Η Bridgestone έδωσε στη δημοσιότητα λεπτομέρειες για το νέο U-AP 002, το οποίο σύμφωνα με τον κατασκευαστή, είναι το ελαστικό με τον μικρότερο θόρυβο κύλισης που έφτιαξε ποτέ.

Το νέο ελαστικό παρουσιάστηκε στην τελική του μορφή παραγωγής έπειτα από 18 μήνες δοκιμών από την ίδια την Bridgestone, καθώς και σε συνεργασία με την εταιρεία Stagecoach, τον μεγαλύτερο πελάτη της στον κλάδο των λεωφορείων.

Το νέο ελαστικό σχεδιάστηκε εξαρχής για να ταιριάζει με τα δυναμικά χαρακτηριστικά ηλεκτρικών και υβριδικών λεωφορείων, και ταυτόχρονα υπερκαλύπτει το πρότυπο 3PMSF για χειμερινή οδήγηση.

Ο εκπεμπόμενος θόρυβος δεν ξεπερνά τα 69 dB, με το νέο U-AP 002 να σημειώνει κατά περίπου 2 dB καλύτερη επίδοση σε σχέση με το αντίστοιχης σχεδίασης ελαστικό που αντικαθιστά. Αυξημένη είναι η ικανότητα φόρτισης –οχτώ τόνους στον εμπρός, διευθυντήριο άξονα- του ελαστικού, καθώς θα κληθεί να σηκώσει το έξτρα βάρος των μπαταριών που διαθέτουν τα λεωφορεία στα οποία θα τοποθετείται.

Μαζί με το ελαστικό, παρέχεται και σύστημα ηλεκτρονικής σήμανσης RFID, ώστε να εξασφαλίζεται η ιχνηλασιμότητα του κάθε ελαστικού. Συνήθως, ελαστικά με παρόμοια σχεδίαση που στοχεύουν σε μειωμένο ηχητικό αποτύπωμα και μειωμένες αντιστάσεις κύλισης συνοδεύονται από συμβιβσμούς στις επιδόσεις και μειωμένη αντοχή.

Σύμφωνα με την Bridgestone, κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει με το U-AP 002, το οποίο έχει σημαντικά αυξημένη διάρκεια ζωής σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, τη στιγμή που είναι ταυτόχρονα το πιο αθόρυβο στην κύλιση ελαστικό που έφτιαξε ποτέ η εταιρεία.