Τροχοί & TIR

Volvo N1225 με μισό αιώνα δουλειάς

Εάν σαν δημοσιογράφος θέλεις να βγάλεις μια είδηση σχετικά με κάποιο ανακατασκευασμένο Volvo τότε πρέπει οπωσδήποτε να επισκεφθείς την εταιρεία Παπαθανασίου στα Μέγαρα. Εκεί, γνωρίζεις πολύ καλά ότι
από Παύλος Μαυρομύτης | Κυριακή 26/09/2021 - 10:32
Κοινοποίηση στα Social Media
Volvo N1225

Εάν σαν δημοσιογράφος θέλεις να βγάλεις μια είδηση σχετικά με κάποιο ανακατασκευασμένο Volvo τότε πρέπει οπωσδήποτε να επισκεφθείς την εταιρεία Παπαθανασίου στα Μέγαρα.

Εκεί, γνωρίζεις πολύ καλά ότι κάτι καινούργιο και δυνατό σε περιμένει. Άλλωστε ο ιδιοκτήτης της εταιρείας Νίκος Παπαθανασίου διατηρεί εδώ και αρκετά χρόνια στις εγκαταστάσεις της εταιρείας του ένα πραγματικό μουσείο παλιών οχημάτων.

Όλα έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, σαν να έχουν βγει πρόσφατα από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου. Διαθέτουν τα αυθεντικά και γνήσια χαρακτηριστικά τους μέχρι την τελευταία βίδα, είναι φρεσκοβαμμένα και πάνω από όλα λειτουργικά.

Κάποια από αυτά εκτελούν τοπικά δρομολόγια εντός της επιχείρησης ενώ ορισμένα άλλα φέρουν πινακίδες ιστορικών οχημάτων σαν το Volvo N 1225 στις φωτογραφίες.

Νέα προσθήκη στο στόλο

Ο Νίκος Παπαθανασίου έχει μια ιδιαίτερη ροπή προς το μοντέλο F-89 της Volvo, είναι τα πολυπληθέστερα στο στόλο, ωστόσο, αυτό δεν τον εμποδίζει να αγοράζει και άλλα με την ίδια συλλεκτική αξία, όπως το μουράτο τριαξονικό Ν 1225. Αποτελεί μια από τις τελευταίες προσθήκες στο στόλο και πρόσφατα ολοκλήρωσε την εξωτερική και εσωτερική ανανέωσή του, έτσι ώστε να είναι έτοιμο για φωτογράφιση και παρουσίαση μέσα από τις σελίδες του περιοδικού. Άλλωστε ο ίδιος είναι πάντα θετικός σε κάθε κάλεσμά μας, με βασική προϋπόθεση βέβαια το φορτηγό να είναι ολοκληρωμένο συνολικά και σε κάθε λεπτομέρειά του.

46 χρόνια ιστορίας

Ζητήσαμε από τον Νίκο να μας δώσει ένα σύντομο ιστορικό του αυτοκινήτου, γυρνώντας το χρόνο αρκετές δεκαετίες πίσω και συγκεκριμένα στη δεκαετία του '70, με τον ίδιο να αναφέρει σχετικά: «Πρόκειται για το μοντέλο N 1225 με 16άρι σασμάν και κινητήρα ισχύος 380 ίππων. Η πρώτη άδεια εκδόθηκε στις 28/1/1975 και μέχρι το 2016 δούλευε ως εργοταξιακό φορτηγό στην Ελευσίνα μεταφέροντας πέτρες.

Το αγόρασα με 1.100.000 χιλιόμετρα και τα λίγα χιλιόμετρα δικαιολογούνται καθώς έκανε μόνο τοπικά δρομολόγια στην ευρύτερη περιοχή». «Το παρέλαβα σε άριστη κατάσταση από τον ιδιοκτήτη του και μάλιστα εδώ στις εγκαταστάσεις μας αφαίρεσε ο πρώην ιδιοκτήτης του τις πινακίδες και μου το παρέδωσε. Είχα κάνει τεχνικό έλεγχο νωρίτερα στο όχημα και διαπίστωσα ότι δούλευαν όλα άψογα πάνω του.

Ακόμη και σήμερα είναι πλήρως λειτουργικό για τη δουλειά μου».

Λίγες αισθητικές παρεμβάσεις

«Από τη στιγμή που το παρέλαβα ξεκίνησα κάποιες αλλαγές στην εμφάνιση του φορτηγού, χωρίς να θέλω όμως να αλλοιώσω την ταυτότητά του. Άλλωστε όπως ανέφερα το παρέλαβα σε άριστη κατάσταση, οπότε δεν χρειάστηκε κάποια ριζική αλλαγή. Το μόνο που έκανα ήταν να ανανεώσω το χρώμα του, με λευκή καμπίνα και κόκκινη καρότσα.

Να αναφέρω στο σημείο αυτό ότι η καρότσα είναι καινούργιας κατασκευής καθώς το αμάξι φορτώνει σιτηρά, οπότε χρειάζομαι όγκο. Στο εσωτερικό φρεσκάραμε την ταπετσαρία με νέες επενδύσεις, δείχνοντας πλέον σαν καινούργιο». «Εύχομαι μετά από ακόμα μισό αιώνα ζωής, στα εκατό του χρόνια, να είμαστε και πάλι εδώ να το φωτογραφίσουμε στην κατάσταση που είναι σήμερα. Γιατί σαν μέταλλο αξίζει πολλά» .

 

PreviousNext