Με τον πιο ευφάνταστο διάκοσμο της κατηγορίας, μεγαλύτερη καμπίνα, αύξηση της εκμετάλλευσης με χώρο για δύο ευρωπαλέτες στην έκδοση με το στάνταρ αμάξωμα, οδική συμπεριφορά εφάμιλλη του νέου Golf, ένα μοναδικό πακέτο συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας, και τον πιο προηγμένο ντίζελ της αγοράς, το νέο Caddy Van ήρθε στη χώρα μας για να διεκδικήσει το μερίδιο που του αναλογεί.

Στην κατηγορία των κόμπακτ van, η είδηση της χρονιάς πανευρωπαϊκά αλλά και στη χώρα μας, είναι η εμπορική διάθεση του Volkswagen Caddy Van νέας γενιάς ή «Caddy 5» καθώς αυτή είναι η πέμπτη ιστορικά εκδοχή του μοντέλου από τη στιγμή που παρουσιάστηκε.

Το σημαντικό νέο εδώ είναι ότι, το καινούριο Caddy χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MQB του Golf 8ης γενιάς (αλλά και πολλών ακόμη μοντέλων του γκρουπ όπως Audi A3), με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε αύξηση της εκμετάλλευσης, τα δυναμικά χαρακτηριστικά και τις τεχνολογίες υποβοήθησης οδήγησης.

Το ταμπλό του caddy van 5
Ο διάκοσμος είναι ο πιο μοντέρνος της αγοράς, ακόμη και στην έκδοση της δοκιμής από την οποία λείπουν στοιχεία όπως μεταλλικές ενθέσεις και διάφορες άλλες διακοσμητικές λεπτομέρειες

Το τολμηρό ντιζάιν, η αύξηση των διαστάσεων σε καμπίνα και χώρο φόρτωσης, και όλες οι υποσχέσεις που αφήνει η γνώση πως έχουμε να κάνουμε με ένα ελαφρύ επαγγελματικό το οποίο προσφέρει απλόχερα στον επαγγελματία όλα τα νέα καλούδια του γκρουπ VW, έχουν σαφώς καλλιεργήσει προσδοκίες για το πώς θα αποδίδει στην πράξη το νέο κόμπακτ van.

Η νέα γενιά του δημοφιλούς μοντέλου της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα σε δύο εκδόσεις μήκους αμαξώματος σε αμιγώς επαγγελματικές αλλά και επιβατικές εκδόσεις (από τον Ιούλιο), και στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Ιουνίου είχαμε στα χέρια μας για αναλυτική δοκιμή ένα Caddy Van με το στάνταρ αμάξωμα, με τον κινητήρα TDI των δύο λίτρων στην πιο αποδοτική του έκδοση, αυτή με τους 102 PS, η οποία είναι πιθανότατα η χρυσή τομή σε σχέση κόστους αξίας, και σίγουρα αυτή με τη μερίδα του λέοντος στις ταξινομήσεις. 

Σχεδιασμός – καμπίνα

Το Volkswagen είναι πιθανότατα το πιο ενδιαφέρον όχημα της  κατηγορίας, κι αυτό οφείλεται στη νέα σχεδιαστική «γλώσσα»  της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα. Στο εμπρός τμήμα,  οριζόντιες, επάλληλες γραμμές για τη μάσκα και τον προφυλακτήρα, όπου οι παχιές γρίλιες στο πάνω μέρος συμπληρώνονται  από τις κυψελοειδείς οπές του προφυλακτήρα, θυμίζοντας ηλεκτρικά φουτουριστικά πρωτότυπα και κάνουν το νέο Caddy να  ξεχωρίζει από οτιδήποτε άλλο. Στα πλαϊνά του αμαξώματος, οι  σχεδιαστές έχουν μαεστρικά δώσει χαρακτήρα ακόμη και στην  «κλούβα» με δύο αδρές γραμμές που διατρέχουν το αμάξωμα και το κάνουν να δείχνει ανάγλυφο και ενδιαφέρον.  

Ο χώρος φόρτωσης του VW Caddy van
Πολύ δυνατά τα φώτα LED στην κλούβα

Πανδαισία συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης και συνδεσιμότητας

Όποιος έχει οδηγήσει το νέο Golf θα εξοικειωθεί άμεσα στο περιβάλλον οδήγησης και του Caddy. Για όλους τους υπόλοιπους, απαιτείται ένα διάστημα εξοικείωσης. Ως βασική επιλογή, όπως και στο όχημα της δοκιμής, έχεις διαθέσιμα αναλογικά όργανα σε συνδυασμό με επαφική ψηφιακή οθόνη πολλαπλών λειτουργιών είτε - προαιρετικά, και στάνταρ σε κάποιες εκδόσεις - το νέο “Digital Cockpit” (πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων). 

Εκμετάλλευση - αποδοτικότητα

Ακόμη και στις πλέον χρηστικές παραμέτρους, η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα μοιάζει να τα έδωσε «όλα» -διατίθενται στοιχεία εξοπλισμού πραγματικά απρόσμενα για την κατηγορία, όπως προαιρετική ηλεκτρική υποβοήθηση για το κλείσιμο των συρόμενων θυρών καθώς και για την πίσω πόρτα. Για πρώτη φορά επίσης, υπάρχει διαθέσιμο σύστημα κλειδώματος και εκκίνησης “Keyless Access”. 

Διαβάστε την αναλυτική δοκιμή με την πολύτιμη βοήθεια της Πατραϊκής Ζυθοποιίας στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Ιουνίου που κυκλοφορεί στα περίπτερα όλης της χώρας.  

.