωσης των 16 καθισμάτων επιβατών, τα οποία μπορούν να παραγγελθούν και με δύο διαφορετικές δερμάτινες επενδύσεις. Οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους ραφιέρες οροφής για τις μικροαποσκευές τους, με την μπαγκαζιέρα του οχήματος να έχει ωφέλιμο όγκο 1.700 λίτρων. Κάθε επιβάτης διαθέτει προσωπική θύρα φόρτισης USB και ατομικά χειριστήρια -σαν να βρίσκεται σε ένα «κανονικό» πούλμαν- ενώ στο όχημα μπορεί να τοποθετηθεί και σύστημα WiFi. Δίνεται, επιπλέον, η δυνατότητα μόνιμης εγκατάστασης ενός τραπεζιού σε ορισμένες θέσεις. Ακόμα, το πρώτο κάθισμα πίσω από την πόρτα μπορεί να εξοπλιστεί με μικρόφωνο, ώστε να λειτουργεί ως θέση ξεναγού. Επιπροσθέτως, μπροστά μπορεί να τοποθετηθεί ένα μικρό ψυγείο 15 λίτρων.

Αξίζει να αναφερθεί, κλείνοντας, πως στον (στάνταρ και προαιρετικό) εξοπλισμό όλων των mini-bus εκδόσεων του MAN TGE, περιλαμβάνονται περί τα 20 επικουρικά συστήματα, που απλουστεύουν τη ζωή του οδηγού και αυξάνουν τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας που χαίρουν οι επιβάτες.