Την online πλατφόρμα διαχείρισης στόλου «DAF Connect» αναβαθμίζει η DAF Trucks, η οποία προσφέρει στους διαχειριστές εύκολη πρόσβαση στη λειτουργία των οχημάτων, στην απόδοση των οδηγών και στο σύνολο των διαδικασιών logistics.

Τα δεδομένα που λαμβάνονται συμβάλλουν στον περιορισμό του λειτουργικού κόστους και στην αύξηση του χρόνου που το φορτηγό είναι σε λειτουργία, προκειμένου να επιτυγχάνεται η βέλτιστη δυνατή αποδοτικότητα του κάθε οχήματος. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης, η ολλανδική εταιρεία δημιουργεί το λεγόμενο «DAF Connect Webshop», ένα ηλεκτρονικό «κατάστημα» που επιτρέπει με ένα μόνο κλικ του ποντικιού, τη διαχείριση των συνδρομών της πλατφόρμας DAF Connect. Με αυτό τον τρόπο, τα συμβόλαια μπορούν να επεκταθούν on-line με επιπρόσθετες υπηρεσίες. «Το ηλεκτρονικό κατάστημα διευκολύνει τη διαχείριση των συνδρομών. Ο πίνακας ελέγχου on-line δείχνει με μια ματιά ποιες εφαρμογές είναι διαθέσιμες για αγορά ή επέκταση», είπε σχετικά ο Διευθυντής Marketing του DAF Connect, Jorg Wijnands.

Επιπλέον, ενισχύεται η ανοικτή πλατφόρμα «DAF Connect Open», προκειμένου να υποστηρίζει την εύκολη ενσωμάτωση των συστημάτων διαχείρισης στόλου (FMS) και διαχείρισης μεταφορών (TMS), που προέρχονται από αξιόπιστα τρίτα μέρη (3rd party). Αυτό μειώνει τον αριθμό των απαιτούμενων δαπανηρών μονάδων hardware στο όχημα και παράλληλα επιτρέπει την «plug-and-play» ενσωμάτωση των σχετικών συσκευών, γεγονός που συμβάλλει στη μείωση του συνολικού κόστους ιδιοκτησίας (TCO) για τους πελάτες της DAF Trucks.