Ταξιδεύουμε στο Μόναχο της Γερμανίας για την πρώτη μας οδηγική εμπειρία με τη νέα σειρά φορτηγών της MAN Trucks, που μόλις κυκλοφόρησαν με νέους πιο αποδοτικούς κινητήρες και αναβαθμισμένες (αισθητικά και ποιοτικά) καμπίνες για να καλύψουν ένα μεγάλο εύρος μεταφορικών εφαρμογών.

Η νέα γενιά φορτηγών ΜΑΝ, που μόλις λανσαρίστηκε, θέτει πλέον τα δικά της πρότυπα στην άνεση, την ασφάλεια, την αξιοπιστία, τη συνδεσιμότητα και την ψηφιοποίηση των οχημάτων. Μάλιστα, οι καινούργιες δυνατότητες οδήγησης, η καλύτερη αεροδυναμική και το αποδοτικότερο MAN Efficient Cruise συμβάλλουν ενεργά στη μείωση της κατανάλωσης μέχρι και 8,2%!

Η MAN διαθέτει έξι τύπους καμπίνας διαφορετικών διαστάσεων που ικανοποιούν διαφορετικές ανάγκες σε καθένα από τα τρία μοντέλα (TGL,TGM,TGS) και είναι κατάλληλες για χρήση σε περιοχές αυξημένης κυκλοφορίας ή ελιγμών σε περιορισμένο χώρο. Η μικρότερη καμπίνα, η CC, είναι διαθέσιμη για τα μοντέλα TGL και TGM, έχει εξωτερικό μήκος 1,62 μέτρα και ύψος 1,58 μέτρα. Η πολύ χαμηλή είσοδος είναι ιδανική για όσους ανεβαίνουν και κατεβαίνουν συχνά, κυρίως σε οχήματα διανομών. Η επόμενη μεγαλύτερη καμπίνα, NN η οποία είναι διαθέσιμη μόνο για το TGS, έχει κανονικό ύψος και είναι μεσαίου μήκους στα 1,88 μέτρα. Πίσω από τα καθίσματα ο οδηγός μπορεί να αποθηκεύσει ρούχα ή και εργαλεία. Η καμπίνα FN έχει μήκος 2,28 μέτρα ενώ η FM έχει το ίδιο μήκος και είναι ψηλότερη (1,93 μέτρα). Οι δύο τελευταίες, κατόπιν παραγγελίας, εξοπλίζονται με δύο κρεβάτια για μεγαλύτερη άνεση στους επιβάτες της. Να αναφέρουμε ότι υπάρχει και η καμπίνα DN, σχεδιασμένη για μεταφορά προσωπικού. Κορυφαία καμπίνα, από άποψη αποθηκευτικών χώρων και διαστάσεων, είναι η GX του μοντέλου TGX με εξωτερικό πλάτος 2,44 μέτρα και εσωτερικό ύψος 2,03 μέτρα, ενώ πιο κοντή είναι η GM.

Διαβάστε περισσότερα για την πρώτη οδηγική επαφή με τα νέα ΜΑΝ, στο τεύχος Ιανουαρίου (393) του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & TIR που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.