Τεύχος #397 - Μάιος 2021

Διαβάστε αυτό το Μήνα - Τεύχος #397

Το συρόμενο της εταιρείας Best Orange μεταφέρει πορτοκάλια από τη Λακωνία στις λαχαναγορές και σε σούπερ μάρκετ στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.
Το βυτίο συγκεντρώνει καθημερινά γάλα από φάρμες του νομού το οποίο μεταφέρει στις εγκαταστάσεις του συνεταιρισμού.
Το Mercedes-Benz Vito είναι ευέλικτο στην κίνησή του στην πόλη χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις και το καλό κόψιμο του τιμονιού.
Για την αναβάθμιση της πρακτικότητας του Combo-e Life, φροντίζουν οι υπηρεσίες «OpelConnect», «myOpel» app και η εφαρμογή «Free2Move Services» του Ομίλου PSA.
Takis Mandelas & Sons με πολλά χρόνια εμπειρίας στο επαγγελματικό τιμόνι.
Πρώτη στις ταξινομήσεις βαρέων φορτηγών, η Mercedes-Benz.
Οι πρώτοι από τους 50 θαλάμους, έτοιμοι για «κοτσάρισμα»
Προσφέρουμε στους αυτοκινητιστές συμφέρουσες λύσεις με εντελώς καινούργια φορτηγά προς μίσθωση, τονίζει ο κ. Γιώργος Κιολεΐδης.
Το Renault Express παρουσιάστηκε και σε επιβατική έκδοση, η οποία όμως δεν θα λανσαριστεί στην Ευρώπη. Αντιθέτως η σχετική έκδοση του Kangoo θα δώσει κανονικά το «παρών» και με αυτή θα ασχοληθούμε εκτενώς σε επόμενο τεύχος του ΤΡΟΧΟΙ & TIR.
Γιάννης (αριστερά) και Λευτέρης Λιουδάκης. Καταθέτουν καθημερινή εργασία, γνώση και εμπειρία, με σκοπό την ικανοποίηση των πελατών τους.
Στον όμιλο της Isuzu ανήκει πλέον η ιαπωνική UD Trucks.
Στις δοκιμές των αυτόνομων φορτηγών εισέρχεται και η IVECO.
Ο θεσμός Κινεζικό Φορτηγό της Χρονιάς (CToY) αποτελεί ιδέα του κορυφαίου περιοδικού επαγγελματικών οχημάτων της ασιατικής χώρας, Commercial Vehicle Magazine
Το Scania της μεταφορικής Γκάνας Α.Ε από τον Τύρναβο.
Με Lifestyle στοιχεία το νέο Ford Ranger Stormtrak.
Το αστέρι της Darzentas Transport Service μετράει ήδη είκοσι χρόνια παρουσίας στη μεταφορική. Η αερογραφία έγινε από τον Γιώργο Λάιτμερ και το βάψιμο του τράκτορα από την El. Peraki Bodyworks.
To νέο Krone Swap Liner.
Ταχύτερες κατά 15-30% οι νυχτερινές αστικές διανομές
Το κόκπιτ ενός Mercedes-Benz 1924 του 1972, από όπου ο οδηγός επιτηρούσε τη λειτουργία του OM 355 κινητήρα, ο οποίος βρισκόταν κάτω από το κοντό καπό.
Η μαζική παραγωγή του MAN Lion’s City 18 E ξεκίνησε τον Απρίλιο, στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Σταραχοβίτσε της Πολωνίας
Οι νέοι χώροι της εταιρείας Λούκας Ι.Μ.Ε Ε.Π.Ε, εκτάσεως 6.500 m2, κατηγορίας Ζ3 πυροθερμικού φορτίου
Το νέο Hyundai STARIA στην πλούσια έκδοση Premium.
Το Mercedes-Benz Citaro G.
Όλα τα Daily και IVECO S-WAY που εξοπλίζονται με το «Connectivity Box», αποκτούν τη λειτουργία «IVECO Over the Air Update».
Το ηλεκτρικό, διώροφο BYD ADL Enviro400EV.
To νέο Transporter T6.1 Sportline.