Τροχοί & TIR

Irizar: Σταθμός φόρτισης από παλιές μπαταρίες

Σε λειτουργία τέθηκε πρόσφατα από την Irizar e-mobility και την εταιρεία Ibil, ο πρώτος σταθμός φόρτισης για ηλεκτρικά οχήματα που χρησιμοποιεί μπαταρίες δεύτερης διάρκειας ζωής. Το σημείο φόρτισης
Παρασκευή 30/04/2021 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Παλιές μπαταρίες ηλεκτρικών Irizar τροφοδοτούν με ενέργεια τον σταθμό ταχείας φόρτισης των 50 kW, που λειτουργεί ήδη σε ένα πρατήριο βενζίνης της Ισπανίας.
Παλιές μπαταρίες ηλεκτρικών Irizar τροφοδοτούν με ενέργεια τον σταθμό ταχείας φόρτισης των 50 kW, που λειτουργεί ήδη σε ένα πρατήριο βενζίνης της Ισπανίας.

Σε λειτουργία τέθηκε πρόσφατα από την Irizar e-mobility και την εταιρεία Ibil, ο πρώτος σταθμός φόρτισης για ηλεκτρικά οχήματα που χρησιμοποιεί μπαταρίες δεύτερης διάρκειας ζωής.

Το σημείο φόρτισης έχει εγκατασταθεί σε ένα πρατήριο βενζίνης Repsol στον δρόμο N-I, όπου περνά από την πόλη Τολόσα στο Γκιπούθκοα. Αναλυτικότερα, οι μπαταρίες που παράγει και εγκαθιστά η Irizar στα λεωφορεία της, καθώς και τα ηλεκτρoνικά ισχύος τους, θα επαναχρησιμοποιηθούν ως στοιχεία αποθήκευσης ενέργειας στις εγκαταστάσεις φόρτισης, που η Ibil αναπτύσσει και προάγει για πρατήρια καυσίμων Repsol και άλλα. Ο πρώτος σχετικός σταθμός έχει ισχύ 50 kW και σε αυτόν συνεργάστηκαν επίσης οι εταιρείες Ingeteam, Cidetec και Gureak, με το όλο εγχείρημα να έχει την υποστήριξη από την κυβέρνηση των Βάσκων και την επαρχιακή κυβέρνηση της Γκιπούθκοα.

Σύμφωνα με την Irizar e-mobility, αυτή η εφαρμογή απλοποιεί και διευκολύνει την εγκατάσταση σημείων φόρτισης 50 kW, σε τοποθεσίες που δεν έχουν αρκετή ηλεκτρική ισχύ ή όπου το κόστος επένδυσης στο δίκτυο καθιστά ανέφικτες άλλες εναλλακτικές λύσεις. Συγκεκριμένα, η ισχύς του δικτύου που απαιτείται για την παροχή υπηρεσιών μειώνεται κατά 70% και έτσι ένα σημείο γρήγορης φόρτισης 50 kW μπορεί να τεθεί σε λειτουργία χρησιμοποιώντας μόνο σύνδεση δικτύου 15 kW. Επιπλέον, μπορεί να εγκατασταθεί σχεδόν οπουδήποτε, καθώς η μονάδα αποθήκευσης καταλαμβάνει λιγότερο από 1 τ.μ. Ακόμα, το λειτουργικό κόστος της υποδομής μπορεί να μειωθεί σημαντικά, έως και κατά 50%, κυρίως λόγω της ανάγκης χαμηλότερης ισχύος.

PreviousNext