Τροχοί & TIR

Νέο Volkswagen Caddy Van 5: Μοντέρνοι καιροί

Στην κατηγορία των κόμπακτ van, η είδηση της χρονιάς πανευρωπαϊκά αλλά και στη χώρα μας, είναι η εμπορική διάθεση του Volkswagen Caddy Van νέας γενιάς ή «Caddy 5» καθώς αυτή είναι η πέμπτη ιστορικά
από Βασίλης Δαραμούσκας | Πέμπτη 10/06/2021 - 08:05
Κοινοποίηση στα Social Media
το νέο Caddy Van ήρθε στη χώρα μας για να διεκδικήσει το μερίδιο που του αναλογεί.
Το νέο Caddy Van ήρθε στη χώρα μας για να διεκδικήσει το μερίδιο που του αναλογεί.

Στην κατηγορία των κόμπακτ van, η είδηση της χρονιάς πανευρωπαϊκά αλλά και στη χώρα μας, είναι η εμπορική διάθεση του Volkswagen Caddy Van νέας γενιάς ή «Caddy 5» καθώς αυτή είναι η πέμπτη ιστορικά εκδοχή του μοντέλου από τη στιγμή που παρουσιάστηκε.

Το σημαντικό νέο εδώ είναι ότι, το καινούριο Caddy χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MQB του Golf 8ης γενιάς (αλλά και πολλών ακόμη μοντέλων του γκρουπ όπως Audi A3), με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε αύξηση της εκμετάλλευσης, τα δυναμικά χαρακτηριστικά και τις τεχνολογίες υποβοήθησης οδήγησης. Το τολμηρό ντιζάιν, η αύξηση των διαστάσεων σε καμπίνα και χώρο φόρτωσης, και όλες οι υποσχέσεις που αφήνει η γνώση πως έχουμε να κάνουμε με ένα ελαφρύ επαγγελματικό το οποίο προσφέρει απλόχερα στον επαγγελματία όλα τα νέα καλούδια του γκρουπ VW, έχουν σαφώς καλλιεργήσει προσδοκίες για το πώς θα αποδίδει στην πράξη το νέο κόμπακτ van. Η νέα γενιά του δημοφιλούς μοντέλου της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα σε δύο εκδόσεις μήκους αμαξώματος σε αμιγώς επαγγελματικές αλλά και επιβατικές εκδόσεις (από τον Ιούλιο), και είχαμε στα χέρια μας για αναλυτική δοκιμή ένα Caddy Van με το στάνταρ αμάξωμα, με τον κινητήρα TDI των δύο λίτρων στην πιο αποδοτική του έκδοση, αυτή με τους 102 PS, η οποία είναι πιθανότατα η χρυσή τομή σε σχέση κόστους αξίας, και σίγουρα αυτή με τη μερίδα του λέοντος στις ταξινομήσεις.

Σχεδιασμός - καμπίνα

Το Volkswagen είναι πιθανότατα το πιο ενδιαφέρον όχημα της κατηγορίας, κι αυτό οφείλεται στη νέα σχεδιαστική «γλώσσα» της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα. Στο εμπρός τμήμα, οριζόντιες, επάλληλες γραμμές για τη μάσκα και τον προφυλακτήρα, όπου οι παχιές γρίλιες στο πάνω μέρος συμπληρώνονται από τις κυψελοειδείς οπές του προφυλακτήρα, θυμίζοντας ηλεκτρικά φουτουριστικά πρωτότυπα και κάνουν το νέο Caddy να ξεχωρίζει από οτιδήποτε άλλο. Στα πλαϊνά του αμαξώματος, οι σχεδιαστές έχουν μαεστρικά δώσει χαρακτήρα ακόμη και στην «κλούβα» με δύο αδρές γραμμές που διατρέχουν το αμάξωμα και το κάνουν να δείχνει ανάγλυφο και ενδιαφέρον. Το πίσω τμήμα τέλος, είναι εξίσου ενδιαφέρον, συμπληρώνοντας ένα σχέδιο που ξεχωρίζει από μακριά, ενώ μειωμένες είναι σύμφωνα με τον κατασκευαστή και οι αεροδυναμικές αντιστάσεις: ο συντελεστής οπισθέλκουσας Cd έχει μειωθεί στο 0,30 από 0,33 στο προηγούμενο μοντέλο, τιμή ρεκόρ στην κατηγορία.

Συνολικά, το νέο Caddy δείχνει και μεγαλύτερο από τον προκάτοχο, καθώς η μετάβαση στη νέα πλατφόρμα συνοδεύτηκε από μεγάλη αύξηση του μεταξονίου –από 2.682 στα 2.755 χιλιοστά- η οποία οδήγησε σε αύξηση και των χώρων σε καμπίνα και «κλούβα». Παραμένοντας στο εσωτερικό, για τον επαγγελματία, το πιο σημαντικό είναι η ευρυχωρία της νέας καμπίνας –η διαφορά με το προηγούμενο μοντέλο είναι πραγματικά εντυπωσιακή, και δείχνει μεγαλύτερη σε σχέση με τα 62 χιλιοστά που αφορούν την αύξηση πλάτους σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Ο διάκοσμος στο μοντέλο της δοκιμής, το οποίο είναι κατά πάσα πιθανότητα αυτό που θα αποτελέσει την με διαφορά πιο δημοφιλή επιλογή, είναι καλόγουστος. Λείπουν βέβαια οι ενθέσεις από αλουμίνιο ή γυαλιστερά υλικά πιο πλούσιων εκδόσεων, αλλά τα πάντα δείχνουν ανθεκτικά στις γρατζουνιές, ενώ το αισθητικό μοτίβο είναι ό,τι πιο μοντέρνο διατίθεται αυτή τη στιγμή στην αγορά.

Οι χώροι εναπόθεσης μικροαντικειμένων είναι πραγματικά πολλοί, καίρια τοποθετημένοι και εύκολα προσεγγίσιμοι από τη θέση οδήγησης, ενώ οι ποτηροθήκες είναι κι αυτές αρκετές και σωστά διαμορφωμένες. Αυτό που αξίζει ιδιαίτερης αναφοράς είναι η διαμορφωμένη ανοιχτή επιφάνεια που διατρέχει ολόκληρο το πάνω μέρος του ταμπλό. Όχι μόνο επιτρέπει στον οδηγό να εναποθέσει όλα τα έγγραφα, κινητά τηλέφωνα και παρελκόμενα της δουλειάς, αλλά και να τα συγκρατεί αποτελεσματικά, ακόμη και σε δυνατή επιτάχυνση ή ακόμη και σε στροφές, κάτι που μόνο ευνόητο δεν είναι στην κατηγορία. Με λίγα λόγια, στο Caddy τοποθετείς τα πάντα στη θέση τους γνωρίζοντας ότι, στο τέλος της ημέρας θα τα βρεις εκεί, κι όχι διασκορπισμένα στο δάπεδο, ή στα άκρα του ταμπλό.

 

 

Πανδαισία συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης και συνδεσιμότητας

Όποιος έχει οδηγήσει το νέο Golf θα εξοικειωθεί άμεσα στο περιβάλλον οδήγησης και του Caddy. Για όλους τους υπόλοιπους, απαιτείται ένα διάστημα εξοικείωσης. Ως βασική επιλογή, όπως και στο όχημα της δοκιμής, έχεις διαθέσιμα αναλογικά όργανα σε συνδυασμό με επαφική ψηφιακή οθόνη πολλαπλών λειτουργιών είτε - προαιρετικά, και στάνταρ σε κάποιες εκδόσεις - το νέο “Digital Cockpit” (πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων). Ανάλογα με την έκδοση, είτε στάνταρ είτε προαιρετικά διατίθενται ραδιόφωνο και συστήματα πλοήγησης με οθόνες αφής 6,5, 8,25 ή 10 ιντσών. Η σύνδεση του Digital Cockpit και του συστήματος πλοήγησης Discover Pro των 10 ιντσών σε μία ενιαία μονάδα, δημιουργεί ένα νέο ψηφιακό σύνολο ενδείξεων και στοιχείων ελέγχου, το “Innovision Cockpit”, γνωστό από κάμποσα μοντέλα τελευταίας γενιάς της Volkswagen. Υπάρχει πρόσβαση σε online υπηρεσίες (μέσω του app We Connect) ενώ τα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού, κάτω από το σύστημα infotainment, είναι για πρώτη φορά επίσης ψηφιακά, με συρόμενα ρυθμιστικά αφής (touch sliders). Μέχρι και τα φώτα έχουν νέα ρυθμιστικά πλήκτρα. Σε αυτό το πλαίσιο, θα περιμέναμε να υπάρχουν και χειριστήρια πολλαπλών λειτουργιών στο τιμόνι τα οποία όμως διατίθενται σε άλλες εκδόσεις.

Στην πράξη, και μέχρι να επέλθει εξοικείωση με τα slide bars, θα συνιστούσαμε να ρυθμίσετε τα πάντα, και κυρίως τον κλιματισμό, προτού ξεκινήσει το δρομολόγιο, γιατί μέχρι να μάθει κάποιος τον τρόπο λειτουργίας των μενού και υπο-μενού τα μάτια δεν ξεκολλάνε από την οθόνη. Τουλάχιστον, στο μοντέλο της δοκιμής γλίτωσαν από την ψηφιακή λαίλαπα δύο πλήκτρα, με κυριότερο αυτό για την ένταση του ραδιοφώνου. Στα συν προσμετρώνται τα πολύ όμορφα και υψηλής ευκρίνειας γραφικά, και το γεγονός ότι, ακόμη και μετά από μία εβδομάδα χρήσης η οθόνη δεν είχε γεμίσει από δαχτυλιές. Γενικά, στο εσωτερικό αισθάνεσαι όμορφα και ο πρωτοποριακός διάκοσμος και η σχεδόν (πλην επαφικής οθόνης) άψογη εργονομία κάνουν το νέο Caddy ιδανικό για τις μεταφορικές εφαρμογές που θα κληθεί να καλύψει.

Το νέο Caddy διατίθεται με ούτε λίγο, ούτε πολύ, 19 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και ενεργητικής ασφάλειας, με 5 από αυτά να είναι εντελώς νέα ενώ τα άλλα έχουν αναβαθμιστεί: Στις πρεμιέρες για το κόμπακτ van περιλαμβάνονται το Travel Assist, το οποίο, για πρώτη φορά σε ένα επαγγελματικό όχημα της Volkswagen, διευκολύνει την υποβοηθούμενη οδήγηση σε όλο το φάσμα ταχύτητας κίνησης, συνδυαζόμενο με το επανασχεδιασμένο, πολυλειτουργικό τιμόνι του Caddy που είναι εξοπλισμένο με ειδικούς αισθητήρες. Επίσης νέο είναι το αυτόματο φρενάρισμα σε περίπτωση αλλαγής πορείας με διασταύρωση με αντίθετα ερχόμενο όχημα, στάνταρ σε κάθε Caddy, ως μέρος του συστήματος Front Assist. Παράλληλα, το νέο Caddy για πρώτη φορά είναι διαθέσιμο στη συγκεκριμένη κατηγορία αστικών van διανομών, με υποβοήθηση ελιγμών τρέιλερ, το Trailer Assist (σύστημα γνωστό από το Crafter το οποίο κάνει την οπισθοπορεία με ένα ρυμουλκούμενο πιο εύκολη). Δεν είναι υπερβολή να σημειώσουμε ότι, η Volkswagen ακολούθησε κι εδώ την προσφιλή της τακτική, να προικίζει δηλαδή, κάθε όχημα που κατασκευάζει με όλη την τεχνολογική αρματωσιά που διαθέτει. Ήδη από το επίπεδο εξοπλισμού του οχήματος δοκιμής δεν λείπει ουσιαστικά κάτι, ενώ υπάρχουν πολλά περισσότερα από όσα έχουμε συνηθίσει.

Εκμετάλλευση - αποδοτικότητα

Ακόμη και στις πλέον χρηστικές παραμέτρους, η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα μοιάζει να τα έδωσε «όλα» -διατίθενται στοιχεία εξοπλισμού πραγματικά απρόσμενα για την κατηγορία, όπως προαιρετική ηλεκτρική υποβοήθηση για το κλείσιμο των συρόμενων θυρών καθώς και για την πίσω πόρτα. Για πρώτη φορά επίσης, υπάρχει διαθέσιμο σύστημα κλειδώματος και εκκίνησης “Keyless Access”. Με την κορυφαία έκδοσή του, την “Keyless Access/Advanced”, το μόνο που χρειάζεται να κάνει ο οδηγός του Caddy είναι να το πλησιάσει με το κλειδί στην τσέπη, έτσι ώστε, το σύστημα κεντρικού κλειδώματος να ξεκλειδώσει το Caddy χωρίς καν να χρειαστεί να αγγίξει τη λαβή της πόρτας. Το πρόσφατα εξελιγμένο σύστημα προστατεύεται από ειδική τεχνολογία που το καθιστά εξαιρετικά ασφαλές. Νέες είναι οι ζάντες αλουμινίου – για πρώτη φορά και 18 ιντσών - ενώ νέοι και οι προβολείς και τα πίσω φώτα LED. Το ωφέλιμο μήκος του χώρου φόρτωσης είναι 1.797 χιλιοστά (2.150 χιλ. στο Maxi), το πλάτος 1.613 χιλιοστά, και το ύψος 1.272 χιλιοστά. Ο συνολικός ωφέλιμος όγκος φτάνει τα 3,1 κυβικά μέτρα, και τα 3,7 στο Maxi, πάντα σύμφωνα με το πρότυπο SAE V6. Το Caddy Van ξεχωρίζει στην ευκολία με την οποία θα χωρέσει δύο ευρωπαλέτες στην «κλούβα» χάρη κυρίως στο γενναιόδωρο (1.230 χιλιοστά) εκμεταλλεύσιμο χώρο ανάμεσα στους θόλους των πίσω τροχών, αλλά και τις συρόμενες πόρτες που έχουν αυξηθεί σε πλάτος πάνω από τα 840 χιλιοστά (προηγουμένως 701 χιλιοστά). Το ωφέλιμο είναι πέριξ των 700 κιλών (727 για το Maxi) τιμή που απέχει από τα σχεδόν 1.000 κιλά που επιτυγχάνουν κάποια μοντέλα της κατηγορίας. Να θυμίσουμε πάντως ότι, η VW περιλαμβάνει στο απόβαρο (ΜΑΜΦΟ) και οδηγό βάρους 75 κιλών, κάτι που μειώνει αναλογικά το ωφέλιμο, το οποίο διαμορφώνεται γύρω στα 800 κιλά.

Οι νέοι τετρακύλινδροι ντίζελ κινητήρες του Caddy είναι όλοι εξοπλισμένοι με φίλτρα κατακράτησης σωματιδίων. Για παράδειγα, οι κινητήρες turbo diesel (TDI), όπου για πρώτη φορά σε ένα επαγγελματικό όχημα της Volkswagen, το σύστημα διπλής δόσης (twin dosing) AdBlue χρησιμοποιείται στις εκδόσεις των 75 PS, 102 PS και 122 PS των κινητήρων TDI με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Μέσω των δύο καταλυτικών μετατροπέων SCR –ένας τοποθετημένος κοντά στον κινητήρα, ένας πιο μακριά– και της διπλής έγχυσης AdBlue, το σύστημα μειώνει σημαντικά τα επίπεδα εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx) σε σύγκριση με αυτά του προηγούμενου μοντέλου.

Στο νέο Caddy πέμπτης γενιάς, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, οι κινητήρες TDI της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα συγκαταλέγονται μεταξύ των πιο καθαρών κινητήρων diesel στον κόσμο. Έχοντας καλύψει 1.000 χιλιόμετρα, σε αυτοκινητόδρομο, επαρχιακό οδικό δίκτυο και αστικό περιβάλλον, διαπιστώσαμε ότι πρέπει πραγματικά να προσπαθήσεις για να ξεπεράσεις τα 6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Η τυποποιημένη μέση κατανάλωση σύμφωνα με τον κατασκευαστή ανέρχεται γύρω στα 4,5 λίτ./100 χλμ., -ή 1,4 λίτρα λιγότερα σε σχέση με το μοντέλο προηγούμενης γενιάς- και σίγουρα το Caddy Van είναι από τα πιο οικονομικά οχήματα που διατίθενται αυτή τη στιγμή.

Οδήγηση

Πρώτη σημαντική και καλοδεχούμενη αλλαγή σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο είναι φυσικά το εξάρι μηχανικό σασμάν, το οποίο αντικατέστησε το 5άρι, ενώ αισθάνεσαι αμέσως και την άνεση των νέων καθισμάτων. Τα νέα καθίσματα ονόματι AGR ergoComfort παρέχουν κορυφαία στήριξη, ενώ αξίζει να σημειώσουμε και το μεγάλων διαστάσεων έδρανο, το οποίο είναι ιδανικό για να μην κουράζονται μεγαλόσωμοι οδηγοί έπειτα από πολύωρη οδήγηση. Οι προσδοκίες μας στη διάρκεια της δοκιμής σαφώς και ήταν υψηλές, καθώς το αυτοκίνητο είναι ουσιαστικά ένα Golf 8 με «κλούβα», βασίζεται δηλαδή, σε ένα από τα καλύτερα premium χάτσμπακ της αγοράς. Όλα αυτά επιβεβαιώνονται στην πράξη, καθώς το Caddy 5 είναι προικισμένο με δυναμικά χαρακτηριστικά τα οποία σε κάποιες περιπτώσεις ορίζουν τον πήχυ για την κατηγορία. Αρχίζοντας από το σύστημα διεύθυνσης, το οποίο είναι εξαιρετικά καλοζυγισμένο, είναι όσο πρέπει ελαφρύ σε αστικό περιβάλλον, και ακριβές και βαρύ σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις, με σωστό πάχος στεφάνης και εξαιρετικό feedback, και χαίρεσαι πραγματικά να το χρησιμοποιείς.

Με κάθε κριτήριο, υπάρχει αυτή τη στιγμή διαφορά υπέρ του Caddy στην οδική συμπεριφορά, σε σχέση με όλα τα μοντέλα της κατηγορίας: τα περιθώρια πρόσφυσης είναι ιδιαίτερα υψηλά, η πλήρως ανασχεδιασμένη ανάρτηση –ημιάκαμπτος άξονας πλέον, πίσω- δεν προβληματίζεται ούτε στις χειρότερες κακοτεχνίες του οδικού δικτύου, και το όχημα είναι το ίδιο εξαιρετικό στις αντιδράσεις του, τόσο χωρίς φορτίο στην κλούβα, όσο και στο μέγιστο του μικτού. Όλοι οι κατασκευαστές ισχυρίζονται ότι, τα κόμπακτ van που κατασκευάζουν έχουν δυναμικά χαρακτηριστικά επιβατικού, αλλά εδώ για πρώτη φορά αυτός ο ισχυρισμός έχει πραγματική βάση.

Ο δίλιτρος TDI πρέπει να είναι ο πιο ήσυχος κινητήρας σε όχημα της κατηγορίας. Τον ακούς κυριολεκτικά μόνο τη στιγμή της εκκίνησης, και μετά αποσύρεται ηχητικά στο παρασκήνιο. Θόρυβος από τον κινητήρα και τις αεροδυναμικές αντιστάσεις γενικά δεν υφίσταται, οπότε, μόνο έκπληξη δεν προκαλεί τα γεγονός ότι, εισχωρεί στην καμπίνα ο θόρυβος της κύλισης. Δεν ανέρχεται ποτέ σε ενοχλητικό επίπεδο, αλλά είναι υπαρκτός. Το Caddy 5 είναι το νεότερο κόμπακτ van της αγοράς, και φροντίζει να στο υπενθυμίζει συνεχώς: είτε στο μέγιστο του μικτού στον αυτοκινητόδρομο, είτε υπό πίεση σε επαρχιακό δρόμο, διαθέτει χαρισματική οδική συμπεριφορά. Τα δυναμικά του χαρακτηριστικά είναι ουσιαστικά καινοφανή για την κατηγορία, ενώ ανά πάσα στιγμή εισπράττεις τα οφέλη του να έχεις ένα κινητήρα αρκετών για την κατηγορία κυβικών –δεν υπάρχει κανένα κόμπιασμα, και κανένας δισταγμός, ακόμη και υπό πλήρες φορτίο, κάτω από τις 1.400 σ.α.λ. με τις τελευταίες σχέσεις στο κιβώτιο. Οι ρεπρίζ είναι γεμάτες, και η επιτάχυνση πειστική σε όλες τις συνθήκες. Η δε απόκριση στο γκάζι είναι μοναδική, η έννοια υστέρηση απλά δεν υφίσταται.

Στο δια ταύτα, έχουμε να κάνουμε με ένα κόμπακτ van το οποίο κατορθώνει κάτι ιδιαίτερα δύσκολο -να εντυπωσιάζει τον επαγγελματία χρήστη. Η πρακτικότητα της καθημερινής εργασίας στην καμπίνα του Caddy 5 είναι μοναδική και εισάγει καινά δαιμόνια στην κατηγορία με την ιδιοφυή διαμόρφωση των αποθηκευτικών χώρων, άπλετο «αέρα» και ένα διάκοσμο που πραγματικά χαίρεσαι να παρατηρείς. Το νέο Caddy Van είναι ολοκληρωμένο σε όλους τους τομείς, εξοπλισμένο όσο κανένα άλλο, κινείται με κάποιους από τους πιο ραφιναρισμένους ντίζελ της αγοράς, και με χαρισματική οδική συμπεριφορά που ξεπερνά τα όρια της κατηγορίας, ορίζει σχεδόν το πώς πρέπει να είναι ένα κόμπακτ van το 2021.

Πατραϊκή Ζυθοποιία

Για τη δοκιμή μας παραχωρήθηκαν από τον κ. Κώστα Αντωνακόπουλο, οι χώροι της Πατραϊκής Ζυθοποιίας (www.orabeer.gr), του κατασκευαστή της μπίρας Ora. Μέσα στην έκρηξη των τελευταίων ετών και την εμφάνιση δεκάδων νέων παραγωγών, η πρώτη μπύρα της Πάτρας η περίφημη πλέον «Διώνη», ξεχώρισε άμεσα κατακτώντας φανατικό κοινό, χάρη στη μοναδική γεύση και τη μεγάλη, χωρίς παστερίωση δεξιοτεχνία με την οποία φτιάχνεται. Με διαφορετικό πλέον όνομα –Ora, καθώς έτσι επιτάσσει έρευνα αγοράς που έγινε στο εξωτερικό- πρόκειται για μπίρα μακράς ωρίμανσης και ψυχρής διήθησης, χρησιμοποιώντας μόνο τα καλύτερα υλικά που έχει να προσφέρει η φύση. Με ειδική διεργασία πολτοποίησης, που γίνεται εν μέρει χειρωνακτικά, η προσθήκη φυσικού λυκίσκου, η αργή ζύμωση και η μακράς διάρκειας ωρίμανση σε χαμηλές θερμοκρασίες εξασφαλίζουν εγγυημένη απόλαυση για τους εκλεπτυσμένους ουρανίσκους.

Η παρασκευή της γίνεται αυστηρά, σύμφωνα με το νόμο καθαρότητας παραγωγής μπύρας (Reinheitsgebot του 1516): νερό, βύνη, λυκίσκος και μαγιά είναι τα μόνα συστατικά που χρησιμοποιούνται ώστε να παράγεται υψηλής ποιότητας, καθαρή, φρέσκια μπύρα. Η ξεχωριστή διαδικασία πολτοποίησης προσδίδει ένα έντονο χρυσοκίτρινο χρώμα και μία ξεχωριστή γεύση που ικανοποιεί τον ουρανίσκο. «Η εταιρεία ξεκίνησε από μεράκι, και ως αποτέλεσμα της εμπειρίας που εγώ κι ο αδελφός μου αποκτήσαμε στη Γερμανία. Σχεδόν από σύμπτωση, και ψάχνοντας σχολείο για την κόρη μου, βρήκαμε σπίτι εδώ, στα Βραχναίικα Αχαΐας. Τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Το 2012 αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε». Το νέο προϊόν που λανσάρεται άμεσα, είναι μία φοβερή κόκκινη μπίρα με το καλύτερο τελείωμα στο στόμα που έχουμε δοκιμάσει ποτέ.

Ο κ. Αντωνακόπουλος μας εξηγεί ότι «η νέα μπίρα (το όνομα θα ανακοινωθεί σύντομα) είναι αφιερωμένη στην ελληνική κουζίνα, και ειδικά σε πιάτα στα οποία δεν έχει δοθεί μέχρι τώρα η απαιτούμενη προσοχή, όπως π.χ., τα λαδερά φαγητά, μακαρονάδες, τα μοναδικά ορεκτικά της ελληνικής κουζίνας, όπως μελιτζανοσαλάτα. Πρόκειται για ένα προϊόν με ιστορία από τη Φρανκονία, (Νυρεμβέργη, Μπάμπεργκ κ.λπ.) το οποίο αποφασίσαμε να εκσυγχρονίσουμε και να προσαρμόσουμε στα μεσογειακά γούστα, κι απώτερος στόχος να γίνει συνώνυμη με την Πάτρα».

Στο ίδιο τεύχος #398

PreviousNext