Τον προσεχή Μάιο θα παρουσιαστεί η νέα ετικέτα ελαστικών, με πιο περιεκτικές πληροφορίες και νέα δομή, για συγκεκριμένα χαρακτηριστικά τους, όπως η αντίσταση κύλισης και η απόδοση στο βρεγμένο οδόστρωμα.

Αναλυτικότερα, η απόδοση θορύβου θα αναφέρεται με τον αριθμό των ντεσιμπέλ και τα γράμματα A, B ή C. Ένα ακόμη χαρακτηριστικό της νέας ετικέτας αφορά σε δύο οπτικά σύμβολα, που θα δείχνουν αν πρόκειται για ελαστικό με πρόσφυση στο χιόνι, το οποίο πληροί τα πρότυπα εγκρίσεων της Ε.Ε, γνωστά και ως δοκιμές «νιφάδας χιονιού». Επιπροσθέτως, θα αναφέρεται αν πρόκειται για ελαστικό με πρόσφυση στον πάγο -χωρίς μεταλλικά καρφιά- το οποίο πληροί τα νέα ISO σχετικά πρότυπα.

Επιπλέον, η νέα ετικέτα ελαστικών θα έχει διαθέσιμες πληροφορίες και για ελαστικά επαγγελματικών οχημάτων βαρέως τύπου. Σημειώνεται, πως στη νέα ετικέτα, οι κατηγορίες από Α έως C παραμένουν ίδιες. Για τα ελαστικά C1 και C2, που αφορούν σε αυτοκίνητα και βαν αντίστοιχα, αυτά που προηγουμένως ήταν στην κατηγορία E, για την αντίσταση κύλισης και την απόδοση στο βρεγμένο, θα ενταχθούν πλέον στην κατηγορία D, η οποία έως τώρα ήταν κενή. Αυτά που ήταν προηγουμένως στις κατηγορίες F και G θα ενταχθούν στην κατηγορία Ε.

Αξίζει να αναφερθεί, πως οι καταναλωτές θα μπορούν να αποκτήσουν περισσότερες πληροφορίες για κάθε ελαστικό, σκανάροντας έναν κωδικό QR, που θα υπάρχει στην επάνω δεξιά γωνία της ετικέτας. Ο κωδικός QR θα παρέχει ένα web link προς τη βάση δεδομένων EPREL (Ευρωπαϊκό Μητρώο Προϊόντων για Ενεργειακή Σήμανση), η οποία θα περιέχει το φύλλο πληροφοριών του προϊόντος. Αυτό περιλαμβάνει όλες τις κατατάξεις της ετικέτας για το συγκεκριμένο ελαστικό, καθώς και την έναρξη και το τέλος της παραγωγής του αντίστοιχου μοντέλου.