Στοχεύοντας σε φιλικότερες μεταφορές προς το περιβάλλον, με μειωμένο κόστος κίνησης και συντήρησης, η εταιρεία ελίν επένδυσε σε δύο τετραξονικά DAF CF 450 Euro 6 για τη μεταφορά καυσίμων.

Το καθημερινό έργο των νέων DAF CF, που πρόσφατα εντάχθηκαν στον στόλο της ελίν, είναι στη Βόρεια Ελλάδα με τοπικά δρομολόγια στην πόλη αλλά και πιο μακριά προς Χαλκιδική και Σέρρες. Σε ένα από αυτά ο συντάκτης μας Παύλος Μαυρομύτης θα ακολουθήσει τους οδηγούς τους, τον Πασχάλη Σίγκο και τον Παναγιώτη Πολυχρονίδη, οι οποίοι θα καταθέσουν την άποψή τους και τη μέχρι τώρα εμπειρία τους από τα αυτοκίνητα.

Τα δύο CF είναι με τη χαμηλή καμπίνα, τύπου Sleeper, με γαλβανισμένο προφυλακτήρα, φιμέ κρύσταλλα και ηλεκτρικά παράθυρα. Οι ηλεκτρικά θερμαινόμενοι κύριοι και ευρυγώνιοι καθρέφτες προσφέρουν καλό οπτικό πεδίο στον οδηγό, όπως επίσης και ο μπροστινός καθρέφτης πεζοδρομίου. Να αναφέρουμε κάτι σημαντικό για τις βραδινές ώρες, όπου το σύστημα κεντρικού κλειδώματος θυρών διατίθεται με σύστημα ελέγχου του εξωτερικού φωτισμού. Πρακτικά, σημαίνει ότι αν αφήσει σε κάποιο σκοτεινό σημείο ο οδηγός το φορτηγό του, χωρίς εξωτερικό φωτισμό, προσεγγίζοντάς το και πατώντας το αντίστοιχο κουμπί, ενεργοποιείται ο εξωτερικός φωτισμός εξασφαλίζοντας αρκετό φως περιμετρικά του οχήματος. Τα φώτα ημέρας είναι με τέσσερα LED σε κάθε πλευρά, ενσωματωμένα στα φωτιστικά σώματα. Επίσης οι προβολείς ομίχλης είναι τοποθετημένοι στον προφυλακτήρα. Όσον αφορά τους χρωματισμούς της καμπίνας, ο προφυλακτήρας και το κάλυμμα των προβολέων είναι στο χρώμα της καμπίνας και τα σκαλοπάτια και τα φτερά σε γκρι χρώμα.

Διαβάστε την αναλυτική παρουσίαση των βυτιοφόρων DAF, καθώς και τη γνώμη των οδηγών τους, στο τεύχος Ιανουαρίου (393) του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & TIR που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.